• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Μπορεί η Νότια Ινδία να μετατραπεί σε νέο βιομηχανικό κόμβο εν μέσω εμπορικού πολέμου;
Πλανήτης

Μπορεί η Νότια Ινδία να μετατραπεί σε νέο βιομηχανικό κόμβο εν μέσω εμπορικού πολέμου;

16 Ιουλίου, 2025Updated:16 Ιουλίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η Νότια Ινδία αναδεικνύεται ταχέως σε βασικό βιομηχανικό κόμβο, προσελκύοντας άμεσες ξένες επενδύσεις και δημιουργώντας νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με ισχυρές υποδομές και φιλικές προς τις επιχειρήσεις πολιτικές, πολιτείες όπως η Tamil Nadu συγκεντρώνουν εταιρείες από όλο τον κόσμο. Η περιοχή παράγει περισσότερο από το 40 % των ινδικών εξαγωγών ηλεκτρονικών ειδών και σχεδόν το 50 % των οχημάτων και εξαρτημάτων αυτοκινήτων.

Πριν από μερικές δεκαετίες πόλεις όπως το Hosur ήταν ταυτισμένες κυρίως με μικρομεσαίους κατασκευαστές. Σήμερα βρίσκονται στον πυρήνα της ινδικής βιομηχανικής οικονομίας. Το Hosur φιλοξενεί το μεγαλύτερο εργοστάσιο ηλεκτρικών σκούτερ στον κόσμο, ενώ η Tata Electronics υλοποιεί εκεί ένα εκτεταμένο συγκρότημα για την παραγωγή iPhone.

Η International Aerospace Manufacturing, κοινοπραξία της Hindustan Aeronautics με τη Rolls-Royce, επέλεξε το Hosur για να επεκτείνει την παραγωγή αεροστροβίλων και άλλων αεροδιαστημικών εξαρτημάτων. Η εγκατάσταση ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο 2023 και η παραγωγή ξεκίνησε ένα μήνα αργότερα. Η εταιρεία σχεδιάζει επένδυση επιπλέον 2 δισ. ρουπιών τα επόμενα χρόνια για τη διεύρυνση της δυναμικότητας.

Την ανοδική πορεία της πολιτείας ενισχύει και η Titan Engineering & Automation, η οποία συναρμολογεί μηχανήματα για κατασκευαστές ηλεκτρονικών, ιατρικού εξοπλισμού, ηλεκτρικών οχημάτων και smartphones. Τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 15 % στο οικονομικό έτος 2025.

Παρά την θεαματική πρόοδο, οι περισσότεροι βιομήχανοι εξακολουθούν να εξαρτώνται από εισαγόμενα εξαρτήματα και υλικά από την Κίνα. Ο συνιδρυτής της Ather Energy, Σουάπνιλ Τζαΐν, επισημαίνει: «Η Ινδία είναι ελκυστικός προορισμός για όσους επιδιώκουν απεξάρτηση από την Κίνα. Ωστόσο, οφείλουμε να περιορίσουμε ενεργά την εξάρτηση που παραμένει στην εφοδιαστική αλυσίδα».

Η επένδυση της Delta Electronics

Χαρακτηριστικό παράδειγμα νέων επενδύσεων αποτελεί η Delta Electronics. Η ταϊβανέζικη εταιρεία υλοποιεί ένα πενταετές πλάνο για τη δημιουργία παραγωγικού κόμβου στη Νότια Ινδία. Πέρα από το νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης, στο οποίο απασχολούνται περίπου 400 μηχανικοί, διαθέτει μονάδα 125 στρεμμάτων στο Krishnagiri της Tamil Nadu. Εκεί παράγονται φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων καθώς και εξοπλισμός που θα αξιοποιήσουν οι συμβασιούχοι κατασκευαστές της Apple.

Η Delta λειτουργεί συνολικά 19 εργοστάσια στην Ασία — κυρίως στην Ταϊβάν, δύο στην Κίνα και τρία στην Ταϊλάνδη. «Ακολουθούμε τον πελάτη», δηλώνει ο πρόεδρος της Delta Electronics India, Μπέντζαμιν Λιν, «και αν ο πελάτης ζητήσει να φύγουμε από την Κίνα, φεύγουμε από την Κίνα». Στο συγκρότημα του Krishnagiri έχει ήδη δεσμεύσει 20 στρέμματα για να εγκατασταθούν προμηθευτές, με την προσδοκία ότι θα μετακομίσουν και εκείνοι στην Ινδία.

Το βιομηχανικό momentum της Νότιας Ινδίας, το οποίο ενισχύεται από την παγκόσμια αναζήτηση εναλλακτικών αλυσίδων εφοδιασμού, δείχνει πως η περιοχή διαθέτει όχι μόνο υποδομές αλλά και τη δυναμική να αποτελέσει βασικό γρανάζι στη διεθνή παραγωγική σκηνή.

Ινδία
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΚαύσωνες και κλιματική αλλαγή: Ποιες περιοχές στην Ισπανία θα επηρεαστούν περισσότερο το φετινό καλοκαίρι
Next Article 46 θέσεις εργασίας στο Δήμο Λαυρεωτικής

Related Posts

Καύσωνες και κλιματική αλλαγή: Ποιες περιοχές στην Ισπανία θα επηρεαστούν περισσότερο το φετινό καλοκαίρι

16 Ιουλίου, 2025

Ερευνητές βρήκαν τον τρόπο να διασπάσουν το 90% του πλαστικού σε μόλις 30 λεπτά

16 Ιουλίου, 2025

Bundesbank: Κίνδυνος ύφεσης στη Γερμανία από την επιβολή δασμών 30% από τις ΗΠΑ

16 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.