• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Money PressMoney Press
Home»Opinion»Άδικη κριτική
Opinion

Άδικη κριτική

17 Μαρτίου, 2023Updated:17 Μαρτίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email
Ι. Εμπαθής, κυρίως, όμως, εσφαλμένη, είναι η κριτική που ασκείται εναντίον του Κώστα Αχ. Καραμανλή.

            ●● Βύθισε την Ελλάδα σε πένθος το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.

Γράφει ο Γ.Κ. Στεφανάκης

ΙΙ. Κρίσιμο: η ρυθμιστική οργάνωση των σιδηροδρομικών  συγκοινωνιών ανήκει σε αυτοδιοικούμενο νομικό πρόσωπο.

            Όχι στον υπουργό Συγκοινωνιών (!!!).

ΙΙΙ. Επί αδικήματος η νομική ευθύνη επισημαίνεται κατά τις αρχές  της λογικής σχέσης: αιτίου – αποτελέσματος. Αφετηρία, δε, πάντα είναι το συμβάν. Εδώ η δραματική σύγκρουση. Συνεπώς: καθένας που συνέβαλε στο αποτέλεσμα είναι (και) αίτιός του: κανείς άλλος.

●● Φερ’ ειπείν η τυχόν ανεπιτήδεια δράση του σταθμάρχη, ή -η- κακή επιλογή τυχόν, ανεπαρκούς σταθμάρχη.

IV. Δριμύτατη κριτική ασκείται επί της αξίας του σιδηροδρομικού μας δικτύου. Και βάσιμη αν κριθεί η κριτική, ολικά ή μερικά, είναι ασύνδετη προς το ατύχημα. Και η απόδειξη προφανής: παρά το φρικτό συμβάν τα δρομολόγια των τραίνων έχουν ανασταλεί. Δεν έχει απαγορευθεί η κυκλοφορία των τραίνων μας.

Ούτε η προκείμενη σύγκρουση αποδίδεται στην ποιότητα των συρμών.

V. Ο κ. Κώστας Αχ. Καραμανλής δεν είναι – δεν δύναται – να είναι, για το προκείμενο δράμα, υπαίτιος. Έτσι και,εκ του λόγου αυτού, αποδιοπομπαίος.

Γ.Κ.Στεφανάκης
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΓ. Οικονόμου: Για 20η εβδομάδα το «Καλάθι του Νοικοκυριού» συγκρατεί τις τιμές
Next Article Κυρ. Μητσοτάκης: Στα 780 ευρώ ο νέος κατώτατος μισθός - Αύξηση 9,4%

Related Posts

ΣΥΡΙΖΑ: Πόσες εκλογές αντέχει… ο Μητσοτάκης;

31 Μαρτίου, 2023

Οι κινήσεις της Τουρκίας και το μέλλον των ελληνοτουρκικών σχέσεων

31 Μαρτίου, 2023

Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια. Οι… αρχηγοί;

31 Μαρτίου, 2023
Add A Comment

Comments are closed.

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΔΕΙΚΤΕΣ
moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

FOLLOW US
FOLLOW US
© 2023 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.