• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Μετρό Αθήνας: Διεύρυνση γραμμής 2 με τρεις επιπλέον σταθμούς στο Ίλιον και στον Άγιο Νικόλαο
Οικονομία

Μετρό Αθήνας: Διεύρυνση γραμμής 2 με τρεις επιπλέον σταθμούς στο Ίλιον και στον Άγιο Νικόλαο

17 Ιουλίου, 2025Updated:17 Ιουλίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το έργο επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό της Αθήνας προς τα δυτικά προάστια. Η νέα διαδρομή, συνολικού μήκους περίπου 4 χιλιομέτρων, περιλαμβάνει τρεις καινούριους σταθμούς: «Παλατιανή», «Ίλιον» και «Άγιος Νικόλαος».

Ο σταθμός «Παλατιανή» θα ανεγερθεί στη συμβολή των οδών Θηβών και Ανδρέα Παπανδρέου, ενώ ο σταθμός «Ίλιον» θα διαθέτει εισόδους ανάμεσα στις οδούς Θηβών και Ελαιών. Ο τρίτος σταθμός, «Άγιος Νικόλαος», θα ενσωματωθεί σε υφιστάμενο πράσινο χώρο, με εισόδους γύρω από τις οδούς Παραμυθιάς, Ολύνθου, Ζίτσης και Αγίου Νικολάου.

Η επέκταση έχει σκοπό την ενίσχυση της συγκοινωνιακής πρόσβασης στη Δυτική Αττική. Παράλληλα, υπάρχουν σχέδια για συνέχιση της γραμμής και προς τις Αχαρνές, προσθέτοντας επιπλέον σταθμούς στο μέλλον. Το έργο περιλαμβάνει επίσης τον εκσυγχρονισμό του αμαξοστασίου στον Ελαιώνα, καθώς και την αντικατάσταση Ηλεκτρομηχανολογικών Συστημάτων (Η/Μ) στις γραμμές 2 και 3.

Το πρώτο στάδιο του διαγωνισμού έχει ολοκληρωθεί, ενώ το δεύτερο αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα. Η κατασκευή προβλέπεται να ξεκινήσει το 2027 και να ολοκληρωθεί το 2032.

Σε προκαταρκτικό επίπεδο εξετάζεται η επέκταση της Γραμμής 2 νότια προς Γλυφάδα, όπως και μια γραμμή που θα συνδέει το Μετρό με την Καλλιθέα και το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ). Παράλληλα, αναλύεται η επέκταση της Γραμμής 4 προς δυτικά, από τον σταθμό «Άλσος Βεΐκου» προς Αγίους Αναργύρους και Πετρούπολη, διασχίζοντας τη Νέα Ιωνία και τη Νέα Φιλαδέλφεια και περνώντας κοντά στο γήπεδο της ΑΕΚ.

Επεκτάσεις και στη βόρεια Αθήνα

Μελετάται και η βόρεια επέκταση της Γραμμής 4, από τον σταθμό «Κατεχάκη» προς Μαρούσι, Πεύκη, Λυκόβρυση και την Εθνική Οδό, ενώ διερευνάται υπόγεια συνέχιση της Γραμμής 1 από «Κηφισιά» προς Νέα Ερυθραία και κόμβο Βαρυμπόμπης.

Η Γραμμή 4 του Μετρό εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς. Ήδη έχει ολοκληρωθεί η σήραγγα 1,4 χλμ κάτω από το Γαλάτσι, σε βάθος 35 μέτρων, με τον μετροπόντικα να κατευθύνεται προς την Κυψέλη και τον σταθμό Ελικώνος. Το μηχάνημα διάνοιξης, που ονομάζεται «Νίκη», είναι ο δεύτερος μετροπόντικας της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ – GHELLA – ALSTOM, και εργάζεται στην κατασκευή της γραμμής που θα συνδέσει υπόγεια το Γαλάτσι με τον Ευαγγελισμό. Στο τέλος του 2026, οι δύο μετροπόντικες αναμένεται να συναντηθούν, έχοντας ολοκληρώσει την κατασκευή της σήραγγας 12,8 χιλιομέτρων για το τμήμα «Άλσος Βεΐκου – Γουδή».

Η Γραμμή 4 θα διαθέτει 15 υπερσύγχρονους σταθμούς και θα συνδέει γειτονιές όπως Κυψέλη, Εξάρχεια και Κολωνάκι, μειώνοντας δραστικά τον χρόνο μετακίνησης. Για παράδειγμα, από το «Άλσος Βεΐκου» στα «Δικαστήρια» της Ευελπίδων θα χρειάζονται μόνο 5 λεπτά, ενώ ως την Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου μόλις 14 λεπτά. Αν και η σήραγγα αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2026, δεν έχει προσδιοριστεί ακόμα η ημερομηνία έναρξης λειτουργίας των σταθμών της νέας γραμμής.

Μετρό
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article34 θέσεις εργασίας στο Δήμο Πετρούπολης
Next Article 62 θέσεις εργασίας στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού

Related Posts

Πώς οι δασμοί του Τραμπ που κάποτε τρόμαζαν τις αγορές κατέληξαν να θεωρούνται… καλοί

17 Ιουλίου, 2025

Reuters: Οι δασμοί του Τραμπ σκορπούν ανησυχία στους Έλληνες παραγωγούς ροδάκινων

17 Ιουλίου, 2025

ΙΟΒΕ: Στο 2,2% διατηρεί τον πήχη για την ανάπτυξη το 2025 - Κλειδί οι επενδύσεις

17 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.