• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Φορολογία»Οι πέντε κατηγορίες των Influencers που μπαίνουν στο στόχαστρο της Εφορίας
Φορολογία

Οι πέντε κατηγορίες των Influencers που μπαίνουν στο στόχαστρο της Εφορίας

28 Δεκεμβρίου, 2024Updated:28 Δεκεμβρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Οι Influencers έχουν μπει στο στόχαστρο της εφορίας το τελευταίο διάστημα, καθώς έχει καταγραφεί πως σε ορισμένες περιπτώσεις δεν δηλώνουν τα έσοδά τους από τα προϊόντα που προβάλλουν μέσω των λογαριασμών τους στα social media.

Μάλιστα, οι Ράμπο της Εφορίας κάνουν σαρωτικούς ελέγχους στους λογαριασμούς των influencers και με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Έρευνα και σε παλιότερες αναρτήσεις 

Αξίζει να σημειωθεί πως οι έλεγχοι δεν αφορούν μόνο πρόσφατες αναρτήσεις αλλά έχουν και αναδρομική ισχύ. Δηλαδή γίνεται έρευνα και σε παλαιότερες αναρτήσεις, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Συγκεκριμένα, στο στόχαστρο έχουν μπει όσοι δηλώνουν μικρά έσοδα αλλά κάνουν πολυτελή βίο με ακριβά αυτοκίνητα, διαμονές σε ακριβά ξενοδοχεία κλπ.

Ωστόσο, υπάρχουν και εκείνοι που λειτουργούν σωστά ανοίγοντας βιβλία και βάζοντας τα τιμολόγια στο Mydata.

Οι κατηγορίες των Influencers που έχουν μπει στο στόχαστρο της Εφορίας είναι πέντε και είναι οι εξής:

-NanoInfluencers: Από 1.000 έως 10.000 ακόλουθους εκτιμάται ότι βγάζουν από 20 έως 100 ευρώ ανά ανάρτηση.
-MicroInfluencers: Από 10.000 έως 50.000 ακόλουθους, με κέρδος από 30 έως 200 ευρώ ανά ανάρτηση.
-Mid–TierInfluensers: Από 50.000 έως 500.000 ακόλουθους, με κέρδος από 80 έως 650 ευρώ ανά ανάρτηση.

-MacroInfluencers: Από 500.000 έως ένα εκατομμύριο ακόλουθοι, με κέρδος από 150 έως 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.

-MegaInfluencers: Πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθοι, με κέρδος πάνω από 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.

influencers
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕφορία: Οι φορολογικές υποχρεώσεις μέχρι 31 Δεκεμβρίου
Next Article Την επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού ζητούν με προσφυγή ΑΔΕΔΥ και δημόσιος υπάλληλος

Related Posts

Φορολογικές δηλώσεις: Επτά στους δέκα ήδη τις υπέβαλαν - Έρχονται στοχευμένοι ψηφιακοί έλεγχοι από ΑΑΔΕ

15 Ιουνίου, 2025

Πρατήρια καυσίμων: Υποχρεωτική εφαρμογή του νέου συστήματος εισροών-εκροών από την ΑΑΔΕ

12 Ιουνίου, 2025

ΑΑΔΕ: Προθεσμία 30 ημερών σε μισθωτές και συνιδιοκτήτες για την αποδοχή των μισθωτηρίων

3 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.