• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Αεροπορικές εταιρείες: Αναζητούν 14.000 πιλότους ετησίως λόγω έλλειψης την επόμενη πενταετία
Πλανήτης

Αεροπορικές εταιρείες: Αναζητούν 14.000 πιλότους ετησίως λόγω έλλειψης την επόμενη πενταετία

24 Απριλίου, 2022Updated:24 Απριλίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Σοβαρές ελλείψεις πιλότων αντιμετωπίζουν οι αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ, περιπλέκοντας τις προσπάθειές τους να αυξήσουν τις πτήσεις, ενώ μπαίνουν σε διαδικασία να εντείνουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα, να προσλαμβάνουν ξένους πιλότους, ακόμα και να αντικαθιστούν τα αεροπλάνα με… λεωφορεία.

Η αεροπορική βιομηχανία των ΗΠΑ, χρειάζεται να προσλαμβάνει κατά μέσο όρο 14.500 νέους πιλότους κάθε χρόνο μέχρι το 2030, σύμφωνα με ομοσπονδιακές στατιστικές έρευνες. Ωστόσο, οι εταιρείες λένε ότι δεν υπάρχει τρόπος να φέρουν τόσους πολλούς, λόγω των μεγάλων χρόνων καθυστέρησης για την απόκτηση πτυχίων, ενώ οι ειδικοί επισημαίνουν ότι το πρόβλημα υποστελέχωσης δεν πρόκειται να λυθεί σύντομα.

«Η έλλειψη πιλότων για τον κλάδο είναι πραγματική και οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες απλά δεν πρόκειται να είναι σε θέση να υλοποιήσουν τα σχέδια για αύξηση της χωρητικότητας επειδή απλά δεν υπάρχουν αρκετοί πιλότοι, τουλάχιστον όχι για τα επόμενα πέντε και πλέον χρόνια», υποστηρίζει ο Scott Kirby, διευθύνων σύμβουλος της United Airlines, κάτι το οποίο θα αναγκάσει την εταιρεία να καθηλώσει 150 περιφερειακά αεροπλάνα παρά την αυξημένη ζήτηση για ταξίδια στο εσωτερικό, επισήμανε.

Η μεγάλη εκκαθάριση στο προσωπικό

Παρά το γεγονός ότι δεν πρόκειται για ένα καινούργιο φαινόμενο, η πανδημία ανάγκασε τις εταιρείες, το 2020, να προχωρήσουν σε μειώσεις του προσωπικού τους, ενώ πιλότοι έμπειροι πιλότοι αναγκάστηκαν ακόμα και σε πρόωρη συνταξιοδότηση.

Δύο χρόνια μετά, οι αεροπορικές εταιρείες δεν μπορούν να βρουν αρκετά εξειδικευμένα πληρώματα για να επαναφέρουν πλήρως τις πτητικές τους γραμμές.

Σημειώνεται ότι οι αεροπορικές εταιρείες έχουν περιορίσει τα σχέδια για ταχεία επανέναρξη των πτήσεων πριν από την πανδημία. Η United αναμένει ότι οι πτήσεις αυτό το τρίμηνο θα μειωθούν κατά 13% από το 2019, ενώ η Delta Air Lines Inc. προβλέπει πτώση 16%, η American Airlines Group Inc. έως 8% και η Alaska Air, περίπου 9%. Η JetBlue Airways Corp. περιορίζει το 10% των προγραμματισμένων καλοκαιρινών πτήσεων της.

Στροφή σε άλλα μεταφορικά Μέσα

Για να καλύψουν το κενό, οι αεροπορικές εταιρείες στις ΗΠΑ, αναγκάζονται να συνάπτουν συμβόλαια για χρήση άλλων Μέσων Μεταφοράς, όπως λεωφορεία τσάρτερ.

Η United και η American έχουν συνάψει συμβόλαιο με την Landline Co., μια startup με έδρα το Κολοράντο, για να μεταφέρουν επιβάτες και τις αποσκευές τους, ακόμα και με μοτοσικλέτες, σε ορισμένες περιπτώσεις όπου οι διαδρομές είναι μικρές, επιτρέποντάς τους να πωλούν προορισμούς στους οποίους δεν πετούν λόγω της έλλειψης.

πιλότος
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΙΟΒΕ: Οι εμπορικές διασυνδέσεις Ελλάδας-ΕΕ με Ρωσία και Ουκρανία
Next Article Ripple: Τι φταίει για τη στασιμότητα των κρυπτονομισμάτων – Το παράδειγμα του ιδρυτή της Twitter

Related Posts

Κρυπτονομίσματα: Έρχονται οι συντάξεις σε… crypto

16 Ιουνίου, 2025

Πόσο πραγματική είναι η απειλή του Ιράν να κλείσει τα Στενά του Ορμούζ; Διχασμένοι οι αναλυτές, μιλούν για «παγκόσμιο σοκ» ή γι' «αυτογκόλ» της Τεχεράνης

16 Ιουνίου, 2025

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.