• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»«Λουκέτο» στο μεγαλύτερο διυλιστήριο της Ευρώπης – Φόβοι για νέο άλμα στο ντίζελ
Πλανήτης

«Λουκέτο» στο μεγαλύτερο διυλιστήριο της Ευρώπης – Φόβοι για νέο άλμα στο ντίζελ

21 Σεπτεμβρίου, 2023Updated:21 Σεπτεμβρίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Να βάλει προσωρινό «λουκέτο» σ’ ένα τμήμα του μεγαλύτερου διυλιστηρίου της Ευρώπης αναγκάστηκε η Shell Plc, σε μια κίνηση που αναμένεται να περιορίσει την ήδη «σφιχτή» παραγωγή του ντίζελ.

Η απόφαση ελήφθη κατόπιν διαρροής αερίου στο εργοστάσιο του Ρότερνταμ. Παρότι το διυλιστήριο συνεχίζει να λειτουργεί, ένα μέρος της παραγωγής έχει «παγώσει», επηρεάζοντας κυρίως το ντίζελ και τα αεροπορικά καύσιμα.

Σύμφωνα με ανάλυση της Wood Mackenzi, η παραγωγή που πλήττεται αφορά 25.000 βαρέλια ημερησίως.

Η ευρωπαϊκή αγορά ντίζελ βρίσκεται ήδη σε μια κρίσιμη συγκυρία, καθώς η προσφορά παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, μετά την επιβολή των κυρώσεων στη Ρωσία, η οποία μέχρι και πέρυσι ήταν η Νο.1 προμηθευτής της ηπείρου.

Ο θερμός καιρός το καλοκαίρι, επίσης, συνέβαλε δυσμενώς στην παραγωγή, με αποτέλεσμα τα αποθέματα στην περιοχή να βρίσκονται σε επίπεδα χαμηλότερα του συνηθισμένου.

Αυτήν την στιγμή, η διαφορά μεταξύ του ντίζελ και του πετρελαίου Brent ξεπερνά τα 33 δολάρια ανά βαρέλι, δίνοντας συνέχεια στο μεγάλο ανοδικό σερί, το οποίο κρατάει αρκετούς μήνες.

Κι όλα αυτά, ενώ η τιμή του Brent «φιγουράρει» στο υψηλότερο επίπεδο από τον περασμένο Νοέμβριο, καθώς κινείται πέριξ των 95 δολαρίων/βαρέλι.

ντίζελ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠροσλήψεις στην ΕΦΑ Δυτικής Αττικής
Next Article Τα πιο “ανδρικά” και τα πιο “γυναικεία” επαγγέλματα σε όλον τον κόσμο

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Τεχνητή Νοημοσύνη και εργασία: Πώς αλλάζουν οι δεξιότητες που ζητούνται σήμερα

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.