• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»Πότε θα κλείσει το… deal για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Επιχειρήσεις

Πότε θα κλείσει το… deal για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1 Μαΐου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Μετά την έγκριση της πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (στους Ιταλούς της Ferrovie dello Stato Italiano) από το Ελεγκτικό Συνέδριο, το επόμενο ορόσημο αφορά την έγκριση της συμφωνίας μεταβίβασης μετοχών στην Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Κομισιόν, προκειμένου να εγκριθεί η διαγραφή παράνομων κρατικών ενισχύσεων της τάξης των 750-800 εκατ. ευρώ. Όλες οι ενδείξεις φανερώνουν ότι η Κομισιόν θα εγκρίνει το deal, καθώς η επιτυχής αποκρατικοποίηση της εταιρείας αποτελούσε, διαχρονικά, προαπαιτούμενο για τη μη επιβολή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντολής ανάκτησης της παράνομης κρατικής ενίσχυσης, όπως και για το κλείσιμο του φακέλου της Ε.Ε. περί παράνομων κρατικών ενισχύσεων, αναφέρει το ependisinews.

Θα πρέπει, ακόμα, να υπογραφεί η ΚΥΑ βάσει της οποίας θα αποζημιώνεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις δημόσιες υπηρεσίες που προσφέρει, ενώ, έως και το 2020, θα λαμβάνει ετήσια κρατική επιχορήγηση ύψους 50 εκατ. ευρώ, ώστε οι μεταφορικές σιδηροδρομικές υπηρεσίες να είναι προσιτές σε όλους.
Αρχές της χρονιάς ο προσδιορισμός του ύψους της αποζημίωσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις δημόσιες υπηρεσίες φάνηκε να αποτελεί ζήτημα που θα μπορούσε να τορπιλίσει την ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης. Ωστόσο, όπως αναφέρουν ενημερωμένες πηγές, η υπόθεση είναι πλέον προς διευθέτηση, ενώ η έκδοση της απαιτούμενης ΚΥΑ έχει δρομολογηθεί.

Σε κάθε περίπτωση, μένει να φανεί εάν θα πραγματοποιηθεί το καλό σενάριο, σύμφωνα με το οποίο το οικονομικό κλείσιμο της συναλλαγής και οι οριστικές υπογραφές θα λάβουν χώρα το καλοκαίρι.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΣτο «μικροσκόπιο» UBS, BNP Paribas RBS
Next Article Έκλεισε η συμφωνία! Πολύ σκληρά τα, υπογεγραμμένα, μέτρα

Related Posts

Αθανασίου (LAMDA Development): Το Ελληνικό αποκτά ζωή - Τα καταφέραμε, παρά τις πολύ μεγάλες προκλήσεις

3 Ιουλίου, 2025

Όμιλος ΔΕΗ: επτά διακρίσεις από τον διεθνή Οργανισμό Extel για το 2025

3 Ιουλίου, 2025

Metlen: Ανεβάζει στα 62,4 ευρώ την τιμή στόχο η Optima Bank - Διατηρεί τη σύσταση "Αγορά"

3 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.