• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Oύτε τα βασικά δεν μπορούν να αγοράσουν oι Έλληνες
Οικονομία

Oύτε τα βασικά δεν μπορούν να αγοράσουν oι Έλληνες

8 Οκτωβρίου, 2017Updated:8 Οκτωβρίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Σε καθοδική πορεία βρίσκεται από τις αρχές του χρόνου ο τζίρος των Σούπερ Μάρκετ καθώς λόγω της μείωσης των εισοδημάτων και της παρατεταμένης λιτότητας τα περισσότερα νοικοκυριά περιορίζουν δραστικά μήνα με το μήνα τις καταναλώσεις τους.

Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen που διενήργησε έρευνα στις πωλήσεις και στους κωδικούς προϊόντων του λιανεμπορίου, ο τζίρος τον περασμένο Σεπτέμβριο μειώθηκε κατά 5% σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2016.

Μάλιστα σε ορισμένες αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ η μείωση του τζίρου ήταν ακόμη μεγαλύτερη.

Η μείωση του τζίρου στο λιανεμπόριο συναρτάται και με τον καταιγισμό προσφορών από τα Σούπερ Μάρκετ σε διάφορα είδη και προϊόντα στις οποίες προσφορές δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το καταναλωτικό κοινό, λόγω των μειωμένων τιμών αγοράς.

Από τις αρχές του χρόνου και μέχρι τον περασμένο Αύγουστο η μεγαλύτερη μείωση καταγράφηκε στις καταναλώσεις ταχυκίνητων κωδικών δηλαδή κωδικών προϊόντων που έχουν μεγάλη κατανάλωση όπως το γάλα και είδη προσωπικής υγιεινής.Στους κωδικούς αυτούς ο τζίρος των Σούπερ Μάρκετ μειώθηκε στα 4 δις ευρώ το οκτάμηνο.Από τις 179 κατηγορίες προϊόντων που υπάρχουν σε Σούπερ Μάρκετ οι 70 κατέγραψαν σημαντική μείωση στις πωλήσεις τους.

Ενδεικτικά αναφέρονται το γάλα με μείωση 8%, το μέλι 12%, το αλεύρι 6,4%,το παγωμένο τσάι 12,4%, τα αυγά 14,9%, τα σαμπουάν 4,8% και προιόντα περιποίησης μαλλιών 9%.

Αντιθέτως αύξηση στις πωλήσεις τους κατέγραψαν τα έτοιμα γεύματα κατά 8,4%.τα φρούτα 7,3%.τα παιδικά παιχνίδια 14% ,το παγωτό 5,7% και ο ελληνικός καφές κατά 16%.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article2.073 υπάλληλοι στη μισθοδοσία της Βουλής
Next Article Επίθεση με βαριοπούλες στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Related Posts

Έρευνα: Ένας στους δύο εργαζόμενους αναζητά νέα θέση εργασίας

4 Ιουλίου, 2025

Ράλι τιμών για ακίνητα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη – Στην κορυφή Νότια Προάστια και Κυκλάδες το β’ τρίμηνο

4 Ιουλίου, 2025

Ποιοι θα δουν αύξηση στο επίδομα αδείας φέτος

4 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.