• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Opinion»H ικανότητα να «πουλάς» τον εαυτό σου
Opinion

H ικανότητα να «πουλάς» τον εαυτό σου

11 Ιανουαρίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Οι δεξιότητες είναι το νέο νόμισμα στην αγορά εργασίας και όχι οι τίτλοι και τα πτυχία. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας μεταμορφώνει την αγορά και απαιτεί την προετοιμασία για τη νέα πραγματικότητα.

Απόδειξη αυτού είναι το επάγγελμα του influencer- αυτός/η που έχει τη δύναμη να επηρεάζει ανθρώπους με τη συμπεριφορά του/της, με αποτέλεσμα να τον/την ακολουθούν και μιμούνται.

Της Τόνιας Τσιρογιάννη*

Το επάγγελμα του influencer δεν χρειάζεται κάποιο πτυχίο, αλλά να έχεις την ικανότητα να «πουλάς» τον εαυτό σου. Να επικοινωνείς με το κοινό στη γλώσσα του, στις ανάγκες του, να είσαι αυθεντικός και να έχεις αντίληψη της δύναμής σου.

Να μπορείς να δημιουργείς μια εικόνα και αυτοί που σε βλέπουν μέσα από μια εικόνα, ένα βίντεο, ανεξαρτήτως πού είναι εκείνη τη στιγμή να επηρεάζονται. Απαιτεί αυτοπεποίθηση. Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, δεξιότητες, αποτελούν τα συστατικά μιας επιτυχημένης επαγγελματικής πορείας, οικονομικά τουλάχιστον. Φαινομενικά στην αρχή ο/ηinfluencer δεν πουλάει τίποτα παρά μόνο τον εαυτό του, την προσωπικότητά του.

Σιγά-σιγά όμως, όσο αυξάνει το κοινό που τον ακολουθεί και άρα έτοιμο να τον /την μιμηθεί, εταιρείες τον προσεγγίζουν και τον/την πληρώνουν να προωθεί συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες, παραδείγματος χάρη ρούχα.

Συνήθως η φυσική συνέχεια είναι να δημιουργεί προϊόντα και υπηρεσίες με το δικό του όνομα- brand. Οι πέντε πιο πλούσιοι influencers το 2019 έβγαλαν από 11-15 εκ. ευρώ ο καθένας. Το 91% των millennials εμπιστεύονται μια διαδικτυακή κριτική για να επιλέξουν κάτι, όπως την οικογένεια ή τους φίλους. Τα παραπάνω στοιχεία αποδεικνύουν ότι το μέλλον στην εργασία είναι η ανάπτυξη των ικανοτήτων (softskills) και όχι μόνον οι στεγνές γνώσεις.

* Σύμβουλος & Business Coach ΜμΕ/Startups
+302114094901
www.stellarlight.gr 

Τσιρογιάννη
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΜητσοτάκης: «Οδηγούμε την Ελλάδα σε ένα πιο αισιόδοξο μέλλον» (Photo)
Next Article Πίσω από την εξαγωγική καχεξία κρύβονται οι πτωχεύσεις

Related Posts

Συλλαλητήριο πνιγμένο στο αίμα

16 Ιουνίου, 2025

ΗΠΑ: Η αντιφιλελεύθερη λύση

16 Ιουνίου, 2025

Με το βλέμμα στις σινοαμερικανικές διαπραγματεύσεις

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.