Η σειρά iPhone 17 της Apple Inc. οδήγησε σε αύξηση 37% των μηνιαίων πωλήσεων smartphone στην Κίνα, σηματοδοτώντας ισχυρή δυναμική σε μια κρίσιμη αγορά.
Σύμφωνα με την Counterpoint Research, τα iPhone αντιστοιχούσαν σε μία στις τέσσερις συσκευές που πουλήθηκαν στη χώρα τον Οκτώβριο — η πρώτη φορά που η Apple φτάνει αυτό το ποσοστό από το 2022. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι ετήσιες αναβαθμίσεις βρίσκουν ανταπόκριση στους καταναλωτές, επιβεβαιώνοντας την εκτίμηση του Τιμ Κουκ ότι η εταιρεία θα επιστρέψει σε ανάπτυξη στην Κίνα αυτό το τρίμηνο.
Κάθε διάδοχο μοντέλο — από το iPhone 17 των 5.999 γουάν έως το 17 Pro Max των 8.999 γουάν — ξεπέρασε σε πωλήσεις τον προκάτοχο iPhone 16 με διψήφια ποσοστά, σύμφωνα με την Counterpoint. Η επίδοση της Apple βοήθησε την κινεζική αγορά smartphone, η οποία παρέμενε υποτονική ακόμη και με κρατικές επιδοτήσεις, να επιστρέψει σε άνοδο 8%.
Το ποσοστό των νέων μοντέλων iPhone υπερβαίνει το 80% των συνολικών πωλήσεων της Apple, ανέφερε ο αναλυτής της Counterpoint, Ιβάν Λαμ. «Η ανάπτυξη πιθανότατα θα ενισχυθεί καθώς οι υψηλότερες μέσες τιμές πώλησης θα ανεβάζουν την αξία των συνολικών εσόδων.»
Πέρα από την Apple, οι πωλήσεις smartphone της Oppo αυξήθηκαν κατά 19% τον Οκτώβριο σε ετήσια βάση, χάρη στην ισχυρή ζήτηση για το Find X9 με μεγαλύτερη μπαταρία. Η Huawei Technologies Co. κατέγραψε πτώση 19%, εν μέρει επειδή δεν λάνσαρε νέο μοντέλο μέσα στον μήνα. Παρόλα αυτά, παραμένει ο ισχυρότερος ανταγωνιστής της Apple στην Κίνα, με νέο κορυφαίο μοντέλο να παρουσιάζεται την επόμενη εβδομάδα, ενώ η ζήτηση για το iPhone 17 παραμένει σταθερή.
«Υπάρχει πάντα κάποιο ρίσκο, ειδικά με το πολυαναμενόμενο Huawei Mate 80 που θα κυκλοφορήσει στις 25 Νοεμβρίου», δήλωσε ο Λαμ. «Αλλά η Apple έχει σημαντική ορμή αυτή τη στιγμή και δεν υπάρχουν ενδείξεις για απότομη κάμψη.»

