• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Κυκλοφοριακό χάος: Η Αθήνα κατέγραψε 100 ώρες μποτιλιαρίσματος μέσα σε 12 μήνες
Ειδήσεις

Κυκλοφοριακό χάος: Η Αθήνα κατέγραψε 100 ώρες μποτιλιαρίσματος μέσα σε 12 μήνες

17 Ιουλίου, 2025Updated:17 Ιουλίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Περίπου 100 ώρες τον χρόνο περνά εγκλωβισμένος στην κίνηση ο μέσος κάτοικος της Αθήνας, καθώς για μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων στο κέντρο απαιτούνται πλέον σχεδόν 30 λεπτά. Το κυκλοφοριακό χάος επιβεβαιώνεται και από τις αναλύσεις των συγκοινωνιολόγων, που υπογραμμίζουν πως η λύση δεν βρίσκεται σε περισσότερους δρόμους, αλλά σε έναν ολιστικό σχεδιασμό για τις οδικές και συγκοινωνιακές υποδομές.

Όπως επισημαίνει η εφημερίδα «Καθημερινή», οι χαμένες εργατοώρες στον Κηφισό φανερώνουν την έκταση του προβλήματος: το 2018 ανέρχονταν σε 3,5 εκατομμύρια ώρες, ενώ το 2023 έφτασαν –σύμφωνα με εκτιμήσεις– τα 6,5 εκατομμύρια. Αυτό μεταφράζεται σε οικονομική ζημιά ύψους 80 έως 90 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως για την ελληνική οικονομία.

ΕΜΠ: Όχι σε νέους δρόμους, ναι σε επενδύσεις στο μετρό

Οι ειδικοί του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου τονίζουν πως η στρατηγική των διαρκών οδικών έργων δεν λύνει το πρόβλημα και προτείνουν διαφορετική κατανομή των πόρων. Όπως αναφέρουν, τα έργα οδοποιίας θα πρέπει να γίνονται με το σύστημα παραχώρησης, ώστε οι κρατικοί πόροι να κατευθυνθούν σε μέσα σταθερής τροχιάς, όπως το μετρό και τα λεωφορεία.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανάγκη εκσυγχρονισμού και επέκτασης του μετρό, το οποίο, όπως επισημαίνεται, έχει μείνει στάσιμο για χρόνια, την ώρα που η πρωτεύουσα αντιμετωπίζει διαρκώς αυξανόμενες μεταφορικές ανάγκες.

Κυκλοφοριακό χάος
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΛιανεμπόριο τροφίμων: Αύξηση τζίρου 7,9% το α’ εξάμηνο – Μειωμένες οι προσφορές
Next Article Υπερωρίες και μισθοί στην Ελλάδα: Πώς θα αυξηθούν οι αποδοχές στον ιδιωτικό τομέα

Related Posts

Reuters: Οι δασμοί του Τραμπ σκορπούν ανησυχία στους Έλληνες παραγωγούς ροδάκινων

17 Ιουλίου, 2025

Μετρό Αθήνας: Διεύρυνση γραμμής 2 με τρεις επιπλέον σταθμούς στο Ίλιον και στον Άγιο Νικόλαο

17 Ιουλίου, 2025

Παπαθανάσης: 541 νέες θέσεις εργασίας στη Μεγαλόπολη από 6 επενδυτικά σχέδια μεγάλων επιχειρήσεων

17 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.