• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Νέος Αυτόματος Ψηφιακός Βοηθός του ΟΑΕΔ
Ειδήσεις

Νέος Αυτόματος Ψηφιακός Βοηθός του ΟΑΕΔ

10 Δεκεμβρίου, 2021Updated:10 Δεκεμβρίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ενεργοποιήθηκε ο νέος Αυτόματος Ψηφιακός Βοηθός (chatbot) τεχνητής νοημοσύνης στον ιστότοπο του ΟΑΕΔ www.oaed.gr, στο πλαίσιο της ψηφιακής μετάβασης του Οργανισμού και της συνεχούς ανάπτυξης αμεσότερων, ποιοτικών και σύγχρονων υπηρεσιών για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών.

Οι πολίτες που θα κάνουν χρήση του chatbot θα υποβάλλουν γραπτά ερωτήματα σε ελεύθερο κείμενο και θα τους παρέχεται αυτοματοποιημένη απάντηση κάθε μέρα και όλες τις ώρες (24/7) για θέματα αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ. Το νέο εργαλείο υποβοήθησης της επικοινωνίας των πολιτών βασίζεται σε σύγχρονους αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασία γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing). Πρόκειται για σύστημα αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων και ευφυές πρόγραμμα ψηφιακού διαλόγου που αλληλοεπιδρά με τον χρήστη καταλαβαίνοντας και απαντώντας στα σχόλια και στις ερωτήσεις που τίθενται σε γραπτή φυσική γλώσσα, προωθώντας τη διαδραστική και άμεση επικοινωνία με τον ΟΑΕΔ.

Επιπλέον, ο νέος Αυτόματος Ψηφιακός Βοηθός παρέχει σύντομες και εύστοχες απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα του χρήστη, ενώ έχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεται, ανεξαρτήτως όγκου, προσφέροντας γρήγορες και συνεχώς βελτιωμένες απαντήσεις. Όταν το σύστημα αδυνατεί να δώσει κάποια σύντομη και εύστοχη απάντηση σε ένα ερώτημα, προτείνει πιθανές επόμενες ενέργειες του χρήστη. Ο Οργανισμός συνεχίζει την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του, δημιουργώντας νέους και καινοτόμους διαύλους επικοινωνίας με τους συναλλασσόμενους πολίτες και επιχειρήσεις.

ΟΑΕΔ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΤο πλέον ολοκληρωμένο Εργατικό βιβλίο είναι γεγονός! Από τον Βασίλη Πρασσά
Next Article Αξιοποιούνται ο αρχαιολογικός χώρος και οι ιαματικές πηγές των Θερμοπυλών

Related Posts

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.