• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Γιατί έχουμε «γεμίσει» ιδιωτικά τζετ – 25.000 ευρώ για μια πτήση από Παρίσι στη Μύκονο
Πλανήτης

Γιατί έχουμε «γεμίσει» ιδιωτικά τζετ – 25.000 ευρώ για μια πτήση από Παρίσι στη Μύκονο

30 Αυγούστου, 2022Updated:30 Αυγούστου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ενόσω η Ευρώπη συνεχίζει να αντιμετωπίζει ένα… ατελείωτο χάος στα αεροδρόμια, οι πλούσιοι φαίνεται ότι έχουν πάρει την τύχη στα χέρια τους. Πώς αλλιώς εξηγείται η εκτίναξη της χρήσης ιδιωτικών τζετ κατά σχεδόν 1/3 σε σχέση με τα προ-πανδημίας επίπεδα;

Δεν είναι τυχαίο ότι μόνο τον Ιούλιο, στο Λονδίνο πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 12.000 ιδιωτικές πτήσεις (+37%), με τη Νάπολη, το Άμστερνταμ και το Βερολίνο να καταγράφουν τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση στην κίνηση των ιδιωτικών τζετ (109%, 73% και 66% αντίστοιχα).

Στην εν λόγω λίστα συμπεριλαμβάνεται και το διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος», το οποίο είδε τις απογειώσεις – προσγειώσεις ιδιωτικών αεροσκαφών να εκτοξεύονται κατά τουλάχιστον 44% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019.  

Συνολικά στην Ευρώπη, η χρήση των τζετ σημείωσε αισθητή άνοδο κατά σχεδόν 30% και έφθασε σε σχεδόν 179.000 πτήσεις.  

Το πανευρωπαϊκό άλμα, σύμφωνα με τους ειδικούς, έχει πολλαπλές εξηγήσεις. Η χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών, το άνευ προηγουμένου «μποτιλιάρισμα» στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, οι χιλιάδες ακυρώσεις καλοκαιρινών πτήσεων, η ανάκαμψη της ζήτησης για ταξίδια και φυσικά, η ροπή των πιο εύπορων για μεγαλύτερες ανέσεις.

Το να μην έχεις άγχος αν η πτήση σου θα φύγει στην ώρα της, αν θα καθυστερήσει ή αν θα ακυρωθεί τελείως, είναι κάτι το ασύγκριτα βολικό, επισημαίνει ο Richard Koe, διευθυντής της συμβουλευτικής εταιρείας WingX. Γι’ αυτόν τον λόγο, ο αριθμός όσων για πρώτη φορά χρησιμοποιούν ιδιωτικό αεροπλάνο έχει αυξηθεί κατά έως 40%, σπεύδει να προσθέσει, μιλώντας στο Bloomberg.   

Υψηλόβαθμα στελέχη ευρωπαϊκών εταιρειών χρησιμοποιούν τις πτήσεις με τζετ, προκειμένου να αποφύγουν τις αναταράξεις στα αεροδρόμια, ενώ ταυτόχρονα οι εύποροι Αμερικανοί σπεύδουν να αξιοποιήσουν τα οφέλη από την ενίσχυση του δολαρίου έναντι του ευρώ.   

Φυσικά, από την άλλη πλευρά, η εκτόξευση της χρήσης των ιδιωτικών αεροπλάνων έχει πυροδοτήσει έντονη περιβαλλοντική ανησυχία, λόγω των μεγάλων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, κάτι που δυσκολεύει τις ευρωπαϊκές χώρες να πετύχουν τους στόχους για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.  

«Οι άνθρωποι συνήθιζαν να τηλεφωνούν 24 ή 48 ώρες πριν πάρουν το αεροπλάνο» τονίζει η Isabelle Clerc, επικεφαλής πωλήσεων στην Aeroaffaires. «Αυτό δεν ήταν πρόβλημα πέρυσι, αλλά φέτος αν δεν έχεςι κλείσει μία εβδομάδα νωρίτερα, τότε δεν πρόκειται να πετάξεις».  

Η εντυπωσιακή άνοδος της ζήτησης έχει οδηγήσει σε εξίσου εντυπωσιακή άνοδο και τις τιμές, καθώς πέραν της έλλειψης αεροσκαφών, υπάρχει και ο παράγοντας των ακριβότερων αεροπορικών καυσίμων (+73%). Έτσι, μία ιδιωτική πτήση από το Παρίσι στη Μύκονο κοστίζει 25.000 ευρώ, ένα ποσό σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με πέρυσι.  

ιδιωτικά τζετ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article8 θέσεις καθηγητών μουσικής στο Δήμο Πάρου
Next Article Fitch: Ποιες χώρες κινδυνεύουν χωρίς ρωσικό φυσικό αέριο – Τι ισχύει για την Ελλάδα

Related Posts

Επένδυση-μαμούθ από τη Δανία: 7,8 δισ. ευρώ στην αεράμυνα

13 Σεπτεμβρίου, 2025

Πετρέλαιο: Άνοδος 1% στις τιμές μετά από ουκρανική επίθεση στο ρωσικό τερματικό Primorsk

13 Σεπτεμβρίου, 2025

Fitch: H πολιτική αστάθεια και το υψηλό χρέος οδηγούν την υποβάθμιση της Γαλλίας σε «Α+»

13 Σεπτεμβρίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.