• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»Η Hondos Center αναβαθμίζει την εμπειρία των πελατών της με τις λύσεις του Ομίλου EPSILON NET
Επιχειρήσεις

Η Hondos Center αναβαθμίζει την εμπειρία των πελατών της με τις λύσεις του Ομίλου EPSILON NET

22 Νοεμβρίου, 2024Updated:22 Νοεμβρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ο Όμιλος EPSILON NET σε συνεργασία με την iQom, θυγατρική της Epsilon SingularLogic και μέλος του Ομίλου EPSILON NET, αναβάθμισαν τις τεχνολογικές υποδομές της Hondos Center, ενσωματώνοντας στον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων της τη σύγχρονη λύση λιανικής και loyalty iQom RetailStudio και τον πιστοποιημένο Πάροχο Hλεκτρονικής Tιμολόγησης, Epsilon Digital, απογειώνοντας το customer experience των πελατών της.

Από την ίδρυση της το 1967 έως σήμερα, η Hondos Center αριθμεί 75 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, και είναι γνωστή ως το πιο καθιερωμένο δίκτυο λιανικής στην ελληνική αγορά. H εταιρία αποτελεί και μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς στην ευρωπαϊκή αγορά. Με στόχο να προσφέρει στους πελάτες της έναν μοναδικό προορισμό shopping, η Hondos Center αναζητούσε μια λύση, που θα επέτρεπε την απρόσκοπτη επικοινωνία μεταξύ των φυσικών και ηλεκτρονικών σημείων πώλησης. Δημιουργώντας ένα κοινό σημείο διαχείρισης, η Hondos Center στοχεύει στην προσφορά μιας ενιαίας και άριστης εμπειρίας αγορών στους πελάτες της.

Το έργο, που υλοποιήθηκε, περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη λύση λιανικής με ενσωμάτωση όλων των λειτουργιών των καταστημάτων σε μία φιλική προς το χρήστη πλατφόρμα, κεντρική διαχείριση συναλλαγών, ευελιξία στις διαδικασίες λιανικής, ταχύτητα στις συναλλαγές μέσω touch screen POS, καθώς και ενσωμάτωση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης και επικοινωνία με την πλατφόρμα myDATA.

Με την υιοθέτηση της λύσης, η Hondos Center απολαμβάνει σήμερα μια σειρά από πλεονεκτήματα που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητά της, όπως:

  • Βελτιστοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας πελατών μέσω της omnichannel εξυπηρέτησης
  • Σημαντική αύξηση αποδοτικότητας των καταστημάτων και της αξιοπιστίας των συναλλαγών
  • Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων marketing και cross selling
  • Έγκαιρη και έγκυρη προσαρμογή σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο νομοθετικό περιβάλλον και σε κάθε αλλαγή της ΑΑΔΕ

Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι, η συνεργασία, αυτή όχι μόνο πέτυχε τους στόχους της, αλλά αναγνωρίστηκε και στον πιο σημαντικό θεσμό βράβευσης της τεχνολογικής καινοτομίας στην Ελλάδα, τα BITE AWARDS 2024, αποσπώντας το ασημένιο βραβείο. Αυτή η βράβευση αποτελεί απόδειξη της καινοτόμου προσέγγισης που ακολουθήθηκε, καθώς και της δέσμευσης των δύο εταιριών να επενδύουν σε λύσεις υψηλού επιπέδου, που ενισχύουν την ανάπτυξη στον κλάδο της λιανικής.

Στο πλαίσιο αυτής της επιτυχημένης συνεργασίας η κα Ρίτσα Κοτσυφάκη, Senior Information Systems Executive, Hondos Center, δήλωσε: "Η συνεργασία μας με τον Όμιλο EPSILON NET και την iQom σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της Hondos Center. Μέσω των λύσεων RetailStudio και Epsilon Digital, καταφέραμε να ενοποιήσουμε τις λειτουργίες μας σε όλα τα σημεία πώλησης, προσφέροντας στους πελάτες μας μια μοναδική εμπειρία αγορών, είτε επισκέπτονται τα φυσικά μας καταστήματα είτε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Η τεχνολογία αυτή μας επιτρέπει να ανταποκρινόμαστε άμεσα στις ανάγκες των πελατών μας, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουμε την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα των εσωτερικών μας διαδικασιών. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που το έργο αυτό αναγνωρίστηκε με το ασημένιο βραβείο στα BITE AWARDS 2024, επιβεβαιώνοντας την αξία των καινοτομιών που υιοθετήσαμε».

Epsilon Net: Hondos Center
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΥΠΕΘΟ: 16 ερωτήσεις και απαντήσεις για τον νέο προϋπολογισμό και την οικονομία
Next Article Την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου η ειδική κλήρωση Black Friday στο Λαϊκό Λαχείο – 5 ευρώ η πεντάδα και εγγυημένο έπαθλο 100.000 ευρώ στον μεγάλο νικητή

Related Posts

Μινέρβα: Πράσινο φως από Επ. Ανταγωνισμού στην απόκτηση των σημάτων Αλτις, Ελάνθη, SOL και Φλώρα

13 Ιουνίου, 2025

Epsilon SingularLogic: Ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου ψηφιακού μετασχηματισμού της ΠΙΝΔΟΣ

12 Ιουνίου, 2025

Η Eurolife FFH επιβράβευσε τα στελέχη του Career Sales Force

12 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.