• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Χρήμα»Business World»Και όμως… οι Γερμανοί επιλέγουν το φθηνό
Business World

Και όμως… οι Γερμανοί επιλέγουν το φθηνό

31 Ιουλίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Το μότο "η τσιγκουνιά είναι μαγκιά" είχε αρχίσει να χάνει τη μαγεία του στη Γερμανία. Λόγω της ανάκαμψης της οικονομίας οι Γερμανοί αποδείχθηκαν γενναιόδωροι με τις αγορές τους. Ξεκίνησαν να αγοράζουν και πάλι πιο συχνά προϊόντα από τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ και σπανιότερα από τα discounter. Σύμφωνα με διάφορες δημοσκοπήσεις, η ποιότητα είναι πιο σημαντική γι' αυτούς από ό,τι η τιμή. Το περιοδικό "Το εμπόριο" ωστόσο σχολίασε πρόσφατα ότι "το μότο "η τσιγκουνιά είναι μαγκιά" ισχύει σήμερα περισσότερο απ' όσο ποτέ άλλοτε" και παραπέμπει στα γερμανικά εκπτωτικά σούπερ μάρκετ, αναφέρει το ependisinews.

Αγορές στα είδη τροφίμων
Πράγματι οι Γερμανοί αρχίζουν να προτιμούν και πάλι το φθηνό. Παραδείγματος χάρη όσον αναφορά την αγορά τροφίμων, το 2016 τα κλασικά σούπερ μάρκετ σημείωσαν ξεκάθαρα μεγαλύτερους τζίρους απ' ό,τι τα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ. Φέτος όμως τα discounter παίρνουν το προβάδισμα. Σύμφωνα με στοιχεία της Εταιρείας Καταναλωτικών Ερευνών GfK, τους πρώτους πέντε μήνες του 2017 αύξησαν τους τζίρους τους κατά 4,9%. Τα παραδοσιακά σουπερ μάρκετ δεν κατάφεραν να τα συναγωνιστούν. Παρόλα αυτά σημείωσαν κι αυτά μία αύξηση της τάξεως των 2,8%. Τα μεγάλα σούπερ μάρκετ πάλευαν για να μην χάσουν τους τζίρους τους ενώ τα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ έκαναν μεγάλες προσπάθειες για να καταφέρουν να ανακτήσουν την παλιά τους δύναμη. Επένδυσαν δισεκατομμύρια στον εκσυγχρονισμό των καταστημάτων, έκαναν ελκυστικές προσφορές για τους νέους ηλικιακά πελάτες και το Aldi άρχισε να κάνει όλο και πιο συχνά προσφορές στα επώνυμα προϊόντα. Το φθηνό είναι ελκυστικό...

Ο ενθουσιασμός των Γερμανών για τις προσφορές στα είδη του εμπορίου κλωστοϋφαντουργίας και ενδυμάτων είναι ακόμα πιο έκδηλος. Τη στιγμή που οι περισσότεροι στον κόσμο της μόδας διαμαρτύρονται για τη μείωση του τζίρου τους, με αποτέλεσμα όλο και περισσότερες μπουτίκ όπως και οίκοι μόδας με μεγάλη παράδοση στο χώρο να αναγκάζονται να βάλουν λουκέτο, οι φθηνές αλυσίδες ρουχισμού όπως το KiK, το Primark και το H&M ανοίγουν συνεχώς νέα υποκαταστήματα. Τα εκπτωτικά καταστήματα Designer-Outlet Saks Off 5th που ανήκουν στην μητρική εταιρεία του Kaufhof HBC αρχίζουν προχωρούν σε νέο δυναμικότερο ανταγωνισμό στις μεγάλες πόλεις. Περίπου 40 εκπτωτικά καταστήματα θα ανοίξουν τα επόμενα χρόνια στους πεζόδρομους της Γερμανίας. "Ιδέες που φέρνουν την τιμή στο επίκεντρο, προτιμούνται από τους καταναλωτές", επισημαίνει ο Γιόαχιμ Στούμπφ από τη συμβουλευτική εταιρεία ΒΒΕ του Μονάχου. Κυρίως οι κλασικοί έμποροι μόδας πρέπει να φοβούνται ότι θα χάσουν τους τζίρους τους γιατί λόγω των νέων ιδεών, όπως π.χ. η Saks Off 5th, οι πωλήσεις τους θα μειωθούν κατά πολύ. "Η ώθηση του ανταγωνισμού στο εμπόριο των ειδών κλωστοϋφαντουργίας και ενδυμάτων στη Γερμανία θα γίνεται όλο και πιο μεγάλη", αναφέρει ο Στούμπφ.

Η αγάπη των Γερμανών για τις προσφορές και τις εκπτώσεις δεν τελειώνει. Για την ώρα ανοίγουν non-food discounter, μαγαζιά με φθηνά σχολικά ή απορρυπαντικά για παράδειγμα, όλο και περισσότερα. Αυτά είναι τα καταστήματα όπως τα Tedi, τα Action, τα MacGeiz και τα Black.de που προσφέρουν διάφορα εμπορεύματα σε μεγάλη ποικιλία, από διακοσμητικά και σαμπουάν μαλλιών μέχρι και γλυκά. Αυτές οι αλυσίδες καταστημάτων αναπτύσσονται πολύ γρήγορα. Μόνο το Tedi έχει στόχο φέτος να ανοίξει κατά μέσον όρο τρία νέα καταστήματα την εβδομάδα, δήλωσε μέλος της διεύθυνσης στην οικονομική εφημερίδα του Ντίοσελντορφ Handelblatt.

Γερμανοί
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠαράταση φορολογικών δηλώσεων για τους κατοίκους της Κω
Next Article Εξηγήσεις για φοροδιαφυγή 14,7 εκατ. έδωσε ο Ρονάλντο

Related Posts

ΤτΕ: «Βλέπει» πληθωρισμό 2,5% το 2025 στην Ελλάδα - Πιέσεις από ενοίκια, έμμεσους φόρους και μισθούς

16 Ιουνίου, 2025

JP Morgan: «Βλέπει» ανάπτυξη 2,2% για την Ελλάδα το 2025 και 2% το 2026 - Ποντάρει στα ελληνικά ομόλογα

16 Ιουνίου, 2025

Ακρίβεια στις παραλίες: Οι Αθηναίοι εγκαταλείπουν τις ξαπλώστρες για ελεύθερες ακτές

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.