• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα: Αντηλιακά και έτοιμα γεύματα εκτοξεύουν τις πωλήσεις
Οικονομία

Σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα: Αντηλιακά και έτοιμα γεύματα εκτοξεύουν τις πωλήσεις

8 Ιουνίου, 2025Updated:8 Ιουνίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Αύξηση πωλήσεων 6,7% και όγκου 5,2% καταγράφουν τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά, με φρέσκα προϊόντα, bazaar και ηλεκτρονικές πωλήσεις να ξεχωρίζουν σε αξία, δείχνοντας ανθεκτικότητα του λιανεμπορίου.

Τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά (FMCGs) στην Ελλάδα καταγράφουν αύξηση 6,7% σε αξία και 5,2% σε όγκο σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή προσαρμογή του οργανωμένου λιανεμπορίου σε ένα περιβάλλον με έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις και ευαισθησία στις τιμές. Τα στοιχεία προέρχονται από τη NielsenIQ για την περίοδο έως τις 11 Μαΐου 2025.

Η επιλογή του διαστήματος σχετίζεται με την απομάκρυνση της εποχικής επίδρασης του Πάσχα, προσφέροντας καθαρή εικόνα των τάσεων.

Οι κατηγορίες που οδηγούν την ανάπτυξη

Ο βασικός μοχλός αύξησης είναι τα τρόφιμα και ποτά (+7,8% σε αξία και +5,3% σε ποσότητα), ενώ τα φρέσκα και χύμα προϊόντα (κρέας, ψάρια, λαχανικά) ξεχώρισαν με άνοδο 11% σε αξία. Αντίστοιχα, τα προϊόντα Bazaar σημείωσαν άνοδο 10,8%.

Τα αντιηλιακά (+28,9%), τα έτοιμα γεύματα (+22,4%) και οι σοκολάτες (+19,4%) είχαν τη μεγαλύτερη αύξηση στα σούπερ μάρκετ. Αντίθετα, μείωση σημειώθηκε σε απολυμαντικά χεριών (-14,8%), εντομοκτόνα (-13,5%) και ελαιόλαδα (-9,7%). Η μεταβλητότητα εξηγείται από τιμές πρώτων υλών, καταναλωτικές συνήθειες και καιρικές συνθήκες.

Ιδιωτικές ετικέτες και προσφορές

Το μερίδιο των ιδιωτικών ετικετών παραμένει στο 24,4%, ενώ καταγράφεται μείωση στις προωθητικές ενέργειες για τα επώνυμα προϊόντα. Οι κατηγορίες προσωπικής φροντίδας μειώθηκαν στο 73% από 86,1%, ενώ στα τρόφιμα και ποτά οι προωθήσεις περιορίστηκαν στο 33,8% από 41,9%. Οι αλλαγές αποδίδονται στον κώδικα δεοντολογίας της κυβέρνησης, που περιόρισε τις ενέργειες των προμηθευτών.

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12,9% σε αξία, με το συνολικό τους μερίδιο να φτάνει το 3,3%. Κορυφαίες κατηγορίες στο online είναι τα παιδικά-βρεφικά είδη, τα καθαριστικά, το εμφιαλωμένο νερό και τα τυριά. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει τη στροφή των καταναλωτών στη ψηφιακή ευκολία.

Όλοι οι τύποι καταστημάτων παρουσίασαν άνοδο, με τα Hypermarkets στο +9,1% και τα Superettes στο +10,6%. Γεωγραφικά, Κρήτη (+9,6%) και νησιά (+11,5%) προηγούνται, ενώ η Αττική, που συγκεντρώνει σχεδόν τη μισή κατανάλωση, εμφάνισε ηπιότερη άνοδο +6,8%.

σούπερ μάρκετ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΔημόσιο: Αυξήσεις για χιλιάδες υπαλλήλους με προσωπική διαφορά: Ποιοι κερδίζουν και πόσα
Next Article Αναλυτές: Οι μύθοι και η πραγματικότητα των «μοτίβων» των αγορών

Related Posts

Δημόσιο: Αυξήσεις για χιλιάδες υπαλλήλους με προσωπική διαφορά: Ποιοι κερδίζουν και πόσα

8 Ιουνίου, 2025

ΓΣΕΕ: Πώς αμείβεται η ημέρα του Αγίου Πνεύματος

8 Ιουνίου, 2025

Μόνιμα μέτρα στήριξης: Ποιοι χαμηλοσυνταξιούχοι και ενοικιαστές θα λάβουν ετήσια ενίσχυση από το κράτος

8 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.