• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»Ryanair: Κλείνει τη βάση της στην Αθήνα για τον χειμώνα
Επιχειρήσεις

Ryanair: Κλείνει τη βάση της στην Αθήνα για τον χειμώνα

1 Σεπτεμβρίου, 2022Updated:1 Σεπτεμβρίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στην απόφαση να κλείσει τη βάση της στην Αθήνα τη χειμερινή σεζόν προχωρά η Ryanair.

Ειδικότερα, από τις 29 Οκτωβρίου έως τα τέλη Μαρτίου, η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία αποδεσμεύει δύο αεροσκάφη της από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», μειώνοντας τα δρομολόγιά της σε 10 από 29 που ήταν προγραμματισμένα. Όπερ σημαίνει ότι θα μειωθεί σχεδόν στο ήμισυ η χωρητικότητα.

Η Ryanair θα διατηρήσει 10 δρομολόγια από Αθήνα προς Δουβλίνο, Λονδίνο, Βρυξέλλες, Μιλάνο, Μπολόνια, Ρώμη, Βουδαπέστη, Κατοβίτσε, Βιέννη και Μάλτα, μη σταθμεύοντας πλέον κανένα αεροσκάφος στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Επίσης, η ιρλανδική εταιρεία, που έχει μερίδιο στην ελληνική αγορά περίπου στο 7% (πίσω από την Aegean 38% και τη Sky Express15%), θα διατηρήσει τη βάση της Θεσσαλονίκης και θα διεξάγει δρομολόγια προς τη συμπρωτεύουσα και από τα Χανιά και από και προς τη συμπρωτεύουσα.

Οι λόγοι

Στην απόφαση αυτή οδηγήθηκε, όπως υποστηρίζει η Ryanair, λόγω μη ύπαρξης κινήτρων από τον ελληνικό αερομεταφορέα και τη Fraport Greece, που διαχειρίζεται κι άλλα περιφερειακά αεροδρόμια, ώστε να τονώσει την επιβατική της κίνηση τη χειμερινή περίοδο.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, επιρρίπτει ευθύνες σε κυβέρνηση και «Ελευθέριος Βενιζέλος» για διατήρηση μη ανταγωνιστικών χρεώσεων.

Τι υποστηρίζει η εταιρεία

«Σε μια εποχή που άλλες κυβερνήσεις και αεροδρόμια μειώνουν τις χρεώσεις και εισάγουν προγράμματα ανάκαμψης του τουρισμού, η ελληνική κυβέρνηση συνεχίζει να εφαρμόζει υψηλές χρεώσεις, καθιστώντας τα ελληνικά τέλη πρόσβασης μη ανταγωνιστικά» δηλώνει  ο CEO της εταιρείας, Eddie Wilson.

«Ενώ φέτος το χειμώνα θα αναπτυχθούμε στην Πορτογαλία 21%, στην Ιταλία 19% και στην Ισπανία 17%, στην Ελλάδα η προσφερόμενη χωρητικότητα θα μειωθεί 40%» σχολίασε ο κ. Wilson, υποστηρίζοντας ότι η Ryanair, εάν και έχει υποβάλει αρκετές προτάσεις στην ελληνική κυβέρνηση, από τον Νοέμβριο του 2021, στις οποίες δεσμεύεται για διπλασιασμό της επιβατικής κίνησης σε διάστημα 5 ετών, στα 10 εκατ. επιβάτες ετησίως, εντούτοις δεν έλαβε καμία απάντηση.

«Η Ελλάδα είναι ένας θαυμάσιος και κορυφαίος ταξιδιωτικός προορισμός, με εξαιρετικές επιδόσεις το καλοκαίρι, με αποτέλεσμα πολλά αεροδρόμια να είναι κορεσμένα και να υπάρχει έλλειψη χρονοθυρίδων. Ωστόσο, για την ανάπτυξη της χειμερινής περιόδου κρίνεται, μεταξύ άλλων, αναγκαία η υιοθέτηση κινήτρων, ώστε η Ελλάδα και η Αθήνα να μην είναι εποχικός προορισμός» σχολίασε ο κ. Wilson.

«Η Ryanair αναπτύσσεται σημαντικά στην Ευρώπη. Με περισσότερες από 150 παραδόσεις νέων αεροσκαφών τα επόμενα 4 χρόνια, είναι σε θέση να προσφέρει ταχεία άνοδο επιβατών, βελτιώνοντας τη συνδεσιμότητα και την προσβασιμότητα που απαιτείται για την τόνωση της ελληνικής τουριστικής αγοράς καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους» συμπλήρωσε ο CEO της εταιρείας.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΗΡΩΝ – GREEN: Στρατηγική συμμαχία στην αγορά ενέργειας
Next Article ING: Αναπόφευκτη η ύφεση στην Ευρωζώνη - Βλέπει ανάπτυξη 4,5% φέτος στην Ελλάδα

Related Posts

ΕΤΑΔ: Παράδοση του Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής στο νέο μισθωτή

16 Ιουνίου, 2025

Η United Media εξαγόρασε το 50% του Alpha TV

16 Ιουνίου, 2025

Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: WINNER στα Health & Safety Awards 2025

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.