• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»ΗΠΑ: Δικαστική απόφαση καταπέλτης κατά της Google – Παράνομη η κυριαρχία της στην online διαφήμιση
Πλανήτης

ΗΠΑ: Δικαστική απόφαση καταπέλτης κατά της Google – Παράνομη η κυριαρχία της στην online διαφήμιση

18 Απριλίου, 2025Updated:18 Απριλίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Νέο νομικό φιάσκο για την Alphabet, καθώς αμερικανικό ομοσπονδιακό δικαστήριο έκρινε πως η Google παραβίασε την αντιμονοπωλιακή νομοθεσία κυριαρχώντας παράνομα σε δύο αγορές της διαδικτυακής διαφημιστικής τεχνολογίας.

Η δικαστική υπόθεση που «έτρεχε» ενώπιον του ομοσπονδιακού δικαστηρίου της Βιρτζίνια αποτελούσε, σύμφωνα με ειδικούς του κλάδου, μια από τις σημαντικότερες αντιμονοπωλιακές υποθέσεις της εποχής.

Είναι χαρακτηριστικό πως η ετυμηγορία θα μπορούσε να ανοίξει το δρόμο ώστε το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ να ζητήσει τον κατακερματισμό των διαφημιστικών δραστηριοτήτων της εταιρείας.

Ήδη, το υπουργείο έχει ταχθεί υπέρ της πώλησης του Google Ad Manager – ο οποίος περιλαμβάνει τον ad server για εκδότες και το ad exchange της εταιρείας – ώστε να τερματιστεί η κυρίαρχη θέση της Google στον κλάδο.

Η υπόθεση αυτή προσθέτει επιπλέον πίεση στον τεχνολογικό κολοσσό, καθώς μέσα στη χρονιά θα βρεθεί ουσιαστικά ενώπιον δύο διαφορετικών δικαστηρίων που μπορεί να του επιβάλουν την πώληση περιουσιακών του στοιχείων ή ριζικές αλλαγές στο επιχειρηματικό του μοντέλο. Το πρώτο δικαστήριο, στη Βιρτζίνια, το έχασε και το επόμενο ραντεβού του είναι στην Ουάσιγκτον, αργότερα μέσα στο μήνα.

Συγκεκριμένα, ομοσπονδιακός δικαστής στην Ουάσιγκτον θα εκδικάσει έτερη αγωγή του υπουργείου Δικαιοσύνης, στην οποία ζητείται από τη Google να πουλήσει τον δημοφιλή browser Chrome και να λάβει μέτρα για να περιορίσει την κυριαρχία της πλατφόρμας στην αναζήτηση στο διαδίκτυο.

Κατά τη διάρκεια της δίκης στη Βιρτζίνια, που διήρκησε τρεις εβδομάδες, το υπουργείο Δικαιοσύνης και συμμαχία αμερικανικών πολιτειών επιχείρησαν να αποδείξουν ότι η Google μονοπώλησε τις αγορές των ad servers για εκδότες και των διαφημιστικών δικτύων για διαφημιζόμενους, ενώ επεδίωξε να κυριαρχήσει και στα ad exchanges, δηλαδή στις πλατφόρμες που συνδέουν αγοραστές και πωλητές διαφημιστικού χώρου.

Οι εισαγγελείς τόνισαν ότι η Google χρησιμοποίησε «κλασικές τακτικές μονοπωλίου», όπως εξαγορές ανταγωνιστών, εγκλωβισμό πελατών στα δικά της προϊόντα και έλεγχο της διαδικασίας των συναλλαγών στην online διαφήμιση.

Από την πλευρά της, η Google υποστήριξε ότι η υπόθεση βασίζεται σε περασμένα γεγονότα, τα οποία αφορούν περίοδο κατά την οποία η εταιρεία εργαζόταν ακόμη για τη διασύνδεση των εργαλείων της με προϊόντα ανταγωνιστών. Παράλληλα, οι συνήγοροί της τόνισαν πως η κυβέρνηση αγνόησε τον ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η Amazon και η Comcast, σε μια εποχή όπου η διαφημιστική δαπάνη μετατοπίζεται σε εφαρμογές και υπηρεσίες streaming. Ωστόσο, το δικαστήριο δεν συμφώνησε με τα επιχειρήματα της.

Google
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleEurojackpot: Τα αποτελέσματα της κλήρωσης της Μεγάλης Παρασκευής
Next Article 162 μόνιμες θέσεις στο ΕΑΠ

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Τεχνητή Νοημοσύνη και εργασία: Πώς αλλάζουν οι δεξιότητες που ζητούνται σήμερα

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.