• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πόλυς Χατζηιωάννου (Safebulkers): Χωρίς Ελλάδα και Κύπρο «τελειώνει» η ευρωπαϊκή ναυτιλία
Ειδήσεις

Πόλυς Χατζηιωάννου (Safebulkers): Χωρίς Ελλάδα και Κύπρο «τελειώνει» η ευρωπαϊκή ναυτιλία

3 Φεβρουαρίου, 2022Updated:3 Φεβρουαρίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Την αισιοδοξία του ότι η ελληνική ναυτιλία έχει παρόν και μέλλον εξέφρασε ο ισχυρός άνδρας της Safebulkers Πόλυς Χατζηιωάννου, κατά τη διάρκεια παρουσίασης της εταιρείας που πραγματοποιήθηκε σήμερα. Όπως είπε η Ελλάδα και η Κύπρος είναι χώρες πολύ φιλικές που βοηθούν στην ανάπτυξη μιας ναυτιλιακής επιχείρησης και αυτό θα πρέπει να διαφυλαχθεί. "Εάν τελειώσουμε εμείς, τελειώνει η Ευρωπαϊκή ναυτιλία και το εμπόριο προς την Ε.Ε. θα ελέγχεται από τρίτους” ανέφερε ο κ. Χατζηιωάννου προσθέτοντας ότι ο ελληνικός εφοπλισμός είναι η πιο ανταγωνιστική δραστηριότητα.

Ερωτηθείς για τις εκτιμήσεις του για την πορεία της ναυλαγοράς, ο κ. Χατζηιωάννου εμφανίστηκε αισιόδοξος εκτιμώντας ότι τόσο το 2022 όσο και το 2023 αναμένονται καλές τιμές.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης της Safebulkers, τονίστηκε ότι η εταιρεία διαθέτει στόλο 39 πλοίων που έχει χτιστεί σε ποσοστό 80% σε Ιαπωνικά ναυπηγεία, ενώ υπάρχουν παραγγελίες για 9 ακόμη πλοία που θα ξεκινήσουν να παραλαμβάνονται από το επόμενο τρίμηνο και θα είναι συμβατά με τους καινούριους περιβαλλοντικούς κανονισμούς. Παράλληλα το προηγούμενο διάστημα προχώρησε η ανανέωση του στόλου καθώς πουλήθηκαν 7 παλιά πλοία και αποκτήθηκαν 4 νεότερα καθώς και 1 ακόμη Capesize.

"Στόχος μας είναι να έχουμε κερδοφόρα ανάπτυξη και να δημιουργούμε αξία για τους μετόχους μας” ανέφερε ο κ. Χατζηιωάννου τονίζοντας ότι η εταιρεία εστιάζει σε επενδύσεις πλοίων νέας τεχνολογίας προχωρώντας παράλληλα στην σταδιακή ανανέωση του στόλου πουλώντας παλαιότερα πλοία και αγοράζοντας νεότερα.

Στο μέτωπο της χρηματοδοτικής πολιτικής η εταιρεία εστιάζει στην απομόχλευση, και μάλιστα το 2021 καταβλήθηκε σημαντική προσπάθεια καθώς ο δανεισμός μειώθηκε κατά 200 εκατ. δολάρια, με τη συνολική αξία του να βρίσκεται στα επίπεδα της αξίας του στόλου σε τιμές διάλυσης. Συγκεκριμένα από 611,7 εκατ. δολάρια στις 31 Δεκεμβρίου του 2020 ο δανεισμός είχε μειωθεί στα 413 εκατ. δολάρια στις 30 Σεπτεμβρίου του 2021.

Σε ό,τι αφορά τη ρευστότητα η εταιρεία εμφανίζει ταμειακά διαθέσιμα ύψους 108,8 εκατ. ευρώ, ενώ έχει εξασφαλισμένες δεσμεύσεις για δανειακές συμβάσεις ύψους 88,9 εκατ. ευρώ. Τέλος στο μέτωπο των εσόδων η εταιρεία έχει προβλεπόμενα έσοδα από συμφωνηθείσες μη ακυρώσιμες συμβάσεις ύψους 431 εκατ. ευρώ, ενώ στο 9μηνο του έτους εμφάνιζε EBITDA 161,9 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 109,1 εκατ. ευρώ.

ναυτιλία
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΔόμνα Μιχαηλίδου: Στόχος να περιοριστεί ή να μηδενιστεί ο αριθμός των παιδιών που ζουν σε ιδρύματα
Next Article Κορωνοϊός: Καμία νέα χαλάρωση στα μέτρα - Παραμένει το 10% στα γήπεδα

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.