• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Αυτοκίνητο»Τέλη κυκλοφορίας: Κλιμακωτά πρόστιμα και ποινές για ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα
Αυτοκίνητο

Τέλη κυκλοφορίας: Κλιμακωτά πρόστιμα και ποινές για ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα

16 Ιουνίου, 2024Updated:16 Ιουνίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας, μπαίνουν οι κυρώσεις για τα ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα, καθώς και οι αλλαγές στα πρόστιμα για την εκπρόθεσμη καταβολή των τελών κυκλοφορίας.

Με τις προωθούμενες διατάξεις, οι ποινές για τα ανασφάλιστα οχήματα ξεκινούν από 250 ευρώ για τα δίκυκλα, αυξάνουν στα 500 ευρώ για τα επιβατηγά και καταλήγουν στα 1.000 ευρώ για τα λεωφορεία και τα φορτηγά δημόσιας χρήσης.

Αναφορικά με το «ποινολόγιο» για την εκπρόθεσμη εξόφληση των τελών κυκλοφορίας καθιερώνεται κλιμακωτό πρόστιμο σε συνάρτηση με το χρόνο καταβολής του τιμήματος. Τελευταία προθεσμία καταβολής των τελών θα είναι η 31η Δεκεμβρίου.

Από εκεί και έπειτα, για ένα μήνα καθυστέρησης (αν τα τέλη καταβληθούν τον Ιανουάριο), επιβάλλεται πρόστιμο 25% επί της αξίας των τελών. Το πρόστιμο ανεβαίνει στο 50% αν η αποπληρωμή γίνει τον Φεβρουάριο και κλιμακώνεται στο 100% από τον Μάρτιο.

Μέσα στο καλοκαίρι θα ακολουθήσουν ακόμη τέσσερα νομοσχέδια που αφορούν στην επιχειρηματικότητα, τη λειτουργία των ΔΕΚΟ, τις συναλλαγές με χαρτόσημο και τα κίνητρα για συγχωνεύσεις.

Οι αλλαγές στις ΔΕΚΟ (ΕΛΤΑ, ΟΑΣΑ, ΕΤΑΔ κ.λπ.) που εποπτεύονται από το Υπερταμείο, θα έχουν ως βασικό πρότυπο τη ΔΕΗ.

Θα επικεντρώνονται στο διορισμό στελεχών διοίκησης από την αγορά, με βάση τυπικά και επαγγελματικά προσόντα, χωρίς τις διαδικασίες του ΑΣΕΠ, ενώ θα αναζητηθούν λύσεις κατάλληλες για την κάθε επιχείρηση ανάλογα με τη δραστηριότητά της. Το νομοσχέδιο θα προβλέπει επίσης τη δημιουργία νέου Εθνικού Επενδυτικού Ταμείου, με κατεύθυνση την ενίσχυση αναπτυξιακών πρωτοβουλιών σε κλάδους αιχμής με έμφαση τις νέες τεχνολογίες και τις πράσινες επενδύσεις.

Οι νέες ρυθμίσεις για το τέλος χαρτοσήμου θα στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό, την ψηφιοποίηση και την κατάργηση του για ορισμένες συναλλαγές με αποτέλεσμα να μειωθούν οι επιβαρύνσεις και να μειωθεί η γραφειοκρατία.

Ο μετασχηματισμός του χαρτοσήμου σε «ψηφιακό τέλος συναλλαγής» είναι ένα πολύπλοκο έργο που έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης. Για την επιτάχυνση των δημοσίων επενδύσεων, την ταχύτερη απορρόφηση των ευρωπαϊκών πόρων και τον καλύτερο προγραμματισμό των έργων, συστήνεται μηχανισμός για την διασφάλιση της απαιτούμενης συντήρησης των έργων και ξεχωριστός λογαριασμός χρηματοδότησης έργων για την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών.

Με στόχο την ισχυροποίηση και ενίσχυση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων, θα καθιερωθούν φορολογικά κίνητρα για τις συγχωνεύσεις και τις εξαγορές. Οι νέες παρεμβάσεις έρχονται να συμπληρώσουν το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο για την ενίσχυση των συγχωνεύσεων καλύπτοντας τα «κενά» με νέα υψηλότερα φορο-μπόνους για την απορρόφηση των μικρών εταιριών από μεγαλύτερα επιχειρηματικά σχήματα καθώς διαπιστώθηκε ότι το ισχύον καθεστώς για μείωση φορολογίας κατά 30%-50% στη νέα εταιρεία που θα δημιουργηθεί από τη συγχώνευση για 9 έτη είναι περιορισμένης αποδοτικότητας.

Με την ενίσχυση των φόρο-εκπτώσεων οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες όπως δικηγόροι, λογιστές, αρχιτέκτονες, μηχανικοί θα αναπτυχθούν και θα γίνουν πιο ανταγωνιστικοί καθώς πέραν των ελαφρύνσεων οι συγχωνεύσεις και εξαγορές ανοίγουν τον δρόμο για την ένταξη στα προγράμματα επιχορήγησης του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης.

Τέλη κυκλοφορίας
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΥπουργείο Υποδομών και Μεταφορών: Τα έργα που εγκρίθηκαν στο υπουργικό συμβούλιο
Next Article Αντώνης Νικοπολίδης: «Γράμμα στον νεότερο εαυτό μου»

Related Posts

Τέλη κυκλοφορίας: Πώς να διεκδικήσετε επιστροφή για παλαιότερα έτη

10 Ιουνίου, 2025

Γιατί οι Ευρωπαίοι δεν αγοράζουν αμερικανικά αυτοκίνητα

10 Ιουνίου, 2025

Κινούμαι Ηλεκτρικά 4: Μειωμένη επιδότηση και νέο πλαφόν τιμής στα αυτοκίνητα

4 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.