• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Χρήμα»Business World»H Google αλλάζει...
Business World

H Google αλλάζει...

26 Ιουλίου, 2017Updated:27 Ιουλίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ένα εξατομικευμένο «news feed», στο πρότυπο του Facebook, προσθέτει στη mobile εφαρμογή της η Google, όπου θα επιδεικνύεται στον χρήστη υλικό το οποίο μπορεί να τον ενδιαφέρει, πριν αυτός προβεί σε αναζητήσεις.

Σε αυτό θα προβάλλονται ειδήσεις, άρθρα, βίντεο και μουσική που θα επιλέγονται με βάση προηγούμενες αναζητήσεις από τον ίδιο χρήστη. Ακόμη, οι χρήστες θα μπορούν να πατήσουν ένα κουμπί «follow» στα αποτελέσματα των αναζητήσεων, για να προσθέτουν ενδιαφέροντα θέματα στο feed τους, αναφέρει το ependisi.
Όπως αναφέρει το BBC, κάποιοι αναλυτές εκτιμούν ότι η κίνηση αυτή θα βοηθούσε τη Google να αντιμετωπίσει καλύτερα τους ανταγωνιστές της. «Η Google έχει ένα ισχυρό κίνητρο να καταστήσει τις αναζητήσεις όσο πιο χρήσιμες γίνεται» είπε ο Ματία Λίτουνεν, της Enders Analysis. «Το news feed του Facebook είναι ένας από τους βασικούς του αντιπάλους. Ανταγωνίζεται με άλλους τρόπους πρόσβασης σε περιεχόμενο».

Η Google πραγματοποιεί δοκιμές σε μια πιο απλή έκδοση του news feed στην εφαρμογή της για smartphone από τον Δεκέμβριο, και το πλήρες news feed θα
προστεθεί στα apps της σε πρώτη φάση στις ΗΠΑ.

Το νέο αυτό news feed περιλαμβάνει ειδήσεις και θέματα από ένα μεγάλο εύρος πηγών, έτσι ώστε να αποφευχθεί το φαινόμενο της «φούσκας/ φίλτρου» (filter bubble) όπου οι χρήστες παρακολουθούν μόνο περιεχόμενο από πηγές που αντικατοπτρίζουν τις υπάρχουσες απόψεις τους.

«Για να παρέχονται πληροφορίες από πολλές διαφορές οπτικές, οι ειδήσεις θα πρέπει να παρουσιάζονται από ποικιλία πηγών...και, όταν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, θα είστε σε θέση να κάνετε διασταύρωση (fact check)» αναφέρεται σε σχετικό blogpost της Google.

Ο κολοσσός των μηχανών αναζήτησης προσφέρει ήδη κάποιες context-based πληροφορίες στην εφαρμογή αναζήτησής της για smartphones, υπό τη μορφή των καρτών του Google Now, ωστόσο σταμάτησε να ασχολείται με την εξατομικευμένη υπηρεσία της, iGoogle, το 2013.

Ο χρήστης θα μπορεί να κάνει κλικ ή να αγγίξει (σε περίπτωση που μιλάμε για την οθόνη αφής ενός smartphone) θέματα/ αντικείμενα στο νέο, εξατομικευμένο feed, για να αρχίσει αναζήτηση για περισσότερες πληροφορίες. Ωστόσο, η εταιρεία δεν αποκάλυψε εάν θα εισάγει διαφημίσεις ή χορηγούμενες (sponsored) δημοσιεύσεις στο feed της.

Google
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΤζακ ποτ στο ΛΟΤΤΟ
Next Article Θέσεις ηλεκτροτεχνικών στη ΔΕΗ Ημαθίας

Related Posts

Google: Αντιμέτωπη με αξιώσεις αποζημιώσεων άνω των 12 δισ. ευρώ στην Ευρώπη

13 Μαΐου, 2025

Κομισιόν: Επέβαλε πρόστιμα 500 εκατ. ευρώ στην Apple και 200 εκατ. ευρώ στη Meta

23 Απριλίου, 2025

ΗΠΑ: Δικαστική απόφαση καταπέλτης κατά της Google – Παράνομη η κυριαρχία της στην online διαφήμιση

18 Απριλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.