• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Αυτοκίνητο»Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Η πτώση στις πωλήσεις αλλάζει τα σχέδια των αυτοκινητοβιομηχανιών
Αυτοκίνητο

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Η πτώση στις πωλήσεις αλλάζει τα σχέδια των αυτοκινητοβιομηχανιών

26 Αυγούστου, 2024Updated:26 Αυγούστου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης δέχεται ένα ακόμη πλήγμα. Η μείωση της ζήτησης των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων υποχρεώνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αναθεωρήσουν τα προγράμματα τους για την παραγωγή των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων καθώς και την κατασκευή μεγάλων εργοστασίων μπαταριών.

Η Volkswagen περιορίζει τα σχέδια για την κατασκευή εργοστασίων μπαταριών στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική εν μέσω ύφεσης στην αγορά EV, αναφέρει το Automotive News Europe.

Ο CTO Schmall της Volkswagen τόνισε ότι ο στόχος της εταιρείας να αποκτήσει εργοστάσια συνολικής δυναμικής όσον αφορά την χωρητικότητα τις 200 γιγαβατώρες έως το όσον είναι «ρεαλιστικός, αλλά δεν έχει καθοριστεί».

Η απόφαση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας έρχεται ως μετά από μια νέα αξιολόγηση της ηλεκτροκίνησης λόγω της πτώσης της ζήτησης των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

«Η επέκταση των εργοστασίων θα εξαρτηθεί από το πώς θα αναπτυχθεί η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων», δήλωσε ο Chief Technology Officer της Volkswagen Thomas Schmall σε συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung (FAS).

Η VW ανακοίνωσε το 2021 ότι θα έχει έξι εργοστάσια κυψελών μπαταριών έως το 2030 με συνδυασμένη ετήσια παραγωγική ικανότητα 240 GWh. Δύο εργοστάσια της στην Ευρώπη βρίσκονται ήδη υπό κατασκευή, το ένα βρίσκεται στο Salzgitter της Γερμανίας και το άλλο στη Βαλένθια της Ισπανίας.

Τα εργοστάσια μπαταριών της VW θα έχουν μικρότερη χωρητικότητα λόγω της πτώσης των πωλήσεων EV.

Η παραγωγή στο Salzgitter της Γερμανίας θα ξεκινήσει στο πρώτο το 2025 και στη Βαλένθια της Ισπανίας το 2026. Επιπλέον, οι πρώτες εργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη σε μια τρίτη μονάδα στο Οντάριο του Καναδά. Το αναθεωρημένο σχέδιο της VW είναι να κατασκευαστούν μόνο αυτές οι τρεις εγκαταστάσεις, από τις έξι αρχικά που ήταν προγραμματισμένες. Θα έχουν συνολική χωρητικότητα 170 GWh.

Εάν είναι απαραίτητο, τα εργοστάσια στη Βαλένθια και στο Οντάριο μπορούν να επεκταθούν για να φτάσουν τις συνολικά 200 GWh έως το 2030, αλλά αυτό φυσικά εξαρτάται από το πώς θα κυμανθεί η ζήτηση EV τα επόμενα χρόνια.

Η VW επί του παρόντος εξετάζει ποιο τύπο μπαταριών θα επιλέξει: φωσφορικό σίδηρο λιθίου (LFP) ή νικέλιο μαγγάνιο κοβάλτιο (NMC). Η πρώτη κατηγορία εξασφαλίζει φθηνότερες μπαταρίες και επομένως αν τοποθετηθούν στα δικά της EV θα είναι πιο προσιτά. Η VW σχεδιάζει επίσης να ξεκινήσει την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης αυτή τη δεκαετία.

Επίσης, η Ford ακυρώνει τα σχέδια της για την κατασκευή τριών ηλεκτρικών SUV, καθώς αντιμετωπίζει ζημιές 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων λόγω της χαμηλής ζήτησης των EV, αναφέρει το Reuters.

Η αμερικάνικη εταιρεία θα επικεντρωθεί στις υβριδικές εκδόσεις των SUV, που προσφέρουν κερδοφορία.

Η απόφαση της εταιρείας έρχεται την χρονική περίοδο που η επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα έχει ωθήσει αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες να επανεκτιμήσουν και, σε ορισμένες περιπτώσεις, να εγκαταλείψουν τα σχέδια τους για ηλεκτρικά οχήματα (EV).

Η απόφαση της Ford ευθυγραμμίζεται με την αυξανόμενη τάση στην αγορά, όπου τα υβριδικά μοντέλα έχουν σημειώσει άνοδο 35,3% στις πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, ξεπερνώντας κατά πολύ την αύξηση μόλις κατά 7% στις πωλήσεις των EV.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΤράπεζα Πειραιώς: Ποιες χώρες εφαρμόζουν κριτήρια ESG – Πού κατατάσσεται η Ελλάδα
Next Article Έρχονται 2.500 μόνιμες θέσεις εργασίας ΔΕ

Related Posts

Γιατί οι Ευρωπαίοι δεν αγοράζουν αμερικανικά αυτοκίνητα

10 Ιουνίου, 2025

Κινούμαι Ηλεκτρικά 4: Μειωμένη επιδότηση και νέο πλαφόν τιμής στα αυτοκίνητα

4 Ιουνίου, 2025

Δήμοι: Κατασχέσεις ποσών από τραπεζικούς λογαριασμούς για κλήσεις στάθμευσης – Ποιους αφορά

26 Μαΐου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.