• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Η Google ξεκινάει να πληρώνει τα ΜΜΕ
Ειδήσεις

Η Google ξεκινάει να πληρώνει τα ΜΜΕ

3 Οκτωβρίου, 2020Updated:3 Οκτωβρίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Επί δέκα έτη τουλάχιστον οι εφημερίδες, οι ειδησεογραφικοί και ενημερωτικοί ιστότοποι και άλλα ΜΜΕ σε όλο τον κόσμο «πολεμούν» να πείσουν τον κολοσσό υψηλής τεχνολογίας της Google με την ομώνυμη μηχανή αναζήτησης να πληρώσει το δίκαιο τίμημα για τη χρήση του πολύτιμου και του τεράστιου περιεχομένου, που παράγουν – ενός περιεχομένου σε όλες τις γλώσσες του κόσμου, το οποίο εμφανίζεται άνετα στις αντίστοιχες αναζητήσεις, αλλά για το οποίο δεν καταβάλλει η εταιρεία πνευματικά δικαιώματα.

Ανάμεσα στους ομίλους, οι οποίοι ασκούσαν πιέσεις στην Google και σε άλλους συναφείς οργανισμούς, ήταν μεγάλα ΜΜΕ διεθνούς βεληνεκούς, όπως το News Corporation του Ρούπερτ Μέρντοχ και το Axel Springer στη Γερμανία. Μέχρι πρότινος η Goοgle αρνιόταν πεισματικά να ανταποκριθεί.

Τώρα, ήρθε η ώρα να αποκαταστήσει ώς ένα βαθμό αυτήν την ανισορροπία, όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλός της Σαντάρ Πιτσάι. Ειδικότερα, όπως ανέφερε το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, σε ορίζοντα τριετίας η Google θα αποζημιώσει εκδοτικούς οργανισμούς με 1 δισ. δολ. Η μέθοδος που θα ακολουθηθεί είναι ένα νέο προϊόν με την επωνυμία Google News Showcase και θα κυκλοφορήσει πρώτα στη Γερμανία.

O Σαντάρ Πιτσάι επισήμανε ότι στη Γερμανία έχει υπογράψει συμφωνίες με μεγάλες τοπικές εφημερίδες και έντυπα, συμπεριλαμβανομένων των Der Spiegel, Stern και Die Zeit, ενώ ανάλογο διακανονισμό έχει κάνει και στη Βραζιλία με τις εφημερίδες Folha de S.Paulo, Band και Infobae. «Αυτή η οικονομική δέσμευση –η μεγαλύτερή μας μέχρι σήμερα– θα πληρώνει τους εκδότες για τη δημιουργία και την επιμέλεια υψηλής ποιότητας περιεχομένου, ώστε να παρέχεται μία διαφορετική διαδικτυακή εμπειρία ειδήσεων», δήλωσε ο Σαντάρ Πιτσάι σε ανάρτησή του σε ιστολόγιο.

Το προϊόν Google News Showcase θα κυκλοφορήσει επίσης και στο Βέλγιο, στην Ολλανδία, στην Ινδία, αλλά και σε άλλες χώρες. Περίπου 200 εκδοτικοί οργανισμοί και ΜΜΕ στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γερμανία, στην Αργεντινή, στη Βραζιλία, στον Καναδά και στην Αυστραλία έχουν ήδη εγγραφεί στην υπηρεσία της Google. Επιπροσθέτως, θα πρέπει να τονισθεί ότι ο αμερικανικός όμιλος διαπραγματεύεται και με εκδοτικούς ομίλους και ΜΜΕ στη Γαλλία, διότι συγκαταλέγονται ανάμεσα στους δριμύτερους επικριτές του. Η δε Αυστραλία επιδιώκει να υποχρεώσει τόσο την Google όσο και τη Facebook να μοιράζονται τα διαφημιστικά τους έσοδα με τους τοπικούς ομίλους ΜΜΕ και τις εφημερίδες της χώρας.

Ειδικότερα, ο επικεφαλής της Google προσέθεσε πως το προϊόν και η αντίστοιχη υπηρεσία Google News Showcase θα επιτρέπει στους εκδότες να επιλέγουν και να παρουσιάζουν τα θέματά τους και θα παρέχεται σε συσκευές με το λειτουργικό σύστημα Android και σε συσκευές με το λειτουργικό iOS της Apple. «Αυτή η προσέγγιση διαφέρει από τα άλλα ειδησεογραφικά προϊόντα μας, επειδή βασίζεται στις συντακτικές επιλογές που κάνουν οι μεμονωμένοι εκδότες σχετικά με τα άρθρα, τα ρεπορτάζ και τις έρευνες που θα δείξουν στους αναγνώστες και με το πώς θα τις παρουσιάσουν», δήλωσε ο Σαντάρ Πιτσάι. «Το επιχειρηματικό μοντέλο λειτουργίας των εφημερίδων, βασισμένο στα έσοδα από τις διαφημιστικές καταχωρίσεις και τις συνδρομές, εξελίσσεται εδώ και περισσότερο από έναν αιώνα, ενόσω το κοινό στρέφεται σε άλλες πηγές. Το Διαδίκτυο αποτελεί την ιστορικά πιο πρόσφατη αλλαγή και σίγουρα δεν θα είναι η τελευταία. Εμείς από πλευράς μας θέλουμε να συμβάλουμε, βοηθώντας στην ανάπτυξη της δημοσιογραφίας στον 21ο αιώνα», πρόσθεσε.

Google
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΚλήρωση του ΛΟΤΤΟ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί
Next Article Για να μην μείνει η Ανάπτυξη στο excel

Related Posts

Αlpha Finance: Αναβαθμίζει τις τιμές στόχους για τις τράπεζες με έμφαση στην ενίσχυση της κερδοφορίας μέσω εξαγορών

17 Ιουνίου, 2025

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca - "Βλέπει" τιμή στόχο 28,80 ευρώ - Περιθώριο ανόδου 45%

17 Ιουνίου, 2025

Κρίση στο Βατικανό: Ο Πάπας αναζητά νέους δωρητές για να σώσει τα οικονομικά

17 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.