• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πώς το TikTok απειλεί την ηγεμονία του Youtube
Ειδήσεις

Πώς το TikTok απειλεί την ηγεμονία του Youtube

17 Μαΐου, 2024Updated:17 Μαΐου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Για την παροχή της δυνατότητας παρακολούθησης βίντεο διάρκειας 60 λεπτών στο TikTok για ορισμένους χρήστες, έγραψε δημόσια για πρώτη φορά ο συντάκτης ενημερωτικών δελτίων για την τεχνολογία. Το ΤikTok το επιβεβαίωσε στο TechCrunch την προηγούμενη Πέμπτη.

Δεν είναι σαφές σε ποιες περιοχές είναι διαθέσιμη η ενημέρωση και εάν και πότε θα είναι προσβάσιμη σε περισσότερους χρήστες. Η εταιρεία ενημέρωσε το TechCrunch ότι δεν σκοπεύει να αναπτύξει άμεσα τη λειτουργία μεταφόρτωσης 60 λεπτών ευρέως.

Όπως επισημαίνει το Business Insider αυτή είναι η πιο πρόσφατη προσπάθεια της κινεζικής πλατφόρμας να διευρύνει τα προϊόντα που προσφέρει, με φόντο την επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης των χρηστών.

Όταν πρωτοκυκλοφόρησε, η πλατφόρμα επέτρεπε στους δημιουργούς να δημοσιεύουν μόνο βίντεο 60 δευτερολέπτων. Το όριο είναι πλέον 10 λεπτά για όλους τους χρήστες και 15 για ορισμένους δημιουργούς. Οι ανταγωνιστές του TikTok, Instagram Reels και YouTube Shorts προσφέρουν παρόμοια διάρκεια μεταφόρτωσης.

Με τη δυνατότητα ανάρτησης 60λεπτων βίντεο, το TikTok μπαίνει στην ίδια κατηγορία βάρους με το YouTube.

Θα επέτρεπε στους δημιουργούς περιεχομένου να ανεβάζουν βίντεο που απαιτούν μεγαλύτερη διάρκεια, όπως αναλυτικά μαθήματα ή πανεπιστημιακά και οικογενειακά vlogs τα οποία είναι δημοφιλή στο YouTube.

Crash test

Το YouTube ξεπερνά το TikTok όσον αφορά τoν αριθμό των συνολικών χρηστών στις ΗΠΑ. Πάνω από το 80% των ενηλίκων των ΗΠΑ είπαν στο Pew Research Center πέρυσι ότι είχαν χρησιμοποιήσει το YouTube, ενώ το 33% είχε χρησιμοποιήσει το TikTok.

Οι χρήστες της πλατφόρμας σύντομης μορφής είναι νέοι: το 62% των ατόμων ηλικίας 18 έως 29 ετών είπαν στην Pew ότι χρησιμοποιούν το TikTok και το 93% των χρηστών στην ίδια ηλικιακή ομάδα χρησιμοποιεί το YouTube.

Αλλά το TikTok προηγείται του YouTube στον ημερήσιο χρόνο παρακολούθησης: Πέρυσι, η αδελφή εταιρεία eMarketer του Business Insider προέβλεψε ότι το 2024 οι ενήλικες χρήστες TikTok κατά μέσο όρο θα έφταναν τα 55 λεπτά την ημέρα στην πλατφόρμα — πέντε λεπτά περισσότερα από τον μέσο όρο του YouTube.

«Λόγω του πιο σύντομου περιεχομένου του TikTok, η πλατφόρμα κινδυνεύει να ανακαλύψουν οι χρήστες αποσπασματικά περιεχόμενο και να αφήσουν την πλατφόρμα για να παρακολουθήσουν την πλήρη έκδοση στο YouTube», έγραψε η αναλύτρια του eMarketer Sara Lebow τον Δεκέμβριο. «Η αύξηση της διάρκειας του βίντεο θα μπορούσε να αποτρέψει έναν χρήστη από το να παρακολουθήσει το μισό βίντεο στο TikTok και να ολοκληρώσει την παρακολούθηση στο YouTube».

Το TikTok διαθέτει μια τεράστια βιβλιοθήκη με ανεπίσημες αναρτήσεις σύντομων αποσπασμάτων από δημοφιλείς τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες, τα οποία συγκεντρώνουν τεράστιο ενδιαφέρον για να δουν ολόκληρη την εκπομπή.

Η πρόσβαση σε μεγαλύτερα βίντεο εκπομπών μπορεί να κάνει αυτή τη δραστηριότητα πιο διαδεδομένη.

Η δυνατότητα μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο μπορεί επίσης να απειλήσει υπηρεσίες ροής όπως το Netflix, το Hulu και το Disney+.

Τα τηλεοπτικά δίκτυα κάνουν χρήση και του TikTok. Πέρυσι, η πλατφόρμα ροής Peacock ανέβασε ένα πιλοτικό επεισόδιο της κωμικής εκπομπής “Killing It” στο TikTok. Το επεισόδιο, το οποίο ανέβηκε σε πέντε μέρη, έλαβε εκατομμύρια προβολές.

Η μεγαλύτερη διάρκεια βίντεο θα σήμαινε ότι τα επεισόδια μπορούν να μεταφορτωθούν με μία κίνηση και ότι η τηλεθέαση μπορεί να μετατοπιστεί από τις υπηρεσίες ροής στο TikTok.

Tik Tok YouTube
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΦορολογικές δηλώσεις: Πότε εκπνέει η προθεσμία υποβολής
Next Article Παρουσιάστηκε το νέο ψηφιακό σχολείο – Πώς θα γίνονται τα μαθήματα

Related Posts

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.