• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Σούπερ μάρκετ: Τι αλλαγές φέρνουν τα νέα ταμπελάκια – Πώς θα ψωνίζουν οι καταναλωτές
Ειδήσεις

Σούπερ μάρκετ: Τι αλλαγές φέρνουν τα νέα ταμπελάκια – Πώς θα ψωνίζουν οι καταναλωτές

17 Φεβρουαρίου, 2023Updated:17 Φεβρουαρίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Υψηλά πρόστιμα αλλά και αλλαγές στη σήμανση των τιμών στα σούπερ μάρκετ επιστρατεύει το υπουργείο Ανάπτυξης με στόχο την καταπολέμηση της ακρίβειας.

Την ίδια στιγμή, εμπλουτίζεται το «καλάθι του νοικοκυριού» με νέα προϊόντα καθώς ο πληθωρισμός στα τρόφιμα διατηρείται ακόμη σε υψηλά επίπεδα.

Το υπουργείο Ανάπτυξης δίνει ένα μήνα διορία στα σούπερ μάρκετ για να αλλάξουν τα ταμπελάκια σε όλα τα προϊόντα τους, με σκοπό να είναι πιο ευκρινής στον καταναλωτή η τιμή κιλού ή λίτρου. Το μέτρο αφορά τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών ακόμη και λιανεμπορικές αλυσίδες που βρίσκονται σε νησιά και χωριά.

Με την έλευση του περιθωρίου προσαρμογής θα επιβάλλονται πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, ενώ στις μικρές αλυσίδες θα δοθεί μεγαλύτερος χρόνος προσαρμογής.

Με αυτό το νέο, υποχρεωτικό μέτρο, η τιμή θα αναγράφεται σε μεγαλύτερη γραμματοσειρά και με έντονους χαρακτήρες (bold).

«Ο ένας μήνας δίνεται ως περίοδος προσαρμογής, μετά θα επιβάλλονται πρόστιμα για εκείνους που δεν έχουν εφαρμόσει αυτή μας την απόφαση» σημείωσε χθες ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης για ζητήματα της αγοράς (καλάθι νοικοκυριού, έλεγχοι, αισχροκέρδεια κ.λπ.).

Κατ’ αυτό τον τρόπο, «ο κάθε καταναλωτής θα μπορεί να ελέγχει για το κάθε προϊόν αν έχει αυξηθεί ή όχι η τιμή μονάδος. Έτσι, λοιπόν, η περιεκτικότητα στη συσκευασία καθίσταται αδιάφορο μέγεθος, αφού ο καταναλωτής θα παρακολουθεί με ευχέρεια τη τιμή μονάδος και θα ξέρει αν το προϊόν έχει αυξηθεί ή όχι», υπογράμμισε ο ίδιος.

Σημειώνεται ότι υπεγράφη η υπουργική απόφαση η οποία προβλέπει ότι η τιμή ανά μονάδα στα ταμπελάκια που βρίσκονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ θα αναγράφεται υποχρεωτικά με πολύ μεγαλύτερους χαρακτήρες, έτσι ώστε να είναι εφικτή η σύγκριση των τιμών.

Το μέτρο είναι υποχρεωτικό για όλες τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ανεξαρτήτως τζίρου.

Το καλάθι του νοικοκυριού

Στις υφιστάμενες κατηγορίες προϊόντων προστίθενται το νωπό μοσχαρίσιο κρέας, το λευκό τυρί, το γάλα υψηλής παστερίωσης (κανονικό και με λίγα λιπαρά) καθώς και το μακράς διαρκείας και οι σοκολάτες.

Επίσης η κατηγορία των αλλαντικών μοιράζεται στα δύο και θα πρέπει να υπάρχουν υποχρεωτικά στο καλάθι τουλάχιστον ένα προϊόν πάριζας και ένα γαλοπούλας. Αντίστοιχα η κατηγορία του νωπού κοτόπουλου χωρίζεται σε δύο προϊόντα, σε ολόκληρο νωπό κοτόπουλο και σε τεμάχια νωπού κοτόπουλου.

Η κατηγορία των οσπρίων «σπάει» στα τρία και στο εξής στο καλάθι θα πρέπει να περιλαμβάνονται τρία διαφορετικά είδη: ρεβίθια, φακές, φασόλια.

Επίσης από την ερχόμενη Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου στη διάθεση των καταναλωτών θα βρίσκεται και το σαρακοστιανό καλάθι με ισχύ έως το Πάσχα. Το καλάθι αυτό θα περιλαμβάνει, εκτός των 60 προϊόντων, και χαλβά, νηστίσιμες σαλάτες (αλοιφές) και κατεψυγμένα θαλασσινά, με υποχρεωτικά δύο τουλάχιστον είδη.

featured super market
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑπεργία σε 7 μεγάλα αεροδρόμια της Γερμανίας - Ακυρώνονται 2.300 πτήσεις
Next Article «Εξοικονομώ – Αυτονομώ»: Παράταση ως 31 Μαΐου για την προθεσμία υλοποίησης παρεμβάσεων

Related Posts

Σύνταξη στην Ελλάδα: Ποια ηλικιακά όρια ισχύουν σήμερα και τι φέρνει η σύνδεση με το προσδόκιμο ζωής

2 Αυγούστου, 2025

Κίνα: Γιατί βάζει στο μικροσκόπιο τα τσιπ H20 της Nvidia

1 Αυγούστου, 2025

Γιατί η εμπορική συμφωνία Ε.Ε.-ΗΠΑ δε θα εκτροχιάσει την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής αμυντικής βιομηχανίας

1 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.