Lufthansa: Στα 1,5 δισ. το «χτύπημα» του κορωνοϊού μόνο Απρίλιο-Ιούνιο

0

Η κατάρρευση της ζήτησης για αεροπορικά ταξίδια λόγω της πανδημίας του κορωνοϊου οδήγησε σε βουτιά των εσόδων κατά 80% για τον όμιλο Lufthansa το δεύτερο τρίμηνο στα 1,9 δισ. ευρώ, από έσοδα 9,6 δισ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων (1,5 δισ. ευρώ) προήλθε από τη Lufthansa Cargo και τη Lufthansa Technik.

Οι συνολικές απώλειες του Ομίλου Lufthansa για τους μήνες Απρίλιο έως Ιούνιο διαμορφώθηκαν σε 1,5 δισ. Ευρώ (προηγούμενο έτος: 226 εκατ. Ευρώ).

Για το σύνολο του πρώτου εξαμήνου του 2020, τα έσοδα του Ομίλου Lufthansa μειώθηκαν κατά 52% στα 8,3 δισεκατομμύρια ευρώ (προηγούμενο έτος: 17,4 δισεκατομμύρια ευρώ). Το προσαρμοσμένο EBIT διαμορφώθηκε σε απώλειες 2,9 δισεκατομμύρια ευρώ (προηγούμενο έτος: 418 εκατομμύρια ευρώ) και EBIT σε ζημιές 3,5 δισ. ευρώ (προηγούμενο έτος: 417 εκατομμύρια ευρώ), αναφέρει το newmoney.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2020, οι αεροπορικές του Ομίλου Lufthansa μετέφεραν 1,7 εκατομμύρια επιβάτες, 96% λιγότερους από ότι πέρυσι. Η χωρητικότητα μειώθηκε κατά 95%. Η προσφερόμενη μεταφορική ικανότητα μειώθηκε κατά 54% λόγω έλλειψης χωρητικότητας επιβατικών αεροσκαφών.

Ο Κάρστεν Σπορ, πρόεδρος της εκτελεστικής επιτροπής και διευθύνων σύμβουλος της Deutsche Lufthansa AG, δήλωσε:

«Δεν αναμένουμε ότι η ζήτηση θα επιστρέψει στα επίπεδα προ κρίσης πριν από το 2024. Ειδικά για τις διαδρομές μεγάλων αποστάσεων δεν θα υπάρξει γρήγορη ανάκαμψη. Καταφέραμε να εξουδετερώσουμε τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους με αυστηρή διαχείριση κόστους, καθώς και με τα έσοδα από τη Lufthansa Technik και τη Lufthansa Cargo. Και επωφελούμαστε από τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης στις τουριστικές διαδρομές, ειδικά με τις ταξιδιωτικές προσφορές αναψυχής των Eurowings και Edelweiss. Ωστόσο, δεν θα αποφύγουμε μια εκτεταμένη αναδιάρθρωση της επιχείρησής μας.

Είμαστε πεπεισμένοι ότι ολόκληρη η αεροπορική βιομηχανία πρέπει να προσαρμοστεί σε ένα νέο φυσιολογικό. Η πανδημία προσφέρει στον κλάδο μας μια μοναδική ευκαιρία να αμφισβητήσει το status quo και, αντί να αγωνιστεί για «ανάπτυξη σε οποιαδήποτε τιμή», να δημιουργήσει αξία με βιώσιμο και υπεύθυνο τρόπο».

Share.

Comments are closed.