• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ναυτιλία»Τουρισμός»Tripadvisor: Τι έδειξε νέα έρευνα για την αγοραστική συμπεριφορά που έχουν οι ταξιδιώτες
Τουρισμός

Tripadvisor: Τι έδειξε νέα έρευνα για την αγοραστική συμπεριφορά που έχουν οι ταξιδιώτες

12 Φεβρουαρίου, 2023Updated:12 Φεβρουαρίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Οι αγορές αποτελούν σημαντικό μέρος του ταξιδιωτικού προϋπολογισμού.

Η αγοραστική συμπεριφορά των ταξιδιωτών και η επιρροή που έχουν οι δαπάνες τους σε όλους τους κλάδους είναι το αντικείμενο της νέας παγκόσμιας έρευνας του Tripadvisor.

Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας, έχουν ως εξής:

Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα ταξίδια αναψυχής αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο του ετήσιου προαιρετικού προϋπολογισμού των καταναλωτών, με τους ταξιδιώτες να διαθέτουν σχεδόν 1 στα 5 δολάρια (19%) σε ταξίδια αναψυχής, σε συνδυασμό μόνο με φαγητό (19%). Το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο από τα ψώνια (18%), τη βελτίωση του σπιτιού (14%) ή την ψυχαγωγία (13%).

Ενόψει της παγκόσμιας οικονομικής αβεβαιότητας και για να συνεχίσουν να ταξιδεύουν, οι ερωτηθέντες φαίνονται έτοιμοι να απορροφήσουν υψηλότερα κόστη, με το 78% να σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα ή τουλάχιστον τα ίδια για ταξίδια, όπως πέρυσι.
Επιπλέον, εάν οι ταξιδιώτες θέλουν να κάνουν οικονομία, η εξοικονόμηση κόστους φαίνεται πιθανό να μετατοπιστεί σε άλλες κατηγορίες, με τα 3/4 να σχεδιάζουν να μειώσουν άλλες δαπάνες, αποφεύγοντας περικοπές σε τυχόν ταξιδιωτικά σχέδια.

Σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (95%) δήλωσαν ότι προτιμούν να μειώσουν πολλές δαπάνες σε πολλές κατηγορίες για να εξοικονομήσουν χρήματα για μελλοντικές διακοπές.

Η συντριπτική πλειοψηφία των ταξιδιωτών όταν ετοιμάζεται για ένα ταξίδι, πραγματοποιεί αγορές από μια σειρά κατηγοριών, όπως ρούχα (89%), αποσκευές (72%) και ηλεκτρονικά (62%). Το σημαντικό είναι ότι δεν πρόκειται για εφάπαξ αγορές, καθώς οι ερωτηθέντες αγοράζουν αυτά τα αγαθά τουλάχιστον 2-3 φορές τα τελευταία 3 χρόνια, πριν ταξιδέψουν.

Αυτή η νοοτροπία συνεχίζεται στον προορισμό, με το 63% να αναφέρει ότι τα ψώνια αποτελούν σημαντικό μέρος του ταξιδιωτικού τους προϋπολογισμού και το 62% να συμφωνεί ότι τα ψώνια είναι ένας σημαντικός τρόπος για να απολαύσουν τον χρόνο τους ενώ ταξιδεύουν.

Μόνο το 4% των ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα συνήθως δεν ψωνίζει κατά τη διάρκεια ταξιδιών αναψυχής, ενώ το 20% κατέταξε τα ψώνια ως τη δραστηριότητα στην οποία ξοδεύει περισσότερα χρήματα στα ταξίδια του.

Tripadvisor
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΣεισμός: Γιατί είναι τόσο δύσκολο να προβλεφθεί
Next Article 1.300 δολάρια την ώρα: Τόσα παίρνει ο άνθρωπος που «συμμαζεύει» το FTX

Related Posts

Τέλη αποβίβασης €20 σε Μύκονο και Σαντορίνη για επιβάτες κρουαζιέρας από 1η Ιουλίου

13 Ιουνίου, 2025

Παραλίες χωρίς εμπόδια: Τι προβλέπει ο νόμος για ξαπλώστρες και beach bars

10 Ιουνίου, 2025

Handelsblatt: Το στοίχημα της Ελλάδας είναι να προσελκύσει περισσότερους Κινέζους, Ινδούς και Αμερικανούς τουρίστες

6 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.