• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Τα σούπερ μάρκετ υπεραποδίδουν του πληθωρισμού - Η εστίαση χάνει τζίρο τον Ιούλιο
Ειδήσεις

Τα σούπερ μάρκετ υπεραποδίδουν του πληθωρισμού - Η εστίαση χάνει τζίρο τον Ιούλιο

8 Σεπτεμβρίου, 2025Updated:8 Σεπτεμβρίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η ανοδική πορεία των σούπερ μάρκετ συνεχίστηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του 2025, κάτι που σύμφωνα με τους παράγοντες της αγοράς οφείλεται κυρίως στη μετατόπιση της κατανάλωσης από τα εστιατόρια στο σπίτι. Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, για παράδειγμα, πολλοί ταξιδιώτες επέλεξαν να περιορίσουν τις δαπάνες τους εκτός σπιτιού και να προετοιμάζουν γεύματα στο σπίτι με προϊόντα από τα σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Market View της Circana, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ στο επτάμηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου 2025 κατέγραψαν άνοδο 6,6%, φτάνοντας τα 7,94 δισ. ευρώ, από 7,45 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2024.

Τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσίασαν τα μη συσκευασμένα, ζυγιζόμενα προϊόντα (+9,2%), που αντιπροσωπεύουν το 22,5% του τζίρου στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά. Τα συσκευασμένα προϊόντα κινήθηκαν επίσης ανοδικά κατά 5,9%, αποτελώντας το υπόλοιπο 77,5% του τζίρου των ταχυκίνητων αγαθών.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η αύξηση του τζίρου των σούπερ μάρκετ (6,6%) δεν φαίνεται να οφείλεται σε πληθωριστικές πιέσεις, δεδομένου ότι ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Ιούλιο ήταν 3,1% σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, σημαντικά χαμηλότερος από την αύξηση των πωλήσεων βασικών προϊόντων.

πληθωρισμός σούπερ μάρκετ τζίρος
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΗ εξειδίκευση Πιερρακάκη για τα μέτρα - Πόσα κερδίζουν 4 εκατ. φορολογούμενοι - Παραδείγματα και πίνακες
Next Article Φορολογική ανάσα για 500.000 φορολογούμενους — Μειώσεις στα τεκμήρια και νέα κλίμακα ενοικίων

Related Posts

Αυξήσεις στους ενστόλους από τον Οκτώβριο – Πόσα χρήματα θα πάρουν

8 Σεπτεμβρίου, 2025

Πρόγραμμα επαγγελματικής ανάπτυξης «Empowering Future Leaders» από την HELLENiQ ENERGY

8 Σεπτεμβρίου, 2025

Alpha Bank: Ενισχυμένη παρουσία στη Θεσσαλονίκη με εστίαση στην ανάπτυξη, την παιδεία και τον πολιτισμό

8 Σεπτεμβρίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.