Πολλοί ίσως δεν γνωρίζουν ότι ο χαρακτήρας Labubu, που έχει κατακτήσει την παγκόσμια αγορά παιχνιδιών και συλλεκτικών φιγούρων, γεννήθηκε ως απλό σχέδιο στο μπλοκ του Kasing Lung, καλλιτέχνη από το Χονγκ Κονγκ.
Αυτό το πρωτόλειο σχέδιο βρήκε τον δρόμο του στη διεθνή αναγνώριση χάρη στη συνεργασία του Lung με την κινεζική εταιρεία Pop Mart, την οποία ίδρυσε ο επιχειρηματίας Wang Ning.
Μέσα σε λίγα χρόνια, η ασυνήθιστη φιγούρα Labubu μεταμορφώθηκε σε παγκόσμιο εμπορικό και πολιτισμικό φαινόμενο. Το αποτέλεσμα; Ο Wang Ning βρέθηκε ανάμεσα στους δέκα πλουσιότερους της Κίνας, καθώς η περιουσία του εκτοξεύτηκε μέσα σε έναν μόλις χρόνο.

Σύμφωνα με το Forbes, η καθαρή του περιουσία τετραπλασιάστηκε από 7,59 δισ. δολάρια το 2024, φτάνοντας τα 22,1 δισ. δολάρια τον Ιούνιο του 2025.
Η ζήτηση για τις κούκλες Labubu εκτείνεται από την Ασία μέχρι την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Συλλέκτες καταβάλλουν αστρονομικά ποσά για σπάνιες εκδόσεις. Ενδεικτικά, μία ανθρωπόμορφη εκδοχή της κούκλας πωλήθηκε σε δημοπρασία στο Πεκίνο έναντι 150.000 δολαρίων.
Αυτό το ξωτικό παιχνίδι, εμπνευσμένο από τα σκανδιναβικά παραμύθια, έγινε παγκόσμια μανία όταν η Lisa από τις Blackpink εμφανίστηκε να κρατά μία Labubu. Ακολούθησαν κι άλλες διασημότητες, όπως η Kim Kardashian, η Dua Lipa και η Rihanna, ενισχύοντας το hype.

Σήμερα, ο Wang συγκαταλέγεται στην ελίτ της κινεζικής επιχειρηματικότητας, πλάι στον Zhang Yiming του TikTok, τον Lei Jun της Xiaomi και τον Zhong Shansha της Nongfu Spring.