• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Αυτοκίνητο»Καταργείται ο φόρος στα καύσιμα, έρχονται τα τέλη με το χιλιόμετρο
Αυτοκίνητο

Καταργείται ο φόρος στα καύσιμα, έρχονται τα τέλη με το χιλιόμετρο

11 Ιουνίου, 2024Updated:11 Ιουνίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η αύξηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους φέρνουν στην επιφάνεια ένα νέο κρατικό προβληματισμό. Το πως δηλαδή αυτά τα αυτοκίνητα αυτά θα συνεισφέρουν στον προϋπολογισμό, καθώς οι φόροι που συλλέγονται από την βενζίνη μειώνονται διαρκώς, παρά τους φόρους.

Ηδη χώρες μεταξύ των οποίων και της Ε.Ε. και κυρίως της Βόρειας Ευρώπης με τα πολλά ηλεκτρικά, εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να αντικαταστήσουν τον φόρο βενζίνης με ένα σύστημα παρακολούθησης των χιλιομέτρων για να αντισταθμίσει τις απώλειες εσόδων από τον αυξανόμενο αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων, τα οποία δεν πληρώνουν φόρους βενζίνης, αναφέρει το newsauto.gr.

Για παράδειγμα η Καλιφόρνια ξεκίνησε ήδη πιλοτικά το πρόγραμμα «California Road Charge», προσφέροντας σε εθελοντές 400 δολάρια είτε για να εγκαταστήσουν μια συσκευή εντοπισμού είτε για να υποβάλουν φωτογραφίες χιλιομέτρων.

Το πρόγραμμα αυτό αποσκοπεί στην ανάκτηση των εσόδων από τον φόρο βενζίνης που δεν συνεισφέρουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δεδομένου ότι ήδη κυκλοφορούν 1,5 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους.

Επί του παρόντος, οι ιδιοκτήτες EV πληρώνουν ετήσιο τέλος 100 δολαρίων, αλλά αυτό είναι ανεπαρκές σε σύγκριση με τα 300 δολάρια κατά μέσο όρο ετησίως που πληρώνουν οι οδηγοί οχημάτων εσωτερικής καύσης σε φόρους βενζίνης.

Τα κεφάλαια αυτά είναι απαραίτητα για τη συντήρηση των αυτοκινητοδρόμων της Καλιφόρνιας, οι οποίοι κοστίζουν 8-9 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Η στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με 400.000 νέα μοντέλα πέρυσι και μείωση κατά 300.000 οχήματα εσωτερικής καύσης, απειλεί αυτή τη ροή εσόδων.

Το πιλοτικό πρόγραμμα, το οποίο ξεκινά την 1η Ιουλίου και θα διαρκέσει έξι μήνες, θα απαιτεί από τους συμμετέχοντες να πληρώνουν για τα χιλιόμετρά τους κάθε μήνα, χρησιμοποιώντας είτε μια συσκευή που είναι εγκατεστημένη στο αυτοκίνητό τους, είτε τα συνδεδεμένα συστήματα του κατασκευαστή του οχήματος, είτε υποβάλλοντας φωτογραφίες του χιλιομετρητή. Οι τιμές θα ποικίλλουν για να δοκιμαστούν διαφορετικά μοντέλα τιμολόγησης.

Παρά το σκεπτικό της πολιτείας, αναμένονται αντιδράσεις από τους καταναλωτές λόγω ανησυχιών για την προστασία της ιδιωτικής ζωής.

Οι άνθρωποι γενικά δεν επιθυμούν να παρακολουθούνται, παρόλο που ήδη φέρουν συσκευές εντοπισμού, όπως smartphones και smartwatches.

Η μηνιαία υποβολή φωτογραφιών, αν και λιγότερο παρεμβατική, προσθέτει ένα επιπλέον καθήκον για τους οδηγούς και θα μπορούσε να αποτρέψει την υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων, κάτι που προβληματίζει καθώς η Καλιφόρνια στοχεύει στην απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035.

Η πολιτεία πιστεύει ότι ένας φόρος με βάση τα χιλιόμετρα είναι πιο δίκαιος, καθώς τα ηλεκτρικά συμβάλλουν στη φθορά των δρόμων όπως και τα άλλα οχήματα και το μεγαλύτερο βάρος τους μπορεί να προκαλέσει περισσότερες ζημιές.

Ωστόσο, το να πεισθεί το κοινό να αποδεχθεί την παρακολούθηση των χιλιομέτρων παραμένει μια σημαντική πρόκληση.

Καύσιμα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleManpowerGroup: Ποιοι κλάδοι θα προχωρήσουν σε προσλήψεις το δεύτερο τρίμηνο του νέου έτους
Next Article Φορολογικές Δηλώσεις: Προαιρετικός ο IBAN για τους άνω των 65 ή με αναπηρία 67% και άνω

Related Posts

Γιατί οι Ευρωπαίοι δεν αγοράζουν αμερικανικά αυτοκίνητα

10 Ιουνίου, 2025

Κινούμαι Ηλεκτρικά 4: Μειωμένη επιδότηση και νέο πλαφόν τιμής στα αυτοκίνητα

4 Ιουνίου, 2025

Δήμοι: Κατασχέσεις ποσών από τραπεζικούς λογαριασμούς για κλήσεις στάθμευσης – Ποιους αφορά

26 Μαΐου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.