• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Opinion»Άδικη κριτική
Opinion

Άδικη κριτική

17 Μαρτίου, 2023Updated:17 Μαρτίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email
Ι. Εμπαθής, κυρίως, όμως, εσφαλμένη, είναι η κριτική που ασκείται εναντίον του Κώστα Αχ. Καραμανλή.

            ●● Βύθισε την Ελλάδα σε πένθος το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.

Γράφει ο Γ.Κ. Στεφανάκης

ΙΙ. Κρίσιμο: η ρυθμιστική οργάνωση των σιδηροδρομικών  συγκοινωνιών ανήκει σε αυτοδιοικούμενο νομικό πρόσωπο.

            Όχι στον υπουργό Συγκοινωνιών (!!!).

ΙΙΙ. Επί αδικήματος η νομική ευθύνη επισημαίνεται κατά τις αρχές  της λογικής σχέσης: αιτίου – αποτελέσματος. Αφετηρία, δε, πάντα είναι το συμβάν. Εδώ η δραματική σύγκρουση. Συνεπώς: καθένας που συνέβαλε στο αποτέλεσμα είναι (και) αίτιός του: κανείς άλλος.

●● Φερ’ ειπείν η τυχόν ανεπιτήδεια δράση του σταθμάρχη, ή -η- κακή επιλογή τυχόν, ανεπαρκούς σταθμάρχη.

IV. Δριμύτατη κριτική ασκείται επί της αξίας του σιδηροδρομικού μας δικτύου. Και βάσιμη αν κριθεί η κριτική, ολικά ή μερικά, είναι ασύνδετη προς το ατύχημα. Και η απόδειξη προφανής: παρά το φρικτό συμβάν τα δρομολόγια των τραίνων έχουν ανασταλεί. Δεν έχει απαγορευθεί η κυκλοφορία των τραίνων μας.

Ούτε η προκείμενη σύγκρουση αποδίδεται στην ποιότητα των συρμών.

V. Ο κ. Κώστας Αχ. Καραμανλής δεν είναι – δεν δύναται – να είναι, για το προκείμενο δράμα, υπαίτιος. Έτσι και,εκ του λόγου αυτού, αποδιοπομπαίος.

Γ.Κ.Στεφανάκης
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΓ. Οικονόμου: Για 20η εβδομάδα το «Καλάθι του Νοικοκυριού» συγκρατεί τις τιμές
Next Article Κυρ. Μητσοτάκης: Στα 780 ευρώ ο νέος κατώτατος μισθός - Αύξηση 9,4%

Related Posts

Τι είδους Φιλεθευρισμός;

13 Ιουνίου, 2025

Πόθεν έσχες

13 Ιουνίου, 2025

Συμμετοχή της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Άμυνα: Εθνική αποτυχία η εθνική ευκαιρία;

12 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.