Παρόλο που οπτικά μοιάζει με το περσινό αυτοκίνητο, το νέο McLaren MCL39 έχει επωφεληθεί από αυτό που ο Team Principal Andrea Stella περιγράφει ως «επιθετική» προσέγγιση στην εξέλιξή του.
«Έχουμε ανεβάσει τον πήχη σε πολλούς τομείς», ισχυρίζεται, «συμπεριλαμβανομένου του βασικού σχεδιασμού, προκειμένου να δώσουμε στο τμήμα αεροδυναμικής μας όγκους για να εργαστεί».
Τυπικά, αυτό επικεντρώνεται στη γεωμετρία του μονοκόκ σασί για να δημιουργηθεί χώρος γύρω από τα sidepods, κάτω από τις εισόδους του ψυγείου και στο τμήμα “coke bottle” στο πίσω μέρος.
Η δημιουργία χώρου γύρω από αυτές τις περιοχές συνεπάγεται αναπόφευκτα επαναξιολόγηση της διάταξης ψύξης και φαίνεται ότι τόσο η είσοδος του ψυγείου όσο και ο σχεδιασμός του airbox είναι ουσιαστικά διαφορετικοί, υποδηλώνοντας ότι υπήρξε περαιτέρω κίνηση προς τη μεταφορά μεγαλύτερης επιφάνειας ψυγείου προς τα πάνω και προς τα πίσω.
Η ανάρτηση – pullrod μπροστά και pushrod πίσω, όπως πριν – φαίνεται να διαθέτει βελτιωμένο anti-dive μπροστά και anti-squat πίσω. Αυτό υποδηλώνει μια αεροδυναμική πλατφόρμα που λειτουργεί εντός ακόμη πιο στενών παραμέτρων ύψους οδήγησης.
«Έχει γίνει επίσης κάποια δουλειά στην αλληλεπίδραση με τα ελαστικά», προσθέτει o Stella
Το αυτοκίνητο που χρησιμοποίησε τη μέρα των γυρισμάτων στο Silverstone είναι, λέει o Stella, «ουσιαστικά το ίδιο» με αυτό που θα τρέξει στις δοκιμές στο Μπαχρέιν.
«Είμαι χαρούμενος που μπορώ να πω ότι φαίνεται πως έχουμε διατηρήσει τον ρυθμό ανάπτυξης που είχαμε τα τελευταία δύο χρόνια», καταλήγει o Stella.
«Αυτό το αυτοκίνητο φαίνεται να ακολουθεί μια γραμμική τάση με τις άλλες αναβαθμίσεις από το 2023».