• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Tesla: Η μετοχή βυθίζεται, ο Μασκ προσπαθεί να δικαιολογηθεί
Πλανήτης

Tesla: Η μετοχή βυθίζεται, ο Μασκ προσπαθεί να δικαιολογηθεί

22 Δεκεμβρίου, 2022Updated:22 Δεκεμβρίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Οι μετοχές της Tesla, της εταιρείας του Έλον Μασκ που κατασκευάζει ηλεκτροκίνητα οχήματα, βυθίζεται σε ένα νέο ιστορικό χαμηλό 52 εβδομάδων, κλείνοντας περίπου στα 138 δολάρια ανά μετοχή, καταγράφοντας πτώση 8%.

Μπροστά σε αυτή την εξέλιξη, ο Έλον Μασκ επιχειρεί να δικαιολογήσει την κατάσταση… κατηγορώντας για την πτώση της μετοχής μακροοικονομικούς παράγοντες.

Ένας από τους πιο παλιούς επενδυτές της Tesla, ο Ρος Γκέρμπερ, συνιδρυτής, πρόεδρος και CEO της Gerber Kawasaki Wealth and Investment Management, σε ανάρτησή του στο Twitter αναφέρει καυστικά ότι «η τιμή της μετοχής της Tesla αντικατοπτρίζει πλέον την αξία του να μην έχεις CEO».

Σημειώνεται ότι ο Γκέρμπερ έχει ξεκινήσει μια… ανεπίσημη εκστρατεία για να προκαλέσει ψηφοφορία μεταξύ των μετόχων της εταιρείας ώστε να διοριστεί ο ίδιος στο διοικητικό συμβούλιο της Tesla.

Η απάντηση του Μασκ ήρθε μέσω Twitter (πως αλλιώς) υποστηρίζοντας ότι «τα επιτόκια στις τραπεζικές καταθέσεις, τα οποία είναι εγγυημένα, αρχίζουν να πλησιάζουν τις αποδόσεις του χρηματιστηρίου, οι οποίες δεν είναι εγγυημένες, έτσι οι άνθρωποι θα μεταφέρουν όλο και περισσότερο τα χρήματά τους από τις μετοχές σε μετρητά, προκαλώντας έτσι πτώση των μετοχών».

Πτώση της μετοχής από τον Απρίλιο

Ωστόσο, όπως αναφέρει το CNBC η μετοχή της Tesla εμφανίζει πτώση μεγαλύτερη από την αντίστοιχη των υπολοίπων αυτοκινητοβιομηχανιών ιδιαίτερα από την ανακοίνωση των σχεδίων εξαγοράς του Twitter τον Απρίλιο του 2022 και έπειτα. Από εκείνη την ημερομηνία οι μετοχές της Tesla έχουν χάσει το 59% της αξίας τους έναντι πτώσης 26% της Ford και 12% της General Motors.

Σύμφωνα με τον Γκέρμπερ o επικεφαλής της Tesla έχει πολλά πράγματα που του αποσπούν την προσοχή: ο Μασκ σαν νέος ιδιοκτήτης του Twitter έχει προκαλέσει πολλαπλές διαμάχες, παράλληλα παραμένει επικεφαλής της SpaceX, ενός οργανισμού που θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές έργου σε project των τομέων Άμυνας και Διαστήματος.

Η Tesla κλυδωνίζεται

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ο Μασκ έχει πουλήσει μετοχές αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων που κατείχε στην Tesla ουσιαστικά για να χρηματοδοτήσει την εξαγορά του Twitter, με τελευταία την πώληση μετοχών αξίας 3,6 δισ. δολαρίων τον περασμένο μήνα.

Όπως δήλωσε ο ίδιος στους εργαζόμενους στην Tesla οι κινήσεις αυτές έγιναν για να «σωθούν» οι δουλειές τους, προχώρησε σε περικοπή πάνω από το μισό του προσωπικού της εταιρείας και σε μια σειρά από αλλαγές προϊόντων και πολιτικής, μερικές από τις οποίες αργότερα ανέτρεψε.

Καθώς ο Μασκ φαίνεται ότι απολαμβάνει τον ρόλο του σαν «Chief Twit», η Tesla έχει αναγκαστεί να προσφέρει εκπτώσεις και κίνητρα για την πώληση αυτοκινήτων στην Κίνα, όπου λειτουργεί ένα μεγάλο εργοστάσιο στη Σαγκάη, αγωνίζεται να κάνει πιο αποδοτικά τα νέα της εργοστάσια σε Τέξας και Γερμανία, ενώ αντιμετωπίζει τις συνεχιζόμενες προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας που είναι ενδημικές στην αυτοκινητοβιομηχανία

Όλα αυτά σε συνδυασμό με τις αυξανόμενες τιμές της ενέργειας στην Ευρώπη που μπορεί να μειώσουν την ελκυστικότητα ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος.

Tesla
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article33 θέσεις εργασίας στη Deutsche Telekom
Next Article Ο μέσος Έλληνας πλήρωσε μεγαλύτερο φόρο από τον Τραμπ το 2016 και το 2017 – Αποκαλυπτική έκθεση

Related Posts

Τι μισθούς δίνει η Nike σε σχεδιαστές μηχανικούς λογισμικού και άλλα στελέχη

1 Αυγούστου, 2025

Διμέτωπος εμπορικός πόλεμος Τραμπ: Δασμοί-φωτιά σε χαλκό και φθηνά δέματα με στόχο Temu και Shein

31 Ιουλίου, 2025

Αυτή είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες παρά το deal με τον Τραμπ

31 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.