• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»Η Toyota επιμένει στην πρόταση ιδιωτικοποίησης της Toyota Industries παρά τις αντιδράσεις
Επιχειρήσεις

Η Toyota επιμένει στην πρόταση ιδιωτικοποίησης της Toyota Industries παρά τις αντιδράσεις

31 Οκτωβρίου, 2025Updated:31 Οκτωβρίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η Toyota Motor Corp. δεν σκοπεύει να αναθεωρήσει την πρότασή της για την ιδιωτικοποίηση της Toyota Industries Corp., ύψους 4,7 τρισ. γεν (περίπου 31 δισ. δολάρια), παρά την έντονη κριτική που δέχεται η συμφωνία από μετόχους και αγορές.

Ο διευθύνων σύμβουλος Κότζι Σάτο δήλωσε ότι, αν και υπάρχουν διαφορετικές απόψεις σχετικά με την αποτίμηση της Toyota Industries, δεν προβλέπεται αύξηση της προσφερόμενης τιμής, η οποία είναι χαμηλότερη από την τρέχουσα τιμή της μετοχής. Η πρόταση προέρχεται από τον όμιλο Toyota, υπό την ηγεσία του Ακίο Τογιόντα, και περιλαμβάνει ήδη μερίδιο 38% της εταιρείας, που δραστηριοποιείται στην παραγωγή αργαλειών και περονοφόρων οχημάτων.

«Ελπίζουμε να προχωρήσουμε με διαφάνεια, ώστε όλοι οι εμπλεκόμενοι να είναι σύμφωνοι», δήλωσε ο Σάτο σε δημοσιογράφους στο Τόκιο. Σε μεταγενέστερη δήλωσή του, πρόσθεσε ότι η Toyota Motor δεν είναι αγοραστής και δεν συμμετέχει στον καθορισμό της τιμής, αλλά, σύμφωνα με πληροφορίες από την Toyota Fudosan, δεν υπάρχει πρόθεση αλλαγής της προσφοράς.

Η προσφορά ύψους 16.300 γεν ανά μετοχή αντιστοιχεί σε έκπτωση 11% σε σχέση με την τιμή κλεισίματος της ημέρας ανακοίνωσης της συμφωνίας τον Ιούνιο — σημείο που έχει προκαλέσει αντιδράσεις από επενδυτές οι οποίοι θεωρούν ότι υποτιμά την αξία της εταιρείας. Η μετοχή της Toyota Industries διαπραγματευόταν την Πέμπτη στα 16.710 γεν, υποδηλώνοντας ότι οι επενδυτές αναμένουν βελτιωμένη πρόταση.

Σύμφωνα με την Asia Corporate Governance Association, περισσότεροι από 20 επενδυτές απέστειλαν επιστολή στα διοικητικά συμβούλια των δύο εταιρειών τον Αύγουστο, εκφράζοντας αντιρρήσεις για τη συμφωνία.

Η εταιρεία που θα αναλάβει την εξαγορά θα ελέγχεται κυρίως από την Toyota Fudosan Co., μη εισηγμένη εταιρεία ακινήτων με πρόεδρο τον Ακίο Τογιόντα, ο οποίος θα επενδύσει προσωπικά 1 δισ. γεν. Η Toyota Industries, που αποτέλεσε τον πρόδρομο του ομίλου Toyota, διαθέτει περίπου 8% της Toyota Motor, γεγονός που θα ενισχύσει περαιτέρω την επιρροή της οικογένειας Τογιόντα στο μεγαλύτερο βιομηχανικό συγκρότημα της Ιαπωνίας.

Σε άλλο σημείο των δηλώσεών του, ο Σάτο αναφέρθηκε στις διαταραχές στην προμήθεια ημιαγωγών, που προκλήθηκαν από την κατάσχεση της Nexperia BV από την ολλανδική κυβέρνηση, υπογραμμίζοντας ότι η επίδραση στην Toyota είναι περιορισμένη. Παρότι η εξέλιξη έχει δημιουργήσει προβλήματα σε άλλους κατασκευαστές, όπως η Honda, ο Σάτο δήλωσε: «Η Toyota δεν έχει επηρεαστεί σημαντικά προς το παρόν. Είναι ένας κίνδυνος, αλλά όχι ο μοναδικός».

Η Nexperia είχε ειδοποιήσει πρόσφατα τους Ιάπωνες πελάτες της ότι ενδέχεται να μην μπορεί πλέον να διασφαλίσει την τροφοδοσία chips, μετά την παρέμβαση της ολλανδικής κυβέρνησης, που ανέλαβε τον έλεγχο της κινεζικής εταιρείας λόγω περιορισμών στις εξαγωγές προς τρίτες χώρες.

Όσο για τις δηλώσεις του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ περί επένδυσης 10 δισ. δολαρίων της Toyota στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο Σάτο δεν έκανε κανένα σχόλιο, ενώ εκπρόσωπος της εταιρείας διευκρίνισε ότι δεν έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση ή σχετική συζήτηση με τον Λευκό Οίκο.

Toyota
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕξάμηνο αυξήσεων και επιδομάτων: Ποιοι θα δουν ενίσχυση στο εισόδημά τους έως τον Απρίλιο 2026
Next Article ΕΚΤ: Ελαφρά άνοδος στις προσδοκίες πληθωρισμού για το 2025 – Σταθερές οι προβλέψεις για τα επόμενα έτη

Related Posts

Audi Group: Μειώνει τους οικονομικούς της στόχους εν μέσω πιέσεων από τους αμερικανικούς δασμούς

31 Οκτωβρίου, 2025

ΕΛΤΑ: Τι απαντούν για το κλείσιμο των 200 καταστημάτων

31 Οκτωβρίου, 2025

ΔΕΗ Fiber: 1 Gbps με 11,56 ευρώ το μήνα με Gigabit Voucher

31 Οκτωβρίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.