1.100 οι ψηφιακές υπηρεσίες του Δημοσίου

0

Μιλώντας για την ψηφιοποίηση του κράτους, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης εξήγησε ότι η πανδημία οδήγησε τις όποιες εκκρεμότητες σε αναγκαιότητα. «Με εξαίρεση τα μέτρα της πανδημίας όλα τα άλλα ήταν εξαρχής στο πρόγραμμα, αυτό που έγινε εν μέσω της πανδημίας είναι να επιταχυνθεί η ψηφιοποίηση», σημείωσε. Τον Μάρτιο, στην πλατφόρμα του gov.gr υπήρχαν 501 υπηρεσίες, όπως είπε, ενώ πλέον οι υπηρεσίες του δημοσίου είναι 1100 και αναμένεται να αυξηθούν.

Αναφερόμενος στα μηνύματα στο 13033, ο υπουργός σημείωσε ότι υπάρχει μια αύξηση στην κίνηση κατά 13%. Τόνισε για άλλη μια φορά, πως δεν παραβιάζονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, δεν υπάρχει η δυνατότητα να δουν ποιος στέλνει τα μηνύματα. Ενώ όπως εξήγησε, η φιλοσοφία των μηνυμάτων είναι όπως το απλό έγγραφο μετακίνησης. «Πετάμε τα προσωπικά δεδομένα κοιτάμε μόνο τον όγκο, δηλαδή πόσα στέλνονται ανά ημέρα», σημείωσε και πρόσθεσε πώς «έχει μια λογική αυτοπεριορισμού, δεν έχει τη λογική κοιτάζει το κράτος να δει τι κάνεις». Επανέλαβε ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα για «κόφτη» μηνυμάτων.

Share.

Comments are closed.