• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Πτώση στις πωλήσεις smartwatches: Γιατί μειώθηκε η ζήτηση και ποιες εταιρείες κερδίζουν έδαφος
Πλανήτης

Πτώση στις πωλήσεις smartwatches: Γιατί μειώθηκε η ζήτηση και ποιες εταιρείες κερδίζουν έδαφος

24 Μαρτίου, 2025Updated:24 Μαρτίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η αγορά των έξυπνων ρολογιών κατέγραψε σημαντική μείωση το 2024, καθώς οι συνολικές πωλήσεις συσκευών μειώθηκαν κατά 7%, σύμφωνα με στοιχεία της Counterpoint Research. Η Apple, η κυρίαρχη εταιρεία του κλάδου, σημείωσε πτώση 19%, επηρεάζοντας καθοριστικά τη συνολική αγορά.

Η μείωση αυτή αποδίδεται κυρίως στην έλλειψη σημαντικών νέων χαρακτηριστικών στις πρόσφατες εκδόσεις των Apple Watch, καθώς και στην απουσία του μοντέλου Ultra 3, το οποίο είχε δημιουργήσει προσδοκίες στους καταναλωτές αλλά δεν κυκλοφόρησε.

Η Βόρεια Αμερική ηγήθηκε της πτώσης

Η αγορά που επηρεάστηκε περισσότερο ήταν η Βόρεια Αμερική, καθώς η περιορισμένη αναβάθμιση των χαρακτηριστικών στη σειρά S10 οδήγησε πολλούς καταναλωτές να αναβάλλουν την αγορά νέων συσκευών. Επιπλέον, οι απαγορεύσεις πωλήσεων και εισαγωγών στις ΗΠΑ, λόγω δικαστικής διαμάχης για την τεχνολογία μέτρησης οξυγόνου στο αίμα, συνέβαλαν επίσης στη μείωση των πωλήσεων της Apple στις αρχές του 2024.

Παρότι η εταιρεία διατήρησε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, το ποσοστό της μειώθηκε από 25% το 2023 σε 22% το 2024.

Οι Κινέζοι κατασκευαστές κερδίζουν έδαφος

Παρά τη γενική πτώση, οι κινεζικές εταιρείες κατάφεραν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Μάρκες όπως η Xiaomi, Huawei και Imoo είδαν μεγάλη ζήτηση για τα προϊόντα τους, με αποτέλεσμα η Κίνα να αυξήσει το μερίδιό της στην παγκόσμια αγορά από 19% σε 25% στο τελευταίο τρίμηνο του 2023.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η ανάπτυξη της Xiaomi, της οποίας οι πωλήσεις έξυπνων ρολογιών αυξήθηκαν κατά 135%. Η επιτυχία της οφείλεται στις προσιτές τιμές των συσκευών της, καθώς τα προϊόντα της κοστίζουν σημαντικά λιγότερο από αυτά των Apple και Samsung.

Η άνοδος των παιδικών smartwatches

Μια ενδιαφέρουσα τάση που παρατηρήθηκε το 2024 ήταν η ραγδαία αύξηση στη ζήτηση για παιδικά smartwatches. Η κινεζική Imoo, γνωστή στην τοπική αγορά ως “Little Genius”, σημείωσε αύξηση 22% στις πωλήσεις της.

«Οι γονείς ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για την ασφάλεια των παιδιών τους, κάτι που οδηγεί στην αυξανόμενη δημοτικότητα αυτών των συσκευών», ανέφερε ο Balbir Singh της Counterpoint.

Η κρίση της ινδικής αγοράς και το τέλος των φθηνών smartwatches

Αντίθετα, η Ινδία κατέγραψε σημαντική πτώση, καθώς το μερίδιο αγοράς της μειώθηκε από 30% σε 23%. Αυτό οφείλεται στο ότι μια «φούσκα» που είχε δημιουργηθεί γύρω από τις εξαιρετικά φθηνές συσκευές Ινδών κατασκευαστών «έσκασε», με αποτέλεσμα τη μείωση της ζήτησης.

«Οι καταναλωτές διαπίστωσαν προβλήματα ποιότητας και στράφηκαν σε πιο αξιόπιστες επιλογές», ανέφερε ο Leo Gebbie της CCS Insight.

Προβλέψεις για το 2025 – Το μέλλον της αγοράς

Σύμφωνα με την Counterpoint Research, η παγκόσμια αγορά έξυπνων ρολογιών αναμένεται να σημειώσει ήπια ανάκαμψη το 2025, με μονοψήφιο ποσοστό ανάπτυξης. Οι αναλυτές προβλέπουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη και η βελτιωμένη παρακολούθηση δεδομένων υγείας θα είναι οι βασικοί παράγοντες που θα οδηγήσουν σε νέα αύξηση της ζήτησης.

Smartwatches επιλογές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΚατώτατος μισθός: Έρχεται αύξηση από 1η Απριλίου 2025 – Πού θα διαμορφωθεί
Next Article 2.500 θέσεις Πυροσβεστών εποχικής απασχόλησης

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Τεχνητή Νοημοσύνη και εργασία: Πώς αλλάζουν οι δεξιότητες που ζητούνται σήμερα

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.