• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Ποιοι ιδιοκτήτες ΙΧ θα κληθούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη
Ειδήσεις

Ποιοι ιδιοκτήτες ΙΧ θα κληθούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη

14 Οκτωβρίου, 2020Updated:14 Οκτωβρίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Τέλος αναμένεται να λάβει σύντομα η αναμονή εκατοντάδων ιδιοκτητών εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων οι οποίοι έχουν αιτηθεί τα οχήματά τους να εκτελωνιστούν με το Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης ώστε να πληρώσουν πολύ χαμηλότερους ή μηδενικούς δασμούς.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto το αργότερο σε ένα μήνα θα έχουν περάσει από την Ειδική Επιτροπή οι εναπομείνασες 400 περίπου αιτήσεις των οχημάτων που οι ιδιοκτήτες τους έχουν αιτηθεί να υπαχθούν στο Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης για να πληρώσουν χαμηλότερους ή καθόλου δασμούς ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου που έχουν εισάγει.

Να υπενθυμίσουμε πως στο Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης θα μπορούσαν να υπαχθούν όσα αυτοκίνητα είχαν ταξινομηθεί για πρώτη φορά πριν την 1η Ιουνίου 2016 και οι ιδιοκτήτες του κατέβαλλαν ένα παράβολο 300 ευρώ ώστε η Ειδική Επιτροπή να ελέγξει την αίτησή τους και το Τέλος Ταξινόμησης να υπολογιστεί με το παλαιό σύστημα που αφορούσε στην Εργοστασιακή Αξία και όχι στην Αξία Λιανικής προ Φόρων.

Με το συγκεκριμένο σύστημα είχαν εισαχθεί πάρα πολλά ακριβά μοντέλα και σύμφωνα με όσα αναφέρουν έμποροι μεταχειρισμένων δεν υπήρχε περίπτωση να εισαχθούν στην Ελλάδα με το Τέλος Ταξινόμησης να υπολογίζεται σύμφωνα με την Αξία Λιανικής προ Φόρων.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν: «Αυτά τα αυτοκίνητα θα ήταν χαμένα για την Ελλάδα και σε καμία περίπτωση δεν θα αποτελούσαν έσοδο από τους δασμούς για τη χώρα μας».

Ωστόσο στα τέλη Ιουλίου 2020 η νέα νομοθεσία για τον τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης άλλαξε εντελώς τα δεδομένα και επιπλέον καταργήθηκε και το Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης με το οποίο είχαν εκτελωνιστεί χιλιάδες εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με πληροφορίες όσο διάστημα διήρκησε το Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης είχαν κατατεθεί πάνω από 2.600 αιτήσεις ωστόσο η χρονοβόρα διαδικασία ελέγχου και έγκρισης από την Ειδική Επιτροπή ανάγκασε περισσότερους από 300 ιδιοκτήτες να εκτελωνίσουν κανονικά το όχημά τους καταβάλλοντας υψηλότερους δασμούς καθώς δεν μπορούσαν να περιμένουν να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Τώρα έχουν απομείνει περίπου 400 αιτήσεις οχημάτων που θα εκτελωνιστούν με το Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης και θα χρειαστούν περίπου 2 με 3 συνεδριάσεις για να ολοκληρώσει η Επιτροπή τον έλεγχο τους και οι ιδιοκτήτες τους να πληρώσουν και να αποκτήσουν τις ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας.

Ωστόσο θα πρέπει να επισημάνουμε πως μετά τη λήξη του Ιστορικού Τέλους Ταξινόμησης στα τέλη Ιουλίου 2020 κανένα ακριβό αυτοκίνητο δεν έχει εισαχθεί με αποτέλεσμα να καταγραφεί έλλειμμα εσόδων από δασμούς που προέρχονταν από την συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων.

ΙΧ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΝόμπελ Οικονομίας 2020 : Σε δύο αμερικάνους οικονομολόγους το βραβείο
Next Article ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Η "προίκα" των €1,9 δισ., η αναδιάρθρωση και οι νέοι στόχοι

Related Posts

Μισθωτήρια ακινήτων: Η προθεσμία αποδοχής για ενοικιαστές και συνιδιοκτήτες λήγει σύντομα

16 Ιουνίου, 2025

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.