• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»Όμιλος ΑΒΑΞ: Έτοιμη σήραγγα 1,4 χλμ κάτω από το Γαλάτσι
Επιχειρήσεις

Όμιλος ΑΒΑΞ: Έτοιμη σήραγγα 1,4 χλμ κάτω από το Γαλάτσι

19 Ιουνίου, 2025Updated:19 Ιουνίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η «Νίκη», ο δεύτερος μετροπόντικας της ΑΒΑΞ που κατασκευάζει μαζί με τον δίδυμό του «Αθηνά» τη Γραμμή 4 του Μετρό, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που υλοποιείται στη χώρα, ολοκλήρωσε την αποστολή της κάτω από το Γαλάτσι, αφήνοντας πίσω της κατασκευασμένη σήραγγα 1.400 μέτρων και κατευθύνεται πια προς τον σταθμό «Ελικώνος».

Το επιβλητικό Φρέαρ Βεΐκου «αποκαλύφθηκε» για πρώτη φορά σήμερα, Πέμπτη, σε δημοσιογράφους, μια ξενάγηση σε βάθος 35 μέτρων στη σήραγγα του Μετρό και τον μετροπόντικα (TBM) «Νίκη». Η «Νίκη» θα ενώσει υπογείως το Γαλάτσι με τον Ευαγγελισμό, σημείο όπου στο τέλος του 2026 θα συναντηθούν οι δύο τελευταίας τεχνολογίας Μετροπόντικες της ΑΒΑΞ, έχοντας ολοκληρώσει την κατασκευή της σήραγγας 12,8 χλμ. της Γραμμής 4 «'Αλσος  Βεϊκου - Γουδή» του Μετρό της Αθήνας.

Υπενθυμίζεται, ότι το έτερο TBM, η «Αθηνά» ακολουθεί αντίθετη πορεία από εκείνη της «Νίκης». Ξεκίνησε από το Φρέαρ Κατεχάκη και έως σήμερα έχει κατασκευάσει σήραγγα 3,1 χλμ, (60% της διαδρομής της) αφήνοντας πίσω τους σταθμούς «Γουδή», «Ζωγράφου» και «Ιλίσια» και ακολουθούν «Πανεπιστημιούπολη» και «Καισαριανή». Συνεπώς, συνολικά έχει ήδη έως τώρα κατασκευαστεί σήραγγα 4,5 χλμ από τα 12,8 χλμ του συνόλου της Γραμμής 4.

Οι δύο - νέας γενιάς μετροπόντικες της ΑΒΑΞ δεν περιορίζονται στη διάνοιξη αλλά κατασκευάζουν τη σήραγγα, καθώς σε κάθε 1,5 μέτρο προόδου τοποθετούν αντίστοιχης διάστασης τσιμεντένιο δακτύλιο, που αποτελείται από 7 κομμάτια (segments). Επίσης, είναι εφοδιασμένοι με το σύστημα SSP-E που μπορεί να προβλέψει αν υπάρχει αλλαγή στη γεωλογία για τα επόμενα 40 μέτρα, μεταβολές που παρακολουθούνται συνεχώς από το πιλοτήριο του μετροπόντικα. Τα συνήθη πετρώματα είναι ο αθηναϊκός σχιστόλιθος, ο ασβεστόλιθος και ο ψαμμίτης.

Σύμφωνα με στελέχη της ΑΒΑΞ, το  Φρέαρ Βεϊκου σε αριθμούς έχει ως εξής

- 120 εργαζόμενοι - τρεις βάρδιες
- Μηδενικά σοβαρά ατυχήματα
- 110 μέτρα το μήκος του TBM - Βάρος 1.500 τόνους
- 10 με 15 μέτρα σήραγγας κατασκευάζονται καθημερινά (αναλόγως με τις ιδιαιτερότητες του υπεδάφους)
- βάθος εκσκαφής 32 - 35 μέτρα
- απομάκρυνση 1.500 - 2.000 κυβικών μέτρων χώματος καθημερινά

Με συνολικό μήκος 12,8 χιλιόμετρα και 15 σύγχρονους σταθμούς, η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, που κατασκευάζεται από την κοινοπραξία ΑΒΑΞ - GHELLA - ALSTOM, θα συνδέσει περιοχές της Αθήνας, όπως την Κυψέλη, τα Εξάρχεια και το Κολωνάκι, διευκολύνοντας αποφασιστικά τις μετακινήσεις.
Ενδεικτικά, ο χρόνος μετακίνησης από το «'Αλσος Βεΐκου» στα «Δικαστήρια» της Ευελπίδων θα είναι μόλις 5 λεπτά και μέχρι την «Πανεπιστημιούπολη» του Ζωγράφου σε 14 λεπτά της ώρας.

«H ολοκλήρωση της κατασκευής της σήραγγας της Γραμμής 4 αναμένεται εντός του 2026, επιβεβαιώνοντας την αξιοπιστία, την υψηλή τεχνογνωσία και την εμπειρία του Ομίλου ΑΒΑΞ στην κατασκευή σύνθετων έργων υποδομής» δήλωσαν στελέχη του Ομίλου.

ΑΒΑΞ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΜητσοτάκης: «Το Flyover θα είναι έτοιμο το πρώτο εξάμηνο του 2027»
Next Article Εθνική και Qualco εγκαινιάζουν το Uniko, ένα νέο ψηφιακό οικοσύστημα για ακίνητα

Related Posts

Σιάμισιης (Helleniq Energy): Ολοκληρώθηκε με ισχυρά αποτελέσματα το Vision 2025 - Oι τρεις πυλώνες στο νέο στρατηγικό σχέδιο

19 Ιουνίου, 2025

HELLENiQ ENERGY: Ξεκινά το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης “Empowering Interns”

19 Ιουνίου, 2025

Όμιλος Eurobank: Καταλύτης επιχειρηματικής διασύνδεσης Ελλάδας – Κύπρου - Ινδίας

19 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.