Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας δήλωσε στους αναλυτές τον Μάρτιο ότι στοχεύει σε πωλήσεις 5,5 εκατομμυρίων οχημάτων για το 2025. Αλλά εσωτερικά, ο αριθμός έχει υποβαθμιστεί αρκετές φορές τους τελευταίους μήνες.
Σύμφωνα με εσωτερικές πηγές, οι οποίες μίλησαν υπό τον όρο της ανωνυμίας, ο τελευταίος αριθμός των τουλάχιστον 4,6 εκατομμυρίων οχημάτων κοινοποιήθηκε εντός της εταιρείας και σε επιλεγμένους προμηθευτές τον περασμένο μήνα για να βοηθήσουν στον σχεδιασμό,.
Ο στόχος εξακολουθεί να υπόκειται σε αλλαγές ανάλογα με τις συνθήκες της αγοράς, πρόσθεσαν οι πηγές, οι οποίες δεν ανέφεραν έναν συγκεκριμένο λόγο για την περικοπή, αλλά την αποδίδουν στον αυξανόμενο ανταγωνισμό από αντιπάλους όπως η Geely και η Leapmotor. Να σημειωθεί ότι την περασμένη εβδομάδα η BYD ανακοίνωσε πτώση 30% στα τριμηνιαία κέρδη, την πρώτη πτώση της σε περισσότερα από τρία χρόνια.
Αυτή την εβδομάδα η Deutsche Bank δήλωσε ότι αναμένει από την BYD να πουλήσει 4,7 εκατομμύρια οχήματα, ενώ η Morningstar δήλωσε ότι αναμένει 4,8 εκατομμύρια. Ο νέος στόχος αντιπροσωπεύει αύξηση 7% από πέρυσι και θα είναι η βραδύτερη ετήσια αύξηση από το 2020.
Οι περιορισμένες προοπτικές μιλούν επίσης για την αποπληθωριστική πίεση που επιβαρύνει τη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, όπου η εγχώρια ζήτηση έχει πληγεί από μια παρατεταμένη ύφεση στον τομέα της στέγασης. Κατά τους πρώτους οκτώ μήνες του τρέχοντος έτους η BYD έχει επιτύχει μόνο περίπου το 52% του αρχικού στόχου πωλήσεων των 5,5 εκατομμυρίων οχημάτων.
Μέσα σε λίγα μόλις χρόνια η BYD μεταμορφώθηκε από μια νεοσύστατη εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων σε μία από τις σημαντικότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, πραγματοποιώντας μεγάλο μέρος της παραγωγής της εσωτερικά γεγονός που της επέτρεψε να συγκρατεί το κόστος, ακόμη και όταν αναπτύσσει χαρακτηριστικά αιχμής.
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας και plug-in υβριδικών δεκαπλασιάστηκαν μεταξύ 2020 και 2024, σε 4,3 εκατομμύρια οχήματα, τοποθετώντας την στο ίδιο επίπεδο με τη General Motors και τη Ford όσον αφορά τις παγκόσμιες πωλήσεις.
Ωστόσο,τώρα δείχνει αναμφισβήτητα σημάδια επιβράδυνσης, ειδικά στην κύρια αγορά της, την Κίνα, η οποία αντιπροσωπεύει σχεδόν το 80% των πωλήσεών της και βρίσκεται εν μέσω ενός οδυνηρού, μακροχρόνιου πολέμου τιμών. Το Reuters ανέφερε τον Ιούνιο ότι η BYD έχει επιβραδύνει την παραγωγή και έχει καθυστερήσει την επέκταση της παραγωγικής ικανότητας στα κινεζικά εργοστάσιά της,.
Σύμφωνα με την ανάλυση του Reuters οι πωλήσεις οικονομικών αυτοκινήτων της BYD – αυτά που κοστίζουν κάτω από 150.000 γιουάν (21.000 δολάρια) και αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των εγχώριων πωλήσεών της – μειώθηκαν κατά 9,6% τον Ιούλιο σε σχέση με πέρυσι,.
Συγκριτικά οι πωλήσεις αυτοκινήτων της Geely σε αυτό το τμήμα τιμών αυξήθηκαν κατά 90% σε ετήσια βάση τον Ιούλιο. Η Geely αύξησε τον ετήσιο στόχο πωλήσεων για το 2025 σε τρία εκατομμύρια οχήματα από 2,71 εκατομμύρια. Η παραγωγή της BYD υποχώρησε για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Αύγουστο, σημειώνοντας την πρώτη συνεχόμενη μηνιαία συρρίκνωση από το 2020.