• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»ΟΠΑΠ: Δεκαπλασίασε τα κέρδη το πρώτο τρίμηνο - Στα 457,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά έσοδα προ εισφορών
Επιχειρήσεις

ΟΠΑΠ: Δεκαπλασίασε τα κέρδη το πρώτο τρίμηνο - Στα 457,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά έσοδα προ εισφορών

31 Μαΐου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Σημαντική βελτίωση μεγεθών παρουσίασε ο ΟΠΑΠ το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις:

  • Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ τριμήνου 2022 ανήλθαν σε €457,2 εκατ. αυξημένα κατά 162,5% σε ετήσια βάση ως αποτέλεσμα της ισχυρής απόδοσης των retail δραστηριοτήτων, τα οποία λειτουργούσαν με περιορισμούς λόγω της πανδημίας (τα καταστήματά μας παρέμειναν κλειστά για όλο το α’ τρίμηνο 2021), ενώ το online συνεχίζει την ισχυρή του συνεισφορά.
  • Παράλληλα καταγράφεται:
  • Ενθαρρυντική απόδοση των retail δραστηριοτήτων το α’ τρίμηνο 2022, κατά τη διάρκεια μιας περιόδου μακροοικονομικών προκλήσεων, ενώ η άρση των περιορισμών πρόσβασης από την 1 η Μαΐου και της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας την 1 η Ιουνίου, αναμένεται να βοηθήσει την επισκεψιμότητα στα καταστήματα.
  • Το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) το α’ τρίμηνο 2022 αυξήθηκε κατά 198,3% στα €189,0εκ. (Q1 2021: €63,4εκ.) ως αποτέλεσμα της αύξησης του GGR καταγράφοντας παράλληλα υψηλότερα επίπεδα περιθωρίων κερδοφορίας.
  • Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) α’ τριμήνου 2022 αυξημένα κατά 175,2% στα €168,8εκ. (Q1 2021: €61,3εκ.) ή αυξημένα κατά 259,9% σε επαναλαμβανόμενη βάση, ενισχυμένα πρόσθετα και από την αναγνώριση εσόδου ύψους €56,6εκ. που σχετίζεται με την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης (αναγνώριση εσόδου στο Q1 2021: €45,5εκ.).
  • Λειτουργικά έξοδα α΄ τριμήνου 2022 στα €88,6εκ., υψηλότερα κατά 38,7% σε ετήσια βάση (Q1 2021 στα €63,8εκ.). Μη συμπεριλαμβάνοντας την επίδραση της πλήρους ενοποίησης της Stoiximan και έκτακτων κονδυλίων, τα λειτουργικά έξοδα α’ τριμήνου 2022 αυξήθηκαν κατά 28,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, μετά την επαναλειτουργία των καταστημάτων μας.
  • Τα καθαρά κέρδη το α’ τρίμηνο 2022 ανήλθαν σε €88,3εκ. (Q1 2021: €8,7εκ.), 10x υψηλότερα σε ετήσια βάση ή στα €94,2εκ. σε επαναλαμβανόμενη βάση.
  • Ισχυρή ταμειακή θέση με το δείκτη Καθαρού Δανεισμού/LTM Ebitda να διαμορφώνεται στο 0,1x.

Να σημειωθεί ότι η Τακτική Γενική Συνέλευση Μετόχων έχει οριστεί για τις 9 Ιουνίου, με συνολικά προτεινόμενες αμοιβές μετόχων προς έγκριση €1,40 ανά μετοχή.

Jan Karas: Θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε αξία στους μετόχους

«Έπειτα από ένα δυναμικό 2021, ο ΟΠΑΠ σημείωσε σημαντικά αποτελέσματα στο πρώτο τρίμηνο του 2022, με όχημα την ισχυρή συνεισφορά των retail δραστηριοτήτων – παρά τα περιοριστικά μέτρα για τον Covid-19 που ήταν σε ισχύ – και τη συνεχιζόμενη θετική δυναμική των online δραστηριοτήτων», σχολιάζει ο CEO.

«Αυτό ήρθε ως αποτέλεσμα πολλαπλών επιχειρησιακών πρωτοβουλιών, που εστίασαν στην παροχή ελκυστικών εμπειριών διασκέδασης και οδήγησαν σε υψηλά επίπεδα προσέλκυσης και διατήρησης πελατών. Οι γεωπολιτικές εντάσεις και οι πληθωριστικές πιέσεις επηρεάζουν την κατανάλωση, αντισταθμίζοντας εν μέρει το θετικό αντίκτυπο από την άρση διάφορων μέτρων για την αντιμετώπιση του Covid-19. Ωστόσο, τα αποτελέσματα μας επαναβεβαιώνουν την ελκυστικότητα των retail και online προτάσεων μας, τη δύναμη του διαφοροποιημένου προϊοντικού χαρτοφυλακίου μας, την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου μας και την ισχυρή οικονομική θέση μας.

Στο πλαίσιο αυτό, είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε αξία για όλους τους εταίρους μας. Πρωτοβουλίες όπως η ανακαίνιση των δύο μεγαλύτερων παιδιατρικών νοσοκομείων της Ελλάδας, ένα έργο που ολοκληρώθηκε πρόσφατα και παραδόθηκε στο Δημόσιο, αναδεικνύουν τη δέσμευση μας στην κοινωνική συνεισφορά».

featured Jan Karas ΟΠΑΠ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠόλεμος στην Ουκρανία: Η αίτηση της εμπόλεμης χώρας για ένταξη στην ΕΕ διχάζει την Ευρώπη
Next Article ΟΠΑΠ Game Time ΜΠΑΣΚΕΤ: Το μήνυμα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου στον κόσμο του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ

Related Posts

ΕΤΑΔ: Παράδοση του Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής στο νέο μισθωτή

16 Ιουνίου, 2025

Ακίνητα: Τα επόμενα επενδυτικά hot spots - Οι περιοχές που δίνουν υψηλές αποδόσεις

16 Ιουνίου, 2025

Η United Media εξαγόρασε το 50% του Alpha TV

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.