• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Χωρίς ταξί η Αθήνα 27 και 28 Φεβρουαρίου - 48ωρη απεργία από το ΣΑΤΑ
Ειδήσεις

Χωρίς ταξί η Αθήνα 27 και 28 Φεβρουαρίου - 48ωρη απεργία από το ΣΑΤΑ

16 Φεβρουαρίου, 2024Updated:16 Φεβρουαρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Απεργιακές κινητοποιήσεις εξήγγειλαν οι αυτοκινητιστές ταξί της Αθήνας, καθώς το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) σε έκτακτη συνεδρίαση του Διοικητικού του Συμβουλίου αποφάσισε την πραγματοποίηση 48ωρης απεργίας στις 27 και τις 28 Φεβρουαρίου 2024.

Οι αυτοκινητιστές χαρακτηρίζουν «αιτία πολέμου το οικονομικό μοντέλο που επέλεξε η κυβέρνηση και έχει στοχοποιήσει κάθε μορφή ατομικής επιχειρηματικότητας στη χώρα μας».

Το διήμερο της νέας απεργίας που εξήγγειλαν θα πραγματοποιηθεί Γενική Συνέλευση του κλάδου, την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, για την εναρμόνιση του καταστατικού τους με όσα ορίζει η νομοθεσία, ενώ έχει ήδη προγραμματιστεί συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το ΣΑΤΑ καλεί όλους τους συναδέλφους από όλη την Ελλάδα, να συστρατευτούν συμμετέχοντας στην κινητοποίηση.

Τα βασικά αιτήματα του κλάδου, είναι:

  • Ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.
  • Απάντηση από την κυβέρνηση, «γιατί αφήνει παράνομες εφαρμογές που χρησιμοποιούν είτε ταξί, είτε Ε.Ι.Χ να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές μόνο φορολογικά βάρη».
  • Αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης από 40 ευρώ σε 45 ευρώ (τιμολόγιο 1) και από 55 ευρώ σε 60 ευρώ (τιμολόγιο 2).
  • Μόνιμη παραμονή του συντελεστή Φ.Π.Α στις υπηρεσίες ταξί στο 13%.
  • Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση του ΣΑΤΑ είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
  • Νομοθετική ρύθμιση για την ειδική άδεια και αναπροσαρμογή ποινολογίου.

Σε ό,τι αφορά την αναπροσαρμογή των ποινών το ΣΑΤΑ προτείνει:

  • Οι παραβάσεις όπως, άγρα πελατών, παραβίαση προτεραιότητας σε πιάτσα, υπερχρέωση πελατών, αλλαγές νομισμάτων, να μεταφερθούν στην κατηγορία των ποινών υψηλής αξιολόγησης με διοικητικό πρόστιμο 1.000 ευρώ και αφαίρεση ειδικής άδειας.
  • Επανεξέταση και ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών.
  • Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των Ε.Ι.Χ κατά 33%.
  • Ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό.
  • Άμεση εφαρμογή της απόφασης του υπουργείου Οικονομικών για την είσπραξη του κομίστρου.
  • Απαλλαγή ή μείωση ΦΠΑ για την αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου που ταξινομείται ως ΕΔΧ Ταξί.
  • Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.
  • Επιδοτήσεις για την αγορά όλων των τύπων αυτοκινήτων που ταξινομούνται ως ταξί ή αύξηση στο όριο ηλικίας χαρακτηρισμού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ως ΕΔΧ από τα πέντε στα οκτώ έτη.

ΣΑΤΑ Ταξί
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleJoin Out: H καινοτόμα εφαρμογή της Choose που αλλάζει τα δεδομένα στον «έξυπνο» τουρισμό της υπαίθρου
Next Article Ανακαλεί προληπτικά σοκολάτες Lacta η Mondelez - Πιθανή παρουσία ξένου σώματος

Related Posts

Διμέτωπος εμπορικός πόλεμος Τραμπ: Δασμοί-φωτιά σε χαλκό και φθηνά δέματα με στόχο Temu και Shein

31 Ιουλίου, 2025

Αυτή είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες παρά το deal με τον Τραμπ

31 Ιουλίου, 2025

Τα μαγευτικά νησιά που ανταμείβουν τους επενδυτές με υπηκοότητα

31 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.