• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Uncategorized»Η Ferrari αναθεωρεί την ηλεκτρική της στρατηγική – Πτώση 13% στη μετοχή
Uncategorized

Η Ferrari αναθεωρεί την ηλεκτρική της στρατηγική – Πτώση 13% στη μετοχή

Οι επενδυτές αντιδρούν στην απόφαση της εταιρείας να μειώσει τον στόχο πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων στο 20% έως το 2030.
9 Οκτωβρίου, 2025Updated:9 Οκτωβρίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η Ferrari βρέθηκε στο επίκεντρο των αγορών την Πέμπτη, καθώς η μετοχή της υποχώρησε έως και 13% στο χρηματιστήριο του Μιλάνου και 11,3% στις προσυνεδριακές συναλλαγές στη Νέα Υόρκη, μετά την ανακοίνωση ότι περιορίζει τους στόχους εξηλεκτρισμού της.

Η εταιρεία πολυτελών αυτοκινήτων με έδρα το Μαρανέλο της Ιταλίας αποκάλυψε στο Capital Markets Day ότι έως το 2030 η γκάμα των μοντέλων της θα αποτελείται από 40% αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, 40% υβριδικά και μόλις 20% πλήρως ηλεκτρικά, έναντι του προηγούμενου στόχου 40%.

Απογοήτευση στις αγορές – Η μεγαλύτερη πτώση από το 2024

Η απόφαση αυτή, που αντικατοπτρίζει μια πιο συγκρατημένη προσέγγιση απέναντι στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, προκάλεσε απογοήτευση στους επενδυτές, με τη μετοχή να σημειώνει τη μεγαλύτερη ημερήσια πτώση από τις αρχές του 2024.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, η αναθεώρηση οφείλεται σε μια «πελατοκεντρική στρατηγική» και στην προσαρμογή στο οικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον. Ο εκτελεστικός πρόεδρος John Elkann τόνισε πως η επένδυση στην Elettrica, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari, «συνδυάζει τεχνολογία, σχεδιασμό και χειροποίητη δεξιοτεχνία».

Η “Elettrica” κάνει πρεμιέρα το 2025

Κατά τη διάρκεια ειδικού τεχνολογικού εργαστηρίου, η Ferrari παρουσίασε το πλαίσιο και το σύστημα μετάδοσης της “Elettrica”, με παραδόσεις να ξεκινούν στα τέλη του 2026 και παγκόσμια πρεμιέρα το 2025.

Παρά τη φιλόδοξη τεχνολογική μετάβαση, οι επενδυτές ερμήνευσαν τη στροφή ως ένδειξη επιβράδυνσης του ρυθμού εξηλεκτρισμού — γεγονός που έπληξε την επενδυτική εμπιστοσύνη.

Ηλεκτρική στροφή υπό πίεση και για άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες

Η υποχώρηση της μετοχής της Ferrari έρχεται σε μια περίοδο όπου πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αναπροσαρμόζουν τις στρατηγικές τους, λόγω αυξανόμενου κόστους, ελλιπών υποδομών φόρτισης και ανταγωνισμού από κινεζικές εταιρείες.

Η Volvo Cars, για παράδειγμα, ανέστειλε το σχέδιό της να πουλά μόνο ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030, επικαλούμενη την ανάγκη για ευελιξία.

Η Ferrari επενδύει στη συνέχεια της καινοτομίας

Παρά τη βραχυπρόθεσμη πίεση στη μετοχή, η Ferrari ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει τέσσερα νέα μοντέλα κάθε χρόνο από το 2026 έως το 2030, διατηρώντας ισχυρό ρυθμό καινοτομίας.

Επιπλέον, το πελατολόγιό της έχει αυξηθεί στους 90.000 ενεργούς πελάτες, δηλαδή 20% περισσότερους σε σχέση με το 2022 — στοιχείο που επιβεβαιώνει τη διαχρονική ανθεκτικότητα της μάρκας.

Ferrari Ηλεκτροκίνηση μετοχή
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠειραιώς: Επιδότηση για νέα δάνεια σε αγρότες σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων
Next Article Πρόστιμα έως 2.000 ευρώ για απλήρωτα τέλη, ΚΤΕΟ και ανασφάλιστα ΙΧ κάθε εξάμηνο - Πώς λειτουργεί το νέο σύστημα

Related Posts

Ηλεκτροκίνηση 2025: Οι χώρες που οδηγούν την πράσινη επανάσταση

7 Οκτωβρίου, 2025

Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς φόρους μέχρι το 2035 – Το «σωσίβιο» της Γερμανίας στη βιομηχανία

7 Οκτωβρίου, 2025

BYD: Στροφή στις διεθνείς αγορές μετά την πρώτη πτώση πωλήσεων σε 19 μήνες

2 Οκτωβρίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.