• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Η Carrefour στη Γαλλία «καρφώνει» με ταμπέλες τις εταιρείες που πουλάνε λιγότερο προϊόν αλλά στην ίδια τιμή
Πλανήτης

Η Carrefour στη Γαλλία «καρφώνει» με ταμπέλες τις εταιρείες που πουλάνε λιγότερο προϊόν αλλά στην ίδια τιμή

15 Σεπτεμβρίου, 2023Updated:15 Σεπτεμβρίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour τοποθέτησε ταμπελάκια στα ράφια της, σε προϊόντα από σοκολάτες Lindt μέχρι παγωμένο τσάι Lipton, για να πιέσει τους κορυφαίους προμηθευτές Nestle, PepsiCo και Unilever να μειώσουν τις τιμές ενόψει των πολυαναμενόμενων μεταξύ τους διαπραγματεύσεων.

Η Carrefour «στιγμάτισε» προϊόντα που έχουν συρρικνωθεί σε μέγεθος αλλά κοστίζουν περισσότερο, αν και έχουν μειωθεί οι τιμές των πρώτων υλών, προκειμένου να κερδίσει τη στήριξη των καταναλωτών, καθώς οι λιανοπωλητές ετοιμάζονται για διαπραγματεύσεις με τα κορυφαία brands στον κόσμο, οι οποίες πρόκειται να ξεκινήσουν σύντομα και να ολοκληρωθούν έως τις 15 Οκτωβρίου.

Από τη Δευτέρα, στα καταστήματά της στη Γαλλία η Carrefour έχει τοποθετήσει σε 26 προϊόντα ετικέτες που αναγράφουν: «Σε αυτό το προϊόν μειώθηκε ο όγκος ή το βάρος του και αυξήθηκε η πραγματική τιμή από τον προμηθευτή».

Για παράδειγμα, η Carrefour δήλωσε ότι ένα μπουκάλι παγωμένου τσαγιού Lipton με γεύση ροδάκινο, που παράγεται από την PepsiCo, συρρικνώθηκε σε 1,25 λίτρα από 1,5 λίτρα, με αποτέλεσμα την αύξηση της πραγματικής τιμής ανά λίτρο κατά 40%.

Το βρεφικό γάλα Guigoz που παράγεται από τη Nestle μειώθηκε από 900 γραμμάρια (31,75 ουγκιές) σε 830 γραμμάρια, ενώ παγωτό Viennetta, που παράγεται από τη Unilever, συρρικνώθηκε σε 320 γραμμάρια από 350 γραμμάρια.

«Προφανώς, ο στόχος με τον "στιγματισμό" αυτών των προϊόντων είναι να πούμε στους κατασκευαστές να επανεξετάσουν την τιμολογιακή τους πολιτική», δήλωσε σε συνέντευξή του ο Stefen Bompais, διευθυντικό στέλεχος της Carrefour.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Carrefour, Alexandre Bompard, έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι οι εταιρείες δεν συνεργάζονται στις προσπάθειες για μείωση των τιμών σε βασικά είδη διατροφής, παρά την πτώση του κόστους των πρώτων υλών.

Σε αυτό τον υποστηρίζει ο υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας, Μπρούνο Λεμέρ, ο οποίος τον Ιούνιο κάλεσε στο υπουργείο του 75 μεγάλους λιανοπωλητές και τους προέτρεψε να μειώσουν τις τιμές. Μετά από ένα νέο γύρο συναντήσεων τον περασμένο μήνα, ο Λεμέρ δήλωσε ότι η Unilever, η Nestle και η PepsiCo είναι μεταξύ των εταιρειών που δεν αλλάζουν ρότα.

Οι ομάδες καταναλωτών αναφέρουν ότι η «συρρίκνωση» είναι μια ευρέως διαδεδομένη πρακτική, για την οποία είναι ένοχα και σούπερ μάρκετ όπως η Carrefour όσον αφορά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Η Γαλλία, όπως και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, πιέζει τις μεγάλες επιχειρήσεις να παγώσουν ή να μειώσουν τις τιμές των τροφίμων και των μεταφορών - με ανάμεικτα αποτελέσματα μέχρι στιγμής.

Ωστόσο, η κίνηση της Carrefour να κατονομάσει και να ντροπιάσει τους προμηθευτές της σηματοδοτεί μια κλιμάκωση μεταξύ λιανοπωλητών και μεγάλων πολυεθνικών.

Οι ετικέτες θα βρίσκονται σε όλα τα γαλλικά καταστήματα Carrefour μέχρις ότου οι συγκεκριμένοι προμηθευτές συμφωνήσουν σε μειώσεις τιμών, δήλωσε ο Bompais.

Η Carrefour πιθανόν να επεκτείνει την πρακτική αυτή και σε άλλα αγαθά, ωστόσο δεν σχεδιάζει να το κάνει και σε άλλες χώρες.

Carrefour
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 4,8% στο μισθολογικό κόστος το β’ τρίμηνο
Next Article Eurobank: Στο 2,4% ο πραγματικός ρυθμός μεγέθυνσης το α’ εξάμηνο - Αρνητικές επιδράσεις στο ΑΕΠ λόγω των πλημμυρών

Related Posts

Κρυπτονομίσματα: Έρχονται οι συντάξεις σε… crypto

16 Ιουνίου, 2025

Πόσο πραγματική είναι η απειλή του Ιράν να κλείσει τα Στενά του Ορμούζ; Διχασμένοι οι αναλυτές, μιλούν για «παγκόσμιο σοκ» ή γι' «αυτογκόλ» της Τεχεράνης

16 Ιουνίου, 2025

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.