• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»ΗΠΑ: Η νεοϋρκέζικη τάση της πιο προσιτής μπριζόλας κάνει θραύση
Πλανήτης

ΗΠΑ: Η νεοϋρκέζικη τάση της πιο προσιτής μπριζόλας κάνει θραύση

30 Σεπτεμβρίου, 2024Updated:30 Σεπτεμβρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Τον περασμένο Νοέμβριο, όταν ο όμιλος Tao άρχισε να προσφέρει απεριόριστη μπριζόλα ribeye με τηγανητές πατάτες και σαλάτα για 45 δολάρια στο Legasea Bar & Grill στην πλατεία Herald, η ανταπόκριση ήταν αρχικά χλιαρή, σημειώνει το Bloomberg.

Στη συνέχεια, όμως, το βίντεο μιας δημοφιλούς influencer στο Instagram το χαρακτήρισε ως την «καλύτερη  μπριζόλα που μπορείτε να φάτε σε αυτή την τιμή στη Νέα Υόρκη». Σχεδόν εν μία νυκτί, το επτάχρονο εστιατόριο διπλασίασε τις νυχτερινές κρατήσεις του και έγινε ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για δείπνο στην πόλη.

Η εταιρεία ανέμενε ότι οι δραστηριότητες θα επιβραδυνθούν μετά τις διακοπές. Αντ’ αυτού, λόγω της προώθησης ribeye, οι πωλήσεις αυξήθηκαν. Σύμφωνα με τον Matt Strauss, ο οποίος επιβλέπει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών του Tao Group στη Νέα Υόρκη, το εστιατόριο αύξησε τις μηνιαίες καλύψεις του κατά 55% σε ετήσια βάση τον Φεβρουάριο, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 178%. «Ήμασταν απασχολημένοι πριν από το viral βίντεο», λέει ο Strauss, «αλλά μετά την κυκλοφορία του, οι πωλήσεις μας αυξήθηκαν κατακόρυφα».

Καθώς το κόστος του φαγητού στη Νέα Υόρκη γίνεται όλο και πιο απαγορευτικό και οι πωλήσεις εστιατορίων δείχνουν σημάδια ύφεσης, οι κάτοικοι της πόλης βρίσκουν αξία σε ένα απροσδόκητο μέρος: τα εστιατόρια μπριζόλας.

Κάνουν θραύση οι… προσιτές μπριζόλες

Τα clubby chophouses της πόλης, όπως το The Grill του Major Food Group και το 4 Charles Prime Rib, εξακολουθούν να είναι συνήθως γεμάτα με πελάτες που αναζητούν κοπές τροπαίων και τριψήφια côtes de boeuf. Αλλά με ένα κύμα πρόσφατων ανοιγμάτων, συμπεριλαμβανομένης της νέας Ουάσιγκτον, DC, εισαγωγής Medium Rare, οι προσιτές προσφορές μπριζόλας είναι όλο και πιο συνηθισμένες.

Αλλά ακόμα κι αν οι πελάτες εξακολουθούν να φωνάζουν για τη μπριζόλα Chateaubriand αξίας 154 δολαρίων για δύο στο Keens Steakhouse, οι επιχειρηματίες βλέπουν την ελκυστικότητα ενός δείπνου μπριζόλας που είναι πιο προσιτό για καθημερινό φαγητό.

Ανοίγει η όρεξη στους καταναλωτές

Το Medium Rare, το οποίο άνοιξε το Σαββατοκύριακο της Εργατικής Πρωτομαγιάς στο Kips Bay του Μανχάταν, είναι το τελευταίο που προσφέρει αυτό που φαίνεται σαν μια αδύνατη συμφωνία μπριζόλας. Για 35 δολάρια ανά άτομο, το εστιατόριο σερβίρει μια μερίδα 6 φέτες μπριζόλας Culotte (κορυφαίο κόντρα φιλέτο) ακολουθούμενη από μια προσφορά για δευτερόλεπτα, με μια «μυστική σάλτσα» (μια κρεμώδη συνοδεία που θυμίζει au poivre), μια απλή πράσινη σαλάτα και απεριόριστες τηγανητές πατάτες.

Σύμφωνα με τον Mark Bucher, ο οποίος συνίδρυσε την αρχική τοποθεσία DC του εστιατορίου το 2011, το εστιατόριο της Νέας Υόρκης διπλασίασε τις αρχικές προβλέψεις πωλήσεων της εταιρείας τις πρώτες τρεις εβδομάδες του. (Αρνήθηκε να αναφέρει πραγματικά στοιχεία)

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι Νεοϋορκέζοι είναι ενθουσιασμένοι με την πρόσφατη τάση αποπληθωρισμού μπριζόλας. Για περίπου την ίδια τιμή με μια μπριζόλα tomahawk 32 ουγκιών στο Del Frisco’s (135 δολάρια χωρίς πλευρές ή σαλάτες) στο κέντρο του Μανχάταν, τέσσερα άτομα μπορούν να απολαύσουν ένα γεύμα στο Medium Rare.

Τα προκαθορισμένα μενού σε προσιτές τιμές, λέει ο Bucher, προσελκύουν επίσης περισσότερους επαναλαμβανόμενους πελάτες, οι οποίοι αναζητούν μια βελτιωμένη εμπειρία φαγητού που απλοποιεί τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Σύμφωνα με τον Bucher, το 86% των πελατών της Medium Rare στην Ουάσινγκτον δειπνούν εκεί τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

επιλογές Μπριζόλα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕλαιόλαδο: Τι κοινό έχει με την πορτοκαλάδα;
Next Article 25 θέσεις εργασίας στο Δήμο Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη

Related Posts

Κρυπτονομίσματα: Έρχονται οι συντάξεις σε… crypto

16 Ιουνίου, 2025

Πόσο πραγματική είναι η απειλή του Ιράν να κλείσει τα Στενά του Ορμούζ; Διχασμένοι οι αναλυτές, μιλούν για «παγκόσμιο σοκ» ή γι' «αυτογκόλ» της Τεχεράνης

16 Ιουνίου, 2025

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.