• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»Η Eurolife FFH γιόρτασε και φέτος την αξία της εξυπηρέτησης
Επιχειρήσεις

Η Eurolife FFH γιόρτασε και φέτος την αξία της εξυπηρέτησης

10 Οκτωβρίου, 2023Updated:10 Οκτωβρίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η εταιρεία συμμετείχε για 7η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμα μια φορά τη σημασία που δίνει στο κομμάτι της εξυπηρέτησης, γιόρτασε για 7η συνεχή χρονιά φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, την πρωτοβουλία που διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Η φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκε από τις 2 έως τις 8 Οκτωβρίου, και η Eurolife FFH συμμετείχε ενεργά στη γιορτή μέσα από δράσεις που ανέδειξαν την αξία της εξυπηρέτησης αλλά και τους ανθρώπους της εταιρείας.

Για την Eurolife FFH αξία έχει να στέκεται στο πλευρό εκείνων που την εμπιστεύονται, με επαγγελματισμό, συνέπεια και πραγματική μέριμνα. Ως ασφαλιστική εταιρεία, η φροντίδα για τους ανθρώπους και ό,τι είναι σημαντικό για εκείνους, βρίσκεται στο DNA της. Η έννοια της φροντίδας είναι και αυτή που στάθηκε η αφορμή για το «σύνθημα» του φετινού εορτασμού, "We Care". Μια φράση που αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει η εταιρεία τους πελάτες και τους συνεργάτες της: με ουσιαστικό ενδιαφέρον για τους ίδιους και όσα τους απασχολούν.

Κατά τη διάρκεια της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, στελέχη από διάφορα τμήματα της εταιρείας, τα οποία συμβάλλουν στο να έχουν οι πελάτες και οι συνεργάτες της μια άριστη εμπειρία εξυπηρέτησης, αντάλλαξαν θέσεις εργασίας με τους εργαζόμενους του Eurolife Experience Center, βιώνοντας έτσι την εμπειρία της επικοινωνίας με τον πελάτη και της εξυπηρέτησής του από μια διαφορετική σκοπιά. H διαδικασία εκπαίδευσης που προηγήθηκε, ανέδειξε τη συμβολή όλων των διαφορετικών τμημάτων της εταιρείας στο να νιώθουν οι πελάτες της εταιρείας ξεχωριστοί, και ταυτόχρονα ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τις σχέσεις και το πνεύμα ομαδικότητας ανάμεσα στα στελέχη. Στην ίδια κατεύθυνση κινήθηκε και μια διασκεδαστική team-building δράση, με την Eurolife FFH να προσκαλεί τα στελέχη της να απαθανατίσουν στιγμιότυπα από την καθημερινότητά τους στο γραφείο. Αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός πρωτότυπου φωτογραφικού κολλάζ με τις χαρούμενες εργασιακές στιγμές των εργαζομένων, το οποίο στόλισε διάφορα σημεία της εταιρείας, με δύο τυχερούς να κερδίζουν έπειτα από κλήρωση τις φωτογραφικές μηχανές που χρησιμοποιήθηκαν για τη δράση.

Επιπλέον, η εταιρεία απέδειξε για άλλη μια φορά την έμφαση που δίνει στην ενδυνάμωση της νέας γενιάς, φιλοξενώντας έναν φοιτητή AEI στα γραφεία της, δίνοντάς του την ευκαιρία να ενταχθεί στην ομάδα του Eurolife Experience Center για μια ημέρα. Ο νεαρός φοιτητής είχε τη δυνατότητα να βιώσει «εκ των έσω» το πώς λειτουργεί μια σύγχρονη επαγγελματική ομάδα εξυπηρέτησης και να αποκτήσει μια πολύτιμη εμπειρία, κατανοώντας τη σημασία της άρτιας και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης στην επιτυχημένη λειτουργία ενός μεγάλου οργανισμού.

Στόχος των ανθρώπων της Eurolife FFH είναι να δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, προκειμένου η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της εταιρείας να είναι ισοδύναμη της εμπιστοσύνης και της προτίμησής τους. To υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που λαμβάνουν οι πελάτες και οι συνεργάτες της Eurolife FFH αποδεικνύεται και μέσα από την ετήσια έρευνα ικανοποίησης που πραγματοποίησε η εταιρεία, με 9 στους 10 πελάτες να δηλώνουν ικανοποιημένοι έως απόλυτα ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν, για δεύτερη συνεχή χρονιά.

Eurolife FFH
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΦυσικό αέριο: Νέα άνοδος στην τιμή του λίγο πριν την έναρξη της χειμερινής περιόδου
Next Article Κέφι, διασκέδαση και «Γρήγορα Κέρδη» από το ΣΚΡΑΤΣ σε κατάστημα ΟΠΑΠ στο Καπαρέλλι Βοιωτίας

Related Posts

Λόττο: Οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης του Σαββάτου

14 Ιουνίου, 2025

Μινέρβα: Πράσινο φως από Επ. Ανταγωνισμού στην απόκτηση των σημάτων Αλτις, Ελάνθη, SOL και Φλώρα

13 Ιουνίου, 2025

Epsilon SingularLogic: Ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου ψηφιακού μετασχηματισμού της ΠΙΝΔΟΣ

12 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.