• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Πώς ο πληθωρισμός άλλαξε τις συνήθειες των καταναλωτών
Οικονομία

Πώς ο πληθωρισμός άλλαξε τις συνήθειες των καταναλωτών

20 Σεπτεμβρίου, 2022Updated:20 Σεπτεμβρίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Είναι γεγονός πως το τελευταίο διάστημα, οι φόβοι για έναν δύσκολο χειμώνα έχουν ωθήσει τους καταναλωτές σε πιο συντηρητικές αποφάσεις όσον αφορά στις αγορές. 

Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το BusinessInsider, ο πληθωρισμός έχει ήδη, αρχίζει να αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες.

1. Οι αγοραστές επιλέγουν φθηνότερα προϊόντα

Από τον Μάιο, οι πελάτες αποφεύγουν να αγοράζουν προϊόντα μεγάλων εταιρειών σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Walmart. «Παρατηρούμε ορισμένες αλλαγές στις συνήθειες των καταναλωτών όπως η μετάβαση από μεγάλα brand σε μικρότερες μάρκες», δήλωσε ο Τζον Φένρερ, διευθύνων σύμβουλος της Walmart US.

2. Αυξάνονται οι πληρωμές με πιστωτικές κάρτες

Σύμφωνα με τον Μαρκ Κόεν, καθηγητή στο Columbia πρόκειται για ένα σύνηθες φαινόμενο που παρατηρείται κάθε φορά που η οικονομία πιέζεται. «Οι καταναλωτές δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα με τον αυξανόμενο πληθωρισμό. Όλο αυτό δεν είναι βιώσιμο», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Άντριαν Μίτσελ.

3. Μειώνονται οι δαπάνες για ακριβές αγορές

Μπορεί οι πλούσιοι αγοραστές να μην επηρεάζονται από τις επιπτώσεις του πληθωρισμού, δεν συμβαίνει ωστόσο, το ίδιο για καταναλωτές μεσαίου και χαμηλότερου εισοδήματος. Στο Best Buy, ο πληθωρισμός προκαλεί ένα «άνισο περιβάλλον πωλήσεων» που οδήγησε σε πτώση των πωλήσεων ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης κατά περίπου 13% το δεύτερο τρίμηνο. 

4. Λιγότερα φιλοδωρήματα

Για πολλούς καταναλωτές, το υψηλότερο κόστος ζωής συνεπάγεται λιγότερα φιλοδωρήματα.

featured πληθωρισμός
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΜεγάλη Βρετανία: Πότε αποσύρονται τα νομίσματα με το πορτρέτο της Βασίλισσας Ελισάβετ
Next Article 7 θέσεις εργασίας στο Δήμο Χαλανδρίου

Related Posts

ΙΝΕ ΓΣΕΕ: Ο πραγματικός μισθός μειώθηκε 32,8% στην τελευταία 15ετία

17 Ιουνίου, 2025

Ερευνα: Οι Ελληνες αγοράζουν «έξυπνα» τετραγωνικά - 1 στους 4 αγοραστές επιλέγουν ακίνητα 76 – 100 τ.μ.

17 Ιουνίου, 2025

Ανεξάρτητη Αρχή κατά της ακρίβειας: Πότε τίθεται σε λειτουργία – Πώς θα λειτουργεί

17 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.