• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Αυτοκίνητο»Formula 1: Πώς το MCL39 της McLaren έχει επωφεληθεί από μια «επιθετική» προσέγγιση εξέλιξης
Αυτοκίνητο

Formula 1: Πώς το MCL39 της McLaren έχει επωφεληθεί από μια «επιθετική» προσέγγιση εξέλιξης

13 Αυγούστου, 2025Updated:13 Αυγούστου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Παρόλο που οπτικά μοιάζει με το περσινό αυτοκίνητο, το νέο McLaren MCL39 έχει επωφεληθεί από αυτό που ο Team Principal Andrea Stella περιγράφει ως «επιθετική» προσέγγιση στην εξέλιξή του.

«Έχουμε ανεβάσει τον πήχη σε πολλούς τομείς», ισχυρίζεται, «συμπεριλαμβανομένου του βασικού σχεδιασμού, προκειμένου να δώσουμε στο τμήμα αεροδυναμικής μας όγκους για να εργαστεί».

Τυπικά, αυτό επικεντρώνεται στη γεωμετρία του μονοκόκ σασί για να δημιουργηθεί χώρος γύρω από τα sidepods, κάτω από τις εισόδους του ψυγείου και στο τμήμα “coke bottle” στο πίσω μέρος.

Η δημιουργία χώρου γύρω από αυτές τις περιοχές συνεπάγεται αναπόφευκτα επαναξιολόγηση της διάταξης ψύξης και φαίνεται ότι τόσο η είσοδος του ψυγείου όσο και ο σχεδιασμός του airbox είναι ουσιαστικά διαφορετικοί, υποδηλώνοντας ότι υπήρξε περαιτέρω κίνηση προς τη μεταφορά μεγαλύτερης επιφάνειας ψυγείου προς τα πάνω και προς τα πίσω.

Η ανάρτηση – pullrod μπροστά και pushrod πίσω, όπως πριν – φαίνεται να διαθέτει βελτιωμένο anti-dive μπροστά και anti-squat πίσω. Αυτό υποδηλώνει μια αεροδυναμική πλατφόρμα που λειτουργεί εντός ακόμη πιο στενών παραμέτρων ύψους οδήγησης.

«Έχει γίνει επίσης κάποια δουλειά στην αλληλεπίδραση με τα ελαστικά», προσθέτει o Stella

Το αυτοκίνητο που χρησιμοποίησε τη μέρα των γυρισμάτων στο Silverstone είναι, λέει o Stella, «ουσιαστικά το ίδιο» με αυτό που θα τρέξει στις δοκιμές στο Μπαχρέιν.

«Είμαι χαρούμενος που μπορώ να πω ότι φαίνεται πως έχουμε διατηρήσει τον ρυθμό ανάπτυξης που είχαμε τα τελευταία δύο χρόνια», καταλήγει o Stella.

«Αυτό το αυτοκίνητο φαίνεται να ακολουθεί μια γραμμική τάση με τις άλλες αναβαθμίσεις από το 2023».

Formula 1 McLaren Αυτοκίνητα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕλληνικά νησιά: Σε ποια θα κατασκευαστούν διαμερίσματα για γιατρούς και νοσηλευτές
Next Article Θέλεις γερή καρδιά; Υιοθέτησε έναν τετράποδο φίλο

Related Posts

Το OMODA 9 SHS εξασφάλισε κορυφαία βαθμολογία 5 αστέρων στις δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP, πετυχαίνοντας εξαιρετικά υψηλές επιδόσεις

11 Αυγούστου, 2025

Το OMODA 9 SHS εξασφάλισε κορυφαία βαθμολογία 5 αστέρων στις δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP, πετυχαίνοντας εξαιρετικά υψηλές επιδόσεις

7 Αυγούστου, 2025

Αυτοκίνητο: Ποια μοντέλα ενδιαφέρουν λιγότερο τους κλέφτες

5 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.