• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ηγεσια και Management»Ηγεσία και Management: Πως να γίνετε απαραίτητοι
Ηγεσια και Management

Ηγεσία και Management: Πως να γίνετε απαραίτητοι

20 Μαρτίου, 2024Updated:20 Μαρτίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Όσο και αν αυτό μπορεί να προκαλεί ειρωνικά χαμόγελα στους «κατόχους λύσεων προόδου», στη ζωή, πετυχαίνουν αυτοί που ξέρουν τι θέλουν.

Ακολουθούν προτάσεις και τροφή για σκέψη για το πώς μπορεί ένας αποφασιστικός και αυτοπειθαρχημένος άνθρωπος να γίνει απαραίτητος:

  • Να αναλαμβάνετε τη δουλειά που κανείς δε θέλει να πάρει. Μάθε¬τε κάτι που είναι απαραίτητο στην επιχείρηση και κάπως δύσκολο για να το μάθουν όλοι. Να είστε ο καλύτερος σε κάτι που κανείς άλλος δε θέλει ή δεν μπορεί να είναι.
  • Κάντε ένα χιλιόμετρο παραπάνω. Να παίρνετε περισσότερη δουλειά από ό,τι σας αναθέτουν.
  • Να προσφέρεστε εθελοντικά για βοήθεια σε εργασίες που χρειάζο¬νται σπρώξιμο.
  • Δουλέψτε σκληρότερα όταν δε σας ελέγχουν, π.χ. Όταν λείπει ο προϊστάμενος σε διακοπές. Κάντε το αντίθετο από ότι κάνουν τότε όλοι οι άλλοι. Θα εκτιμηθεί ιδι¬αίτερα.
  • Να παίρνετε την ευθύνη για τη δουλειά της ομάδας σας αυτονόητα και για τα καλά και για τα κακά.
  • Κάντε τον προϊστάμενό σας να φαίνεται καλά κάνοντας τη δουλειά σας καλά και να ακουμπάει πάνω σας επαγγελματικά.
  • Κερδίστε την εκτίμηση των πε¬λατών σας.
  • Να είστε ο μέντωρ ιδιαίτερα για νεώτερους συναδέλφους σας.
  • Να ξέρετε τις ανάγκες του προϊ¬σταμένου σας.
  • Να έχετε αντίληψη του τί συμ¬βαίνει στην επιχείρηση γενικά.
  • Προστατέψτε τον εαυτό σας. Μάθετε ακριβώς την περιγραφή του αντικειμένου σας (ή προκαλέστε το ξεκαθάρισμά του).
  • Να μάθετε καλά τους στόχους της επιχείρησής σας, να δείτε με προσοχή τις εκδόσεις, τους ισολογι¬σμούς και ό,τι σχετικό διαφημιστικό.
  • Κάντε γνωστές τις παραπάνω ικανότητές σας. Εκδώστε κάτι, γράψτε κάτι.
  • Δημιουργήστε ευκαιρίες να μάθουν περισσότεροι άνθρωποι, εσάς και τις επιτυχίες σας. Να είστε ενεργό μέλος της ομάδας που ανήκετε.

Management

Γιατί η Αλλαγή Μπορεί να Αποτύχει?

Οι λόγοι για τους οποίους μια αλλαγή μπορεί να αποτύχει είναι πολλοί, αλλά οι περισσότεροι προέρχονται από μέσα από την ίδια την επιχείρηση. Ποιοι είναι οι πιο συνηθισμένοι;

  • Μη κατανόηση της φύσης της αλλαγής. Η αλλαγή είναι μια πορεία και όχι ο τελικός σταθμός.
  • Έλλειψη προγραμματισμού και προετοιμασίας. Να κοιτάμε δηλαδή το τελικό αποτέλεσμα και να μη βλέπουμε τα ενδιάμεσα βήματα.
  • Η παράλειψη παρουσίασης και ανάλυσης ενός ξεκάθαρου οράματος στο προσωπικό.
  • Μπαίνουν στόχοι αλλά πολύ μακρυά στο μέλλον. Εξανεμίζεται εύκολα ο ενθουσιασμός αν δεν υπάρχουν βραχυπρόθεσμες επιτυχίες και αντίστοιχη αναγνώριση.
  • Η λογική να γίνουν όλα γρήγορα. Η αλλαγή είναι κάτι περισσότερο από σεμινάρια μισής ημέρας, ανακοινώσεις, ή πανό.
  • Κακή επικοινωνία. Δίνοντας δη¬αδή πληροφορίες για την αλλαγή με δόσεις, δίνουμε στο περιβάλλον την αφορμή να αρχίσουν και να δυναμώσουν οι ψίθυροι.
  • Ο φόβος της αποτυχίας. Τί θα συμβεί; Τί θα χαθεί; Που θα βρεθώ; Πού θα καταλήξω; Μήπως δεν ται¬ριάζουν σε μένα όλα αυτά τα καινούργια;
  • Κακή προηγούμενη εμπειρία από παρόμοιες εξαγγελίες, που φαίνεται να επαναλαμβάνεται.
  • Αντίσταση του προσωπικού κυ¬ρίως από μεσαία στελέχη με πάνω από 15 χρόνια στην επιχείρηση.
  • Αλλαγή με παράληψη θέσπισης κινήτρων σε αυτούς που θα τραβήξουν το φορτίο.
  • Μη προετοιμασμένοι εργαζόμενοι, χωρίς δηλαδή την απαραίτητη συνεχή εκπαίδευση και ενημέρωση για το τι θα συμβεί.

management απαραίτητος επιχείρηση ηγεσια πειθαρχία
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΟΔΔΗΧ: Προσφορές 929 εκατ. ευρώ για το 5ετές ομόλογο - Στο 2,85% η απόδοση
Next Article ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 3,2% στον τζίρο βιομηχανίας τον Ιανουάριο

Related Posts

Γίνετε μέντορας του εαυτού σας

14 Ιουνίου, 2024

Φήμη και ταλέντα το νέο κεφάλαιο των επιχειρήσεων

31 Μαΐου, 2024

Στιγμές που με κατέβασαν απο το συννεφάκι της ισότητας

29 Μαΐου, 2024
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.