• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Γαλακτοκομικά: Πώς άλλαξε η αγορά μέσα στην ενεργειακή κρίση
Οικονομία

Γαλακτοκομικά: Πώς άλλαξε η αγορά μέσα στην ενεργειακή κρίση

2 Φεβρουαρίου, 2023Updated:2 Φεβρουαρίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Καθώς οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων έχουν αλλάξει εν μέσω ενεργειακής κρίσης και πληθωριστικών πιέσεων, όπως είναι φυσικό έχει διαφοροποιηθεί η εικόνα στην εγχώρια αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων.

Σημειώνεται ότι η κατηγορία «γαλακτοκομικά και αυγά» σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τον Δεκέμβριο του 2022 είχαν άνοδο 25,6% σε ετήσια βάση.

Ειδικότερα, τα στοιχεία της κλαδικής μελέτης της ΣΤΟΧΑΣΙΣ δείχνουν ότι οι επιμέρους κατηγορίες των γαλακτοκομικών κινούνται μεν με διαφορετικούς ρυθμούς, ωστόσο σχεδόν σε όλες, οι εκτιμήσεις για την πορεία το 2022 δείχνουν μείωση της ζήτησης σε σχέση με το 2021.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, το συνολικό μέγεθος της αγοράς γαλακτοκομικών στη χώρα μας εκτιμάται στα 1,6 δισ. ευρώ το 2022 σε αξία άνοδος που οφείλεται ωστόσο στην αύξηση της μέσης τιμής των προϊόντων.

Αναλυτικά:
  • Το συνολικό μέγεθος της εγχώριας αγοράς παστεριωμένου και υψηλής παστερίωσης γάλακτος είχε παρουσιάσει μείωση -3,2% το 2021 σε σχέση με προηγούμενο έτος . Το 2022 εκτιμάται ότι εμφάνισε περαιτέρω μείωση περίπου 3%.
  • Η αγορά συμπυκνωμένου γάλακτος μετά την αύξηση της διετίας 2020-2021 κατά 3,5%, που αποδίδεται στην αποθεματοποιήση που έγινε εν μέσω πανδημίας, παρουσίασε μείωση της τάξης του -3%.
  • Όσον αφορά στο γιαούρτι, τη διετία 2020-2021 είχε σημειώσει μείωση. Για το 2022, εκτιμάται ότι καταγράφηκε περαιτέρω μείωση 4%, λόγω της σημαντικής αύξησης της μέσης τιμής των προϊόντων.
  • Η αγορά ροφημάτων το 2022 εκτιμάται ότι θα παρουσιάσει μείωση 6%, όπως και η κρέμα γάλακτος περίπου 2% σε σχέση με το 2021. Μείωση 2% εκτιμάται πως θα εμφανίσει και η αγορά στο βούτυρο.

Γαλακτοκομικά
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΘέσεις στην Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Next Article 5 θέσεις εργασίας στο Δήμο Μυκόνου

Related Posts

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025

Μπορεί η Ευρώπη να ξεπεράσει την κρίση του υπερτουρισμού;

15 Ιουνίου, 2025

ΗΠΑ: Σημαντική ανάκαμψη στην καταναλωτική εμπιστοσύνη μετά το σοκ των δασμών Τραμπ

14 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.