• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Κέρδη μαμούθ για τους Έλληνες εφοπλιστές από τις αμερικανικές κυρώσεις
Ειδήσεις

Κέρδη μαμούθ για τους Έλληνες εφοπλιστές από τις αμερικανικές κυρώσεις

9 Οκτωβρίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Οι κυρώσεις που επέβαλαν οι ΗΠΑ στην Cosco πριν από δύο σχεδόν εβδομάδες διότι ο κινεζικός κολοσσός  συνέχιζε να φορτώνει πετρέλαιο από  το Ιράν που είναι στο στόχαστρο των αμερικάνων έχει ως αποτέλεσμα να εκτοξευθούν τα ναύλα  για τα δεξαμενόπλοια και μαζί με αυτά και οι τιμές των μετοχών των εισηγμένων στα χρηματιστήρια ναυτιλιακών εταιρειών με tankers.

Ένα υπερ δεξαμενόπλοιο-VLCC χωρητικότητας άνω των 300.000 ναυλώνεται σήμερα στις 120.000 δολάρια ημερησίως από 60.000 που ήταν πριν από λίγες ημέρες, αύξηση 100%. Επίσης  δεξαμενόπλοια τύπου aframax ναυλώνονται από 30.000 έω 60.000 δολάρια την ημέρα από 20.000-30.000 πριν από λίγο καιρό. Τα δεξαμενόπλοια τύπου suezmax ναυλώνονται 80-7-.000 ημερησίως από 25.000 πριν από 10 ημέρες, αναφέρει το newmoney.

Την ίδια ώρα οι μεταφορικές ανάγκες αυξάνουν:

Τα διυλιστήρια  προμηθεύονται μεγάλες ποσότητες πετρελαίου ώστε να μπορούν να τις επεξεργαστούν και να προσφέρουν το νέο αποθειωμένο καύσιμο του οποίου η ζήτηση θα εκτοξευχθεί καθώς αλλάζει το καθεστώς στα καύσιμα: από την 1η Ιανουαρίου 2020 όλα τα πλοία παγκοσμίως θα πρέπει να χρησιμοποιούν καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0.50% από 3.50% που ισχύει έως σήμερα  εκτός αν έχουν τοποθετημένη μηχάνημα αποθείωσης – scrubber.  Ο καινούριος κανονισμός του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού- ΙΜΟ επίσης προβλέπει και την απαγόρευση μεταφοράς καυσίμου με θείο πάνω από το 0.50% μετά την 1η Μαρτίου 2020. Ως συνέπεια και καθώς πολλές χώρες δημιουργούν αποθεματικά σε καύσιμα αυξανονται επιπλέον οι μεταφορικές ανάγκες.

Οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν το 25% του στόλου παγκοσμίως

Η εξέλιξη ευνοεί ιδιαίτερα τον ελληνικό εφοπλισμό μετά από τρία δύσκολα χρόνια. Ένα στα τέσσερα δεξαμενόπλοια είναι ελληνικλής ιδιοκτησίας και ευνοείται από τον διπλασιασμό ή και τον τριπλασιασμό των εσόδων από το μεταφορικό έργο. Συγκεκριμένα σύμφωνα  με τα στοιχεία της Carksons στην κορυφή βρίσκουμε:

-Τον Όμιλο Τσάκου με την εισηγμένη ΤΕΝ έχουν 74

– Την Minerva Marine του Ανδρέα  Μαρτίνου με  66

-Τον Γιώργο Προκοπίου με τις εταιρείες Dynacom/Dynagas/Sea Trades  με  65

– Τη Thenamaris του Νικόλα Μαρτίνου με 58

– Τον Όμιλο Αγγελικούση με 52

– Τον Γιώργο Οικονόμου με τις Cardiff/TMS με 50

-Τη Navios  της Αγγελικής Φράγκου με 46 δεξαμενόπλοια

-Την Capital ship management συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη με 44

– Tην AVIN οικογένειας Βαρδινογιάννη με 36

– Την East Med του Θανάση Μαρτίνου με 30

-Marmaras/delta Tankers του Διαμαντή Διαμαντίδη με 30

– Eletson Corporation, των οικογενειών Καρασταμάτη, Κέρτσικοφ, Χατζηελευθεριάδη με 23

– Alpha/Amethyst/Pantheon της Αννας Αγγελικούση με 22

-Consolidated Marine της οικογένειας Λάτση με  22

– Springfield συμφερόντων Ωνάση με  22

-Kyklades Maritime του Γιάννη Αλαφούζου με 17

Με βάση τα στατιστικά στοιχεία του διεθνούς ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons για το ποιοί Έλληνες έχουν τα περισσότερα VLCC, αναφέρονται οι εξής:

– Γιάννης Αγγελικούσης με 42 υπερ-δεξαμενόπλοια βρίσκεται στην κορυφή.

– η Dynacom του Γιώργου Προκοπίου με 16 κομμάτια

– Η Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη με 10

– Η EasterMed του Θανάση Μαρτίνου με εννέα

– To Embiricos Group με εννέα της οικογένειας Εμπειρίκου

– Η Alpha tankers της Άννας Αγγελικούση με οκτώ

– Η Thenamaris του Νικόλα Μαρτίνου με  επτά

– Ο Γιώργος Οικονόμου με τρία VLCC ,εκ των οποίων δύο ανήκουν στον στόλο της Cardiff και ένα στην εισηγμένη Dryships

– Έξι έχει η Kyklades Maritime του Γιάννη Αλαφούζου

– Ο Όμιλος Τσάκου, των καπετάν Παναγιώτη και του γιού του Νίκου, με δύο υπερ δεξαμενόπλοια

– Η Cetrofin του Δημήτρη Προκοπίου με δύο και

– Chandris Group με δύο

Εφοπλιστές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΣυρίγος: Η τουρκική γεώτρηση στην Κυπριακή ΑΟΖ μπορεί να οδηγήσει σε πολεμική σύγκρουση
Next Article Τα «ρουσφέτια» βουλευτών καλά κρατούν...

Related Posts

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025

ΕΤΑΔ: Παράδοση του Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής στο νέο μισθωτή

16 Ιουνίου, 2025

Γεύμα της Εθνικής Τράπεζας με αντιπροσωπεία του πανεπιστημίου του Yale

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.