• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Οδηγός Επιβίωσης για τη Black Friday: Έξυπνες Στρατηγικές πριν από τις Εκπτώσεις
Οικονομία

Οδηγός Επιβίωσης για τη Black Friday: Έξυπνες Στρατηγικές πριν από τις Εκπτώσεις

13 Οκτωβρίου, 2025Updated:13 Οκτωβρίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου (28/11) «πέφτει» φέτος η Black Friday και παρότι απέχουμε ακόμα εβδομάδες, οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και κατά κύριο λόγο οι μεγάλες αλυσίδες, ετοιμάζονται να μπουν σε θέση «μάχης».

Πρόκειται για μια μέρα που συνοδεύεται με ενθουσιασμό και έντονο marketing σε διεθνές επίπεδο και πολλές φορές μπορεί να προκαλέσει «FOMO» στους καταναλωτές, οι οποίοι μπορεί να νιώσουν ότι θα χάσουν κάποια ευκαιρία αν δεν κάνουν αγορές.

Ωστόσο, είναι σημαντικό για τους καταναλωτές να παραμένουν προσεκτικοί.

Συνιστάται έρευνα αγοράς πριν από τις αγορές, ώστε να διαπιστωθεί αν οι εκπτώσεις είναι πραγματικές.

Παράλληλα, χρειάζεται προσοχή στις online συναλλαγές, αποφυγή ύποπτων e-shops ή προσφορών που διακινούνται αποκλειστικά μέσω κοινωνικών δικτύων και ιδιαίτερη μέριμνα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Συμβουλές για τους καταναλωτές

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας επισημαίνουν ότι στόχος όλων των καταναλωτών δεν θα πρέπει να είναι μόνο οι οικονομικά συμφέρουσες, αλλά ταυτόχρονα οι έξυπνες και ασφαλείς αγορές.

Στο πλαίσιο αυτό, συμβουλεύουν τους καταναλωτές τα παρακάτω:

  • Προσέχουμε τη διαθεσιμότητα των προϊόντων: Κάποιες φορές, πίσω από μια πολύ χαμηλή τιμή κρύβεται μεγάλος χρόνος αναμονής για την παράδοση, που μπορεί να μην ικανοποιεί πάντοτε τις άμεσες ανάγκες μας.

  • Επιβεβαιώνουμε την ορθότητα και εντιμότητα της προσφερόμενης εκπτωτικής τιμής: Ενίοτε, οι εκπτώσεις είναι πλασματικές και μας ξεγελούν. Εντοπίζουμε εργαλεία online που δείχνουν την εξέλιξη των τιμών και σημειώνουμε τις τιμές πριν και μετά την έκπτωση.

  • Προτιμούμε ασφαλείς τρόπους πληρωμής, όπως αντικαταβολή ή ηλεκτρονικά μέσα που δίνουν δυνατότητα αμφισβήτησης σε περίπτωση προβλήματος.

  • Αποφεύγουμε την ολοσχερή εξόφληση πριν την παράδοση, εκτός αν εμπιστευόμαστε πλήρως το κύρος του πωλητή.

  • Βεβαιωνόμαστε για τα στοιχεία ταυτότητας και επικοινωνίας του εμπόρου σε διαδικτυακές αγορές. Αναζητούμε επιπλέον στοιχεία, όπως ΑΦΜ ή αριθμό καταχώρησης στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο.

  • Συνυπολογίζουμε όλα τα έξοδα (π.χ. αντικαταβολή, μεταφορά, ασφάλιση) για να γνωρίζουμε την πραγματική οικονομική επιβάρυνση.

  • Υποβάλλουμε επιφυλάξεις για φθορές εντός της νόμιμης προθεσμίας των τριών ημερών και ενημερώνουμε το κατάστημα για πιθανές ζημιές ή ελαττωματικά προϊόντα.

  • Ενημερωνόμαστε για πολιτικές ακύρωσης και επιστροφών: Γνωρίζουμε τα δικαιώματα υπαναχώρησης, αντικατάστασης ή διόρθωσης ελαττωματικών προϊόντων.

  • Προβληματιζόμαστε με υπερβολικά χαμηλές τιμές ή προσφορές που εμφανίζονται μόνο σε social media, καθώς υπάρχει σοβαρός κίνδυνος εξαπάτησης.

  • Σε διαδικτυακές αγορές από τρίτες χώρες εκτός ΕΕ, γνωρίζουμε εκ των προτέρων τα έξοδα εκτελωνισμού, που μπορεί να αυξήσουν σημαντικά την τιμή.

  • Δίνουμε προτίμηση σε καταστήματα που συμμετέχουν σε εξωδικαστική επίλυση διαφορών, όπως μέσω του Συνηγόρου του Καταναλωτή, για μεγαλύτερη ασφάλεια και προστασία των δικαιωμάτων μας.

Υπενθυμίζεται πως αμέσως μετά τη Black Friday ακολουθεί η Cyber Monday, η οποία φέτος θα πραγματοποιηθεί στις 1 Δεκεμβρίου 2025.

Black Friday επιλογές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΗ νέα “χρυσή εποχή” των πολύτιμων μετάλλων – Άλμα σε χρυσό και ασήμι, ισχυρά σήματα υπεραγοράς

Related Posts

Το ακριβό όνειρο της στέγης: Τι αλλάζει από το 2026 για ιδιοκτήτες και ενοικιαστές

13 Οκτωβρίου, 2025

Πιερρακάκης για προϋπολογισμό: Ανάπτυξη με ρεαλισμό και δημοσιονομική πειθαρχία

13 Οκτωβρίου, 2025

MyΘέρμανση: Οδηγός για τις αιτήσεις και τα ποσά επιδόματος

13 Οκτωβρίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.