Η ανοδική πορεία των σούπερ μάρκετ συνεχίστηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του 2025, κάτι που σύμφωνα με τους παράγοντες της αγοράς οφείλεται κυρίως στη μετατόπιση της κατανάλωσης από τα εστιατόρια στο σπίτι. Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, για παράδειγμα, πολλοί ταξιδιώτες επέλεξαν να περιορίσουν τις δαπάνες τους εκτός σπιτιού και να προετοιμάζουν γεύματα στο σπίτι με προϊόντα από τα σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Market View της Circana, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ στο επτάμηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου 2025 κατέγραψαν άνοδο 6,6%, φτάνοντας τα 7,94 δισ. ευρώ, από 7,45 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2024.
Τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσίασαν τα μη συσκευασμένα, ζυγιζόμενα προϊόντα (+9,2%), που αντιπροσωπεύουν το 22,5% του τζίρου στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά. Τα συσκευασμένα προϊόντα κινήθηκαν επίσης ανοδικά κατά 5,9%, αποτελώντας το υπόλοιπο 77,5% του τζίρου των ταχυκίνητων αγαθών.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η αύξηση του τζίρου των σούπερ μάρκετ (6,6%) δεν φαίνεται να οφείλεται σε πληθωριστικές πιέσεις, δεδομένου ότι ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Ιούλιο ήταν 3,1% σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, σημαντικά χαμηλότερος από την αύξηση των πωλήσεων βασικών προϊόντων.